SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Integrandi sanoi:
Eli menisiköhän helpoimmin sillä tavalla, että pidetään yllä olevia varmoina lähtijöinä ja ilmoittaa sitten erikseen jos on epävarma/ei lähde. Eikä varmaan mene liian tiukaksi jos sovitaan takarajaksi vaikka ensi viikko.

hankkeen puuhamies on asian ytimessä. turha näitä on vetkutella liian pitkiä aikoja - jokainen, ketä kiinnostaa lähteä, tietää kyllä tuohon aikaan mennessä lähteekö vai ei. ainahan sitä voi odotella viime tippaan asti, mutta siitä ei synny muuta kuin edestakaisin vatkaamista lähtemisen kannalta, ja ryhmänjohtajalle harmaita hiuksia.

lisäksi pääsee tosiaan niitä hyttihommia miettimään. mä tosiaan haluaisin sen hytin niin, että siihen tulisi vaan yksi rautaarakastava hyttitoveri mukaan - ei oikein kiehdo ajatus tunkeutua neljän keharin kanssa samaan hyttiin, jokainen kun kuitenkin tietää miten tilavia ne hytit on. :rolleyes: tässä vaiheessa hyttejä kun varmasti saa varattua vielä niin paljon kuin tarvitsee.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä taidan ottaa pari hyttiä jos vaikka käy flaksi...

:rolleyes:

Mut joo. Ei se tietty ole kivaa ahtaa samaan hyttiin ja itsekkin olen valmis maksaan kahden paikasta jos hytti on ton 20egee. Toisaalta hytissä vietetty aika laivalla on melko minimaalinen ja koostuu lähinnä alkuillan tankkaamisesta ja loppuillan tankkaamisesta.

Kyllä! Hyvä idea. Otetaan vaan niin että ensi viikon loppuun mennessä kaikki varmistaa sitten että tuleeko vaiko ei niin menee parhaiten niin! Samalla linjalla olen kuin taicaviitta eli mielellään menisin jonkun kanssa kaksisteen tai maksimissaan kolmestaan samaan hyttiin, muuten ei niin väliä. Mä oon kuitenkin niin ISO että tarviin tilaa ;)

Joo, ite taidan varata myös kaksi pilettiä. Voi olla aamulla aika kevyt happi viiden kuution kopissa, kun neljä karvaista möllikkää on röhnännyt pokat vierellään edellisillan väsymystä pois.

intergrandi, hyvältä näyttää.. olet selvittänyt sitä ikäraja-asiaakin. toivotaan, että viikkari ei nipota yli 20-vuotiaista.

minun puolestani risteilyn estrogeenitasoa vois vielä nostaa: ex-taviksen lisäksi hyttiin mahtuu lisää ainakin yksi. Luulen että ruuhkaa tulee ainoastaan peilin eteen ;)
turkulaiset punttimimmit, mä tiedän että te luette tätä ketjua. Jos aikaa riittää, tulkaa mukaan... ei me voida noiden potareitten kanssa kuitenkaan vertailla tuloksia... vai voidaanko?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
minimari sanoi:
intergrandi, hyvältä näyttää.. olet selvittänyt sitä ikäraja-asiaakin. toivotaan, että viikkari ei nipota yli 20-vuotiaista.

minun puolestani risteilyn estrogeenitasoa vois vielä nostaa: ex-taviksen lisäksi hyttiin mahtuu lisää ainakin yksi. Luulen että ruuhkaa tulee ainoastaan peilin eteen ;)
turkulaiset punttimimmit, mä tiedän että te luette tätä ketjua. Jos aikaa riittää, tulkaa mukaan... ei me voida noiden potareitten kanssa kuitenkaan vertailla tuloksia... vai voidaanko?

Veit jalat suustani :D !Kyllä me minimarin kanssa hienosti äijien kanssa pärjätään, mutta mielellään hyväksyttäisiin mukaan muita naisimmeisiä juuri tuota estrogeenitasoa nostamaan !

Mutta minimari, ME ainakin lähdetään ja hauskaa pidetään :thumbs: (ja luulisin ettei peilinkään edessä tarvinne kamalasti nyrkeillä tapella vaikka meidän hyttiin jopa 2 muutakin tulisi ;) )!

ironchef sanoi:
Mä taidan ottaa pari hyttiä jos vaikka käy flaksi...
:rolleyes:
Mut joo. Ei se tietty ole kivaa ahtaa samaan hyttiin ja itsekkin olen valmis maksaan kahden paikasta jos hytti on ton 20egee. Toisaalta hytissä vietetty aika laivalla on melko minimaalinen ja koostuu lähinnä alkuillan tankkaamisesta ja loppuillan tankkaamisesta.

Hei kulta jaetaanko hytti :love:

Integrandi varaa mulle hytti, jossa on modifioitu vesisänky 45 hevosvoiman 102a :mallin hytkytinmoottorilla.

Eikun oikeasti, pistä mulle 2 pilettiä, kun en kestä sitä paskanhajua mikä lähtee neljästä äijästä, on nimittäin itsessäkin sitä kestämistä.

Mitkä ovat huonevaihtoehdot, vai onko muka ainut vaihtoehto ottaa 2 pilettiä, jos haluaa jakaa huoneen toisen tyypin kanssa?

ace-oo- sanoi:
Mitkä ovat huonevaihtoehdot, vai onko muka ainut vaihtoehto ottaa 2 pilettiä, jos haluaa jakaa huoneen toisen tyypin kanssa?

Alkaa loppumaan kohta paikat kesken, vieläköhän siellä olisi hyttejä jäljellä...

Huonevaihtoehtoina siellä on kahden hengen hyttejä ja sitten näitä tilavia neljän hengen yksiöitä. Kahden hengen hytit tosin taitavat olla B-luokan luukkuja ja luulisin hinnan olevan ainakin tuon 20 euroa. Vai mitä mahdoit tarkoittaa?

Kun varasin noita hyttejä niin täti toisessa päässä koitti tyrkyttää puoleen hintaan kahden hengen luksushyttiä. Sieltä löytyy romanttinen parisänky ja taitaa baarikaappikin olla seinässä. Hinta taisi olla 100e. Jos Nicholle ja Ironchefille kelpaa niin...

Integrandi sanoi:
Kun varasin noita hyttejä niin täti toisessa päässä koitti tyrkyttää puoleen hintaan kahden hengen luksushyttiä. Sieltä löytyy romanttinen parisänky ja taitaa baarikaappikin olla seinässä. Hinta taisi olla 100e. Jos Nicholle ja Ironchefille kelpaa niin...

Öööö... Mä luulen et kelpaa se neljän hytti. :D siis jos Nicho tulee siihe lattialle.. tai siis jos joku nainen haluu tulla niin käy sekin... siis sinne lattialle. Ei helvetti, jääty vissiin aivot tuolla räntäsateessa. :eek:

Halo sanoi:
No ei se matka vaan se matkan hinta, junalla stadista Ååboon menopaluu joku 50e :jahas:

hyvästä kannattaa aina maksaa. tällä viittaan siis postiini, jossa kirjoitin mahdollisuudesta tutustua lumoaviin ja hyvin käyttäytyviin herrasmiehiin. ;)

Noniin, soittelin sille Viking Linen kovikselle, joka myöntää lupia noihin ikäasioihin. Sanoi, että alle 23-v (mutta yli 20-v) naisia voi tulla rajattomasti. Periaatteessa heilläkin on ikärajana 23-v, mutta sitä ei noudateta (WTF?). En muistanut montako alaikäistä junnua matkalle on lähdössä, joten heitin lonkalta 3. Se antoi luvan heille kyselemättä sen kummempia arvoituksia.

Laskeskelin äsken listaa ja sieltä löytyi 8 alle 23-v:ta. En viittis heti soittaa sille kiholle uudelleen ja mankua 5 lisäpaikkaa, enkä edes tiedä menisikö se enää läpi.

Jos siis listassa olevilla alle 23-v jätkillä on nyt jo tiedossa ettei pääse mukaan niin voisi ilmoittaa saman tien. Soittelen sille tantalle parin päivän päästä uudelleen ja itken surullisen elämäntarinani. Ehkä se sitten höltyy vielä muutamalle alaikäiselle hampuusille lisää. Jos ei hölly niin sitten perustamaan aviopareja/adoptioita.

Integrandi sanoi:
Noniin, soittelin sille Viking Linen kovikselle, joka myöntää lupia noihin ikäasioihin. Sanoi, että alle 23-v (mutta yli 20-v) naisia voi tulla rajattomasti. ..

Eli mä tulkitsen tätä (tietenkin :D ) omasta näkökulmastani niin, että olen yli 20-v(siis vm-84, mutta vasta n. kuukautta myöhemmin 21)...Siitä kun voi helposti lähteä saivartelemaan että tarkoittaako "yli 20-v nainen" 21-vuotiasta ja eteenpäin...Eli mut oltas sit päästämässä, pitää sitä kysellä ja jankata tätä asiaa ihan varmuuden vuoksi...?

Ja todellakin, pitää vielä sanoa että kiitoksia Integrandille asioiden nopeasta eteenpäinviemisestä :worship: !

Integrandi sanoi:
Jos ei hölly niin sitten perustamaan aviopareja/adoptioita.

Entäs jos perustettais urheiluseura ? Taicaviitta ryhtyy valmentajaksi ja me 8 alaikäistä ollaan jäseniä. Urheilijoitahan tässä käytännössä kuitenkin ollaan ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom