Curly-Mike (lyhytikäinen huumori threadi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä threadi :lol2:

Mut kyl Miken hiukset näyttäis kai ihan hienoilta jos olis pidemmät tai näin ainakin mun mielestä, noi lyhyet noissa penakuvissa taas ei näytä kovinkaan hyviltä mun mielestä. Olihan Priestilläkin pari vuotta sitten pitkät hiukset.

ps. ei millään pahalla Mike, älä bannaa jooko? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
radial sanoi:
Hyvä threadi :lol2:

Mut kyl Miken hiukset näyttäis kai ihan hienoilta jos olis pidemmät tai näin ainakin mun mielestä, noi lyhyet noissa penakuvissa taas ei näytä kovinkaan hyviltä mun mielestä. Olihan Priestilläkin pari vuotta sitten pitkät hiukset.

ps. ei millään pahalla Mike, älä bannaa jooko? :D

:rock:

Liitteet

• priest01.jpg
    priest01.jpg
    29,2 KB · Katsottu: 931
Kilkenny sanoi:
Ai niinku näin?

847764.jpg
:hyper: No vaikka noin sitten, mut tietty Mike on kovemman näköinen ku toi. :)

Jotta ei hauskuus loppuisi aina mun viesteihin niin.. Miken kannattais harkita myös tän tapaista lettiä :david:

Liitteet

• david2.jpg
    david2.jpg
    15,3 KB · Katsottu: 655
komppania!kevyttä kenttävittuilua ylläpidon suuntaan,omaan tahtiin,saa ampua... :D

Mike sanoi:
No ei tätä nyt niin vakavasti ainakaan täällä päässä oteta, vaikka onhan tuossa totuuden siemen(kottarainen poissuljettuna). Kottaraisia ei tueta.
No, en mä sitä nyt niin vakavasti sanonutkaan. Ja kottaraisista olen eri mieltä. Ne on ihqja.

Mika "kakku" Siren
attachment.php

(ps. En tartte banaania :D )

Liitteet

• mike rinta_2.jpg
    mike rinta_2.jpg
    72,5 KB · Katsottu: 3 764
Voi saatana, minkä kokoinen ukko!
Voi saatana, minkä väriset hiukset!

Banaanista tuli mieleen, että eikös Mikelä ollut kuvapuolella yhdessä kuvassa housut kateissa, mutta eipä se ketään häirinny, kun banaani oli piilossa ja edessä oli mustaa kiehkuraa ja pitkälti, melkein polviin asti...

Tämä on oikeasti ollut ihan opettavainen ja ennakkoluuloja karsiva threadi. Aiemmin mielikuvani Mikesta on ollut sellainen iso vihainen körmy, joka vääntää salin suurimmilla käsipainoilla vipunostoja raivokkaasti karjuen, kaataa hänen parkkipaikalleen luvatta pysäköidyn pick-upin katolleen pelkästään vihaisesti katsomalla ja syö pikkulapsia välipalaksi.

Mutta nyt silmät sulkiessa tuleekin mieleen lempeä kultakutrinen herrasmies, joka takkatulen ääressä pehmoiseen peittoon kääriytyneenä lukee Laura Ingallsin tuotantoa samalla vaahtokarkkeja tyytyväisenä mutustellen. Kun kirjan loppusivuilla se viimeinenkin pikku karitsa löytää tiensä kotipihaan preerian pimeydestä, niin Miken suupielet kääntyvät autuaan kaihoiseen hymyyn ja silmäkulmakin saattaa hieman kostua liikutuksesta. Onnellinen loppu on aina onnellinen loppu.

Ehkä nyt tämän avartavan kokemuksen jälkeen tällainen tavallinen kyniskin uskaltaa kirjoittaa samaan threadiin itse Miken kanssa ja mahdollisesti jopa poiketa Pakkiksen myymälässä. :)

MC Aropupu sanoi:
... ja mahdollisesti jopa poiketa Pakkiksen myymälässä. :)

Mä en o varma pystynkö mä tämän avartavan kokemuksen jälkeen enää ikinä poikkeamaan Pakkiksen myymälässä purskahtamatta nauruun. :D

Korjattu kirjoitusvirheet

Mike sanoi:
Oikeasti olen kinkki lutkuttava mussukka, 17,3cm hukkapätkä

T: Äidinkielen opettaja

Uskaltaakohan kukaan mainita miken ihanista kultakutreista Pakkisputiikissa?
Kyllä MC Aropupu kiteytti hienosti omanikin ajatukset.

Mike sanoi:
Perinteinen luulohan on, että olen kaksimetrinen saatana joka uhraa neitsyitä lisäravinnealttarilla. Oikeasti olen kiltti lutunen mussukka, 173cm hukkapätkä ja lihakset on katabolia syönyt jo aikoja sitten.
:offtopic: Lyhyet ukot on paljon sexympiä ku honkkelit :D . mun mielestä .
Omalla ukollaki on kiharat hiukset, se vaan ei suostu kasvattamaan niitä :itku: vaikka sille tulis varmaan vieläki eehana pehko. Haluaisin viereeni pitkätukkaisen heviletin :evil: .

ace-oo- sanoi:
Kaikki porukalla pakkiksen kaupalle silittelemään Miken Curly-hiuksia :hyper:
Ois kyllä aika kuningas idea lähteä helvetin isolla porukalla tekemään kansainvaellusta tukkajumalan luokse :D Vielä kun onnistuisi toteuttamaan sen niin ettei Mike saa mitään vihiä asiasta :lol2: Ei tosin taida olla mahdollista. Mikehän tietää kaiken mitä palstalla tapahtuu eikä mikään pysy piilossa Miken valvovien silmien alla :evil:

Mike sanoi:
Taitaa olla parhaat hoitoaineet meitsillä kun lainaan salaa aina paremman puoliskon jotain megakalliita hifistelyshamppoita.
Tämän threadin suosion perusteella sanoisin, että Pakkotoiston kannattaisi harkita tuotevalikoimansa laajentamista kampaamotuotteisiin... "Curly Mike"-shampoolle ja hoitoaineelle olisi varmasti kysyntää ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom