SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
:rock: Ei kumminkaan tänään, eikä 6.11. Muuten passaa aika hyvin kaikki.

Megazone ihan jees, mikroautot ovat kans hauskoja.. Sauna osastosta en osaa sanoa äkkiä, lähinnä tulee mieleen joku Caribia, missä olis saunaa, uimamahdollisuutta ja altaan lähistöllä baari.. :kippis1:

Alku viestissä taisi olla, että olisi lähinnä niille, joilla on kaksi lahjetta ja kolme jalkaa, mutta kai tähän voi punttimimmejäkin hyväksyä, jos kauniisti pyytävät? :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
TJJ sanoi:
Alku viestissä taisi olla, että olisi lähinnä niille, joilla on kaksi lahjetta ja kolme jalkaa, mutta kai tähän voi punttimimmejäkin hyväksyä, jos kauniisti pyytävät? :)

the more the merrier. :)

ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan ole - pääsääntöisesti nää kekkerit on aina olleet hauskoja, oli osanotto sitten pelkkää härkää tai sekalauma.

TJJ sanoi:
Joo, kyllä punttimimmitkin on tervetulleita!

TJJ sanoi:
No, sitten ajankohta? 29.10 liian aikaisin?
Shit, meikä saattaa olla just sen viikonlopun Rovaniemellä, se taas selviää maanantaina tai tiistaina. Jos en lähe sinne, niin kyllä mulle sopii.

TJJ sanoi:
No, sitten ajankohta? 29.10 liian aikaisin?

mä kallistuisin enempi 5.11. puolelle. jäisi enemmän aikaa heitellä ideoita miten spektaakkeli järjestettäisiin - ja jos johonkin paikkaan tarvii varata jotain (sauna tms.), niin ennättää paremmin.

tai mahdollisesti jopa siitäkin myöhempään.

Täällä yksi mahd. osallistuja, ellen oo lähtenyt Ruotsiin takas hommiin ennen kemuja. Minä olisin sen picnic-risteilyn kannalla, lähtee aamusta ja takas kaheksan aikaan. Seisovat sun muut.

-Aikasintaan jossain marraskuun puolella
-Mimmejä mukaan!!!!
-Lähes samantekevää mitä tekemistä on

Caribia, megazone (pakko päästä ainakin suihkuun sieltä :)), keilaus, lähes kaikki käy mulle. Mikä ettei tuo miniristeilykin, siis on sellaisia jotka tulee jo illaksi takaisin kun aamulla lähtee.

nigster sanoi:
-Aikasintaan jossain marraskuun puolella
-Mimmejä mukaan!!!!
-Lähes samantekevää mitä tekemistä on

Caribia, megazone (pakko päästä ainakin suihkuun sieltä :)), keilaus, lähes kaikki käy mulle. Mikä ettei tuo miniristeilykin, siis on sellaisia jotka tulee jo illaksi takaisin kun aamulla lähtee.

Joo, munkin mielestä voisi siirtää tonne marraskuun puolelle. Ja kyllä tonne laivalle sellaisiakin reissuja, että aamulla sisään ja illalla ulos. Siellä voisi sitten bulkata seisovan pöydän tyhjäksi ja jatkaa iltasella johonkin jos siltä tuntuu. Noi aamuristeilyt vaan alkaa niin saatanan aikaisin (joskus klo 8). Aika paljon kallistuisin vielä tuolle 24 h setille. Onkohan sillä niin väliä jos hypättäisiin sisään jo edellisenä iltana? Eikä siellä tarvitsisi sen enempää stressata minkään suunnitelmien kanssa. Rahaa en usko menevän sen enempää kuin jossain Megazone+sauna+baari-paketissa. Ja takuulla on hauskaa.

Mutta ei noissa muissakaan ideoissa vikaa ole. Kaikki kelpaa oikein hyvin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Integrandi sanoi:
Aika paljon kallistuisin vielä tuolle 24 h setille. Onkohan sillä niin väliä jos hypättäisiin sisään jo edellisenä iltana? Eikä siellä tarvitsisi sen enempää stressata minkään suunnitelmien kanssa. Rahaa en usko menevän sen enempää kuin jossain Megazone+sauna+baari-paketissa. Ja takuulla on hauskaa.

ei tuo 24h setti kyllä myöskään huono idea ole. ainakin poppoo pysyisi hieman paremmin kasassa, kuin että jos painaisi turkkusen yöhön. lisäksi saa ne tuliaisetkin mukaan samalla.

...ja noi 24h risteilythän noin niinkuin ylipäätään on olleet aina hiton hauskoja. :)

Mä voisin myös tunkea mukaan.. mitä ikinä keksittekin :). Voishan se olla joskus kiva mennä testaamaan joku salikin porukalla. Yksi hyvä vaihtoehto on myös kiipeilypalatsi ja sen jälkeen jotain mukavaa porukassa. Muutaman keilaradan varaaminenkin kuulosti musta ihan hyvältä idealta.

taicaviitta sanoi:
ei tuo 24h setti kyllä myöskään huono idea ole. ainakin poppoo pysyisi hieman paremmin kasassa, kuin että jos painaisi turkkusen yöhön. lisäksi saa ne tuliaisetkin mukaan samalla.

...ja noi 24h risteilythän noin niinkuin ylipäätään on olleet aina hiton hauskoja. :)

Juu noi ei tuo perus-risteilykään huono vaihtoehto ole. Eipä ainakaan tarttis herätä niin aikaisin.

NYT MUUT MYÖS VÄHÄN MIELENKIINTOA TÄHÄN! Ollaanko me ainoat turkulaiset??

Ei tänne ketään halua ;) :itku:

joo ja jätetään ne salinvalloittamiset ihan muille päiville. eiköhän siellä tule muutenkin ihan riittävästi heiluttua, että viitsisi ympätä sitä tällaiseen päivään, jossa nimenomaan haetaan sille henkiselle puolelle hyvinvointia. se fyysinen puoli saa sitten sen oman (ja ihan riittävän) osansa, kun heiluu megazoneissa/missä nyt ikinä keksiikään heilua. tai vaikka sitten risteilyn pallomeressä. :D

tosin sinne pallomereen tarvittaisiin kyllä sitten baywatch -tyylinen lifeguard, voi mennä muuten aika vaaralliseksi se sinne sukeltelu. punttimimmit - anyone? ;)

On muuten ovela nähdä (jos tämä koskaan toteutuu), että kuinka monta miittiin osallistujaa on joskus nähnyt jossain, tyyliin "kyllä mä sut jostain tiedän". Joo, en mäkään salille lämpeä, siellä saa tosiaan riuhtoa tarpeeksi muutenkin.

nigster sanoi:
NYT MUUT MYÖS VÄHÄN MIELENKIINTOA TÄHÄN! Ollaanko me ainoat turkulaiset??

Hep! Ich möchte auch mitkommen und..
Nojoo, ens viikonloppu ei sovi eli joskus marraskuun puolella oon messissä. Tekemisellä ei niin väliä, risteilyt, saunomiset, kiipeilyt tai pelkkä oluen maistelu käy.

Tässä tulisi yksi loppuun viety ehdotus. Lauantaina 26.11 Isabellalla iltalähtö Turusta. Hyttejä löytyy vielä (tarpeeksi), mutta liian kauan. Hinta olisi 20 euroa koko hytiltä eli naurettavat 5 euroa/potari. Siihen tulee jotain varaushiluja vielä päälle, mutta hinta jää reilusti alle kympin vaikka ei tulisi hytit täyteenkään.

Jos tämä saa kannatusta niin laitan sopivan hyttimällin varaukseen.

Integrandi sanoi:
Tässä tulisi yksi loppuun viety ehdotus. Lauantaina 26.11 Isabellalla iltalähtö Turusta.

sopii hyvin. ne kannattaakin nopsaan varata, sillä silloin on pikkujoulukausi - ja ne menee ihan varmasti. eli - punainen pipa pallukalla mukaan, ja pikkujouluilemaan... :joulu6:

edit. ja mä voin ottaa hytin ihan yksinkin - tai toisella potarilla varustettuna. neljä on jo turhan ahdasta ainakin mulle samaan hyttiin.

Ehkä tämän juuri ja juuri voi hyväksyä.. :rock: :kippis1:

Mutta lisää ihmisiä messiin!! Ei kai haittaa vaikka ei just turun asukki olekkaan.

Integrandi sanoi:
Tässä tulisi yksi loppuun viety ehdotus. Lauantaina 26.11 Isabellalla iltalähtö Turusta. Hyttejä löytyy vielä (tarpeeksi), mutta liian kauan. Hinta olisi 20 euroa koko hytiltä eli naurettavat 5 euroa/potari. Siihen tulee jotain varaushiluja vielä päälle, mutta hinta jää reilusti alle kympin vaikka ei tulisi hytit täyteenkään.

Jos tämä saa kannatusta niin laitan sopivan hyttimällin varaukseen.
Koska laiva on takaisin Turussa? Pitää varmaan ottaa 28.11 maanantai vapaaksi töistä :urjo:

Kannatan tuota laivahommaa, count me in.

Edit: Voisko joku mode ottaa tuosta minun aloitusviestistä pois seuraavan lauseen, ettei pakkisnaiset lopeta threadin lukemista heti alkuunsa.

[Delete]
"Eli tarkoitus olisi pitää ihan jokin perinteinen miesten ilta Turun pakkislaisten kanssa. Siihen ei kuulu piparin leivontaa, vaan ehkä illan päätteeksi piparin metsästystä."[Delete]

Integrandi sanoi:
Tässä tulisi yksi loppuun viety ehdotus. Lauantaina 26.11 Isabellalla iltalähtö Turusta. Hyttejä löytyy vielä (tarpeeksi), mutta liian kauan. Hinta olisi 20 euroa koko hytiltä eli naurettavat 5 euroa/potari. .

Tiedustelin pari vk sitten varaustilannetta ja ainakaan silloin ei enää parin päivän varoitusajalla olisi hyttejä enää saanut joten nuo pitäisi varmaan varata parin viikon sisään.

Jos nyt haluaa tinkiä rahasta niin h****netissä on aina myynnissä bonuskortteja, lähtee hintaan 4-8e (2-4hlöä). Matkustajamaksu on vissiin halvempi jos se maksetaan netin kautta? La iltalähtö isabellalla on hyvä, aamulähtöä ei voi suositella kun on liian aikainen aamuherätys.

Ohjelmasta: Ehdotan kevyttä pämppäämistä 26.11 jossain pystybaarissa jonka jälkeen siirrymme laivalle most muscular -muodostelmassa. Ace-oo on lupautunut alustavasti esittämään laivan aulassa joikuja pukeutuneena saamelaisten perinteikkääseen kansallispukuun. Ace-oolla on mukanaan laivalla 3 tokallista poroja joten allergikkojen on syytä varautua ottamalla mukaan kilo histamiinia tai vaihtoehtoisesti O2-luokan perävaunu. Tämän kulttuuritapahtuman jälkeen siirrymme asiaankuuluvan rasvauksen ja pumppisession kautta laivan ravinteliosastolle jossa Eugen ja Strappado konstruktoivat kokonaisuudessaan englantilaisten ilmahyökkäyksen nürnburingiin 1942 käyttämällä rekvisiittana ainoastaan hammaslankaa, lettutaikinaa ja kanadalaista sisäkköharjoittelijaa. Laivan henkilökunnan toivomuksesta tänä vuonna ei esitetä Strappadon perinteikästä Stallone-sormileikkipotpuria laivan alaikärajan ollessa K-18. Gaalaillallinen huipentuu juhlavasti kun vieraileva tähti, reino, rakentaa kasenaatista uhrilampaan ja kahden istuttavan potkukelkan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom