Curly-Mike (lyhytikäinen huumori threadi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Älkää kiusatko kikkelinkarvatukka-Mikeä :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hydor_ sanoi:
Oliskos näistä jo kuuluisista kiharoista :kuvia:
Tässä jotain, mutta tarvii lähikuvia :lol2:

2.jpg

4.jpg

ace-oo- sanoi:
Tässä jotain, mutta tarvii lähikuvia :lol2:
:lol2: :lol2:
Kaunista. Tuossa pehkossa pesii vaativampiki kottarainen.

Powerhousu sanoi:
Tän threadin nimes pitäis vaihtaa suuri ja virallinen vittuilkaa Mikelle -thread :jahas:
No ei tätä nyt niin vakavasti ainakaan täällä päässä oteta, vaikka onhan tuossa totuuden siemen(kottarainen poissuljettuna). Kottaraisia ei tueta.

Nykyisin voi itse valita, millä tavoin hiukset saadaan kuohkeiksi, taipuisiksi tai kiharoiksi – ja kaikki siltä väliltä.
Permanenttilaaduissa on suuria eroja.
Oikein valittuina hiusten laadun mukaan ne eivät enää vaurioita hiuksia kuiviksi korpuiksi.

On suositeltavaa ottaa permanenttikäsittely, jos hiukset ovat ohutlaatuiset, veltot ja varsinkin, jos kärsitään hiustenlähdöstä.
Oikein valitulla permanentilla saadaan hiuksiin kaivattua volyymiä eli tuuheutta.
Kannattaa keskustella henkilökuntamme kanssa tarpeeseen sopivasta, oikeasta kiharrusmenetelmästä.
Hiusten hoitaminen on välttämätöntä, sillä mitään kiharruskäsittelyä ei voida saada aikaan ”rikkomatta” hiuksen kemiallista rakennetta, joka tosin ”paikkaantuu” kiinnitys vaiheessa, mutta on herkkä huonolle hiusten käsittelylle.

Kaikkein rankin kiharruskäsittely on rasta-permanentti, joka kiehtoo varsinkin nuoria.
Siinä hiukset vahingoitetaan lopullisesti, mutta hiuksethan uusiutuvat, joten kun rastoihin kyllästyy, voi kasvattaa vähin erin tervettä tukkaa.

Oon sanonut vuodesta 2001 lähtien, että Miken suunnattomassa euro-afrossa pesii 12-päinen haikarapoikue. :)

edit: afro tuli jostain Miken ikivanhasta massakuvasta, jossa tosiaan oli hiukan sellaista kaukaasialaista funk-afro-luukkia. :rock:

Tomi sanoi:
Oon sanonut vuodesta 2001 lähtien, että Miken suunnattomassa euro-afrossa pesii 12-päinen haikarapoikue. :)

edit: afro tuli jostain Miken ikivanhasta massakuvasta, jossa tosiaan oli hiukan sellaista kaukaasialaista funk-afro-luukkia. :rock:
Joku muistaakseni oli joskus photoshoppaillut haikaran mun päähän.

Sehän tästä vielä puuttuu että joku shoppaa jonkun tipun miken päähän tuohon 200kg:n penkkikuvaan. Vois olla aika komia kuva. :D

ZweCCo sanoi:
Sehän tästä vielä puuttuu että joku shoppaa jonkun tipun miken päähän tuohon 200kg:n penkkikuvaan. Vois olla aika komia kuva. :D

Moppi mistä kurkistaa viaton haikaran poikannen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom