- Ikä
- 33
Sulla on niin tiukka rykäisy takana, että taukoviikko saattaisi olla viisas ratkaisu. Sen jälkeen voi miettiä dieetin jatkamista (jolloin homma toimii luultavasti paremmin) tai kuten ehdotit, peruskaloreiden nostamista ja offille siirtymistä.
Olisiko sinulla hyviä ideoita, jos haluaisin jatkaa off-seasoniin kyseisellä dieetillä? Treenimäärät tulevat luonnollisesti tippumaan siihen 5-6 x per viikko ja tietysti kulutus ei ole samaa luokkaa kuin menneellä miinuskalori jaksolla.. Yksi ajatus minulla oli, että pudottaisin peruspäivän kalorit BMR-laskimen mukaisesti 1900kaloriin ja pitäisin sen refeed päivän aina tarvittaessa, oli se sitten 5-10päivän välein. Siitä tietysti näkisi, mihin suuntaan kunto ja tietysti vaakalukema lähtisi elämään ja tekisi tarvittaessa muutoksia niin peruskaloripäiviin kuin refeed päiviin. Järkyttävä painon kerryttäminen ei tällä hetkellä minua kiinnosta, vain lähinnä kunnon jalostaminen ja/tai hyvin maltillinen massanhankinta.
Mutta kaikenkaikkiaan tämä on ollut mielestäni hyvin opettavainen kokeilu ja mielelläni jatkaisin omaa kokeiluani, jotta näkisi tämän dieetin todellisen hyödyn tai haitan. Verrattuna menneisiin dieetteihin, jotka ovat olleet pitkälti ketoosipainotteisia olen selkeästi kokenut, että korkea hiilihydraattiset dieetit toimivat minulla niin paljon paremmin. Niin jaksamisen kuin treenamisen suhteen!
Viimeksi muokattu: