Curly-Mike (lyhytikäinen huumori threadi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
radial sanoi:
Jotta ei hauskuus loppuisi aina mun viesteihin niin.. Miken kannattais harkita myös tän tapaista lettiä :david:

:offtopic: Mikä hiton ylimääränen sormi tolla Deividillä tossa mikrofonissa oikein on?! Tosi häiritsevän näkönen...

Siis kattokaa tarkemmi tota kuvaa! Johtuuko vain kovasta kipulääkityksestäni vai onko siinä oikeesti liikaa sormia?

edit. lisäys

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emmah sanoi:
Tämän threadin suosion perusteella sanoisin, että Pakkotoiston kannattaisi harkita tuotevalikoimansa laajentamista kampaamotuotteisiin... "Curly Mike"-shampoolle ja hoitoaineelle olisi varmasti kysyntää ;)
Hahahahah :D . "Curly-Mike"-shampoo :hyper: :D

Emmah sanoi:
Tämän threadin suosion perusteella sanoisin, että Pakkotoiston kannattaisi harkita tuotevalikoimansa laajentamista kampaamotuotteisiin... "Curly Mike"-shampoolle ja hoitoaineelle olisi varmasti kysyntää ;)

American maalta kuuluu hurjia: Donald Trump on luopunut perinteisestä tyylistään ja ostanut Pakkiksen kaupasta Curly Mike tupeen.

Jos Mike haluaa ottaa tukastaan kaiken irti, niin mä lähtisin hakemaan hiukan extremempää ratkaisua. Kikkurasta tukasta saisi tauuuuutisen khuulin jos sen vetäisi Pertti Pasasen tyyliin, antaa hiusrajan paeta vain kunnolla sinne taakse. Mieti kun tuossa nuo sivuhaivenet olisivat sellaisilla possunhäntäkiharoilla!
slide0001_image009.jpg

Tai sitten vastaavasti vanha kunnon kikkura-mullet! Tukka kasvuun vaan ja sivut sileäksi. Tollanen kun tossa alla kuvassa, partakin trimmattu ja kaikkee, takapiiska vaan kiharalle! Kunnon Pirkanmaalta tuttu Mouhijärveläinen takalasso hulmuten painat steissillä menemään ja rispekti on taattu! Business in the front, Party in the back! :rock:
mullet-kev1web.jpg

Emmah sanoi:

Mainoksessahan olisi luonnollisesti "sisältää paljon proteiineja" ja purkin takana olisi ravintojakauma. Nälkäisimmät pakkislaiset voisivat sitten suihkussa olessaan popsia purkillisen CurlyMaikin shamppoota.

skuge sanoi:
Mainoksessahan olisi luonnollisesti "sisältää paljon proteiineja" ja purkin takana olisi ravintojakauma. Nälkäisimmät pakkislaiset voisivat sitten suihkussa olessaan popsia purkillisen CurlyMaikin shamppoota.

Nyt meni jo vähän perverssiksi :urjo:

Pulla sanoi:
Jos Mike haluaa ottaa tukastaan kaiken irti, niin mä lähtisin hakemaan hiukan extremempää ratkaisua. Kikkurasta tukasta saisi tauuuuutisen khuulin jos sen vetäisi Pertti Pasasen tyyliin, antaa hiusrajan paeta vain kunnolla sinne taakse. Mieti kun tuossa nuo sivuhaivenet olisivat sellaisilla possunhäntäkiharoilla!

Andy Sipowiczillä on toi kihara spedetukka hallussa.

sipowicz.jpg

Olipa yllätys huomata että tämä oli paisunut 12-sivuiseksi. Olin aivan varma että kansioista joutuu lukemaan lukotetut kolme sivua.

Mä en osaa noiden esillä olleiden kuvien mukaan sanoa oikein mitään tuosta
tukasta. Parempia kuvia ja posetuksia. Ainakin leveä tukka takaa olisi kiva nähdä. :)

Onkos jotain vinkkejä. Mä koen, että mun tukkani on turha paksu. Olen nyt
jonkun aikaa pyrkinyt ohentamaan sitä aamu-hairoobisella tyhjään päähän
ja olen tiputellut hoitoaineen prosentuaalista osuutta kokonaishoitotuotteiden
käytöstä. Vielä jotain?

Galileo sanoi:
tukasta. Parempia kuvia ja posetuksia. Ainakin leveä tukka takaa olisi kiva nähdä. :)

käytöstä. Vielä jotain?

Sakset? :D

Galileo sanoi:

käytöstä. Vielä jotain?
Kannattaa napsii niitä omega 3 karvahappoja
Sit ei mitään cheat-päiviä jolloin vedetään geeliä ja vahaa purkillinen päivässä
Aamulla kannattaa käyttää enemmän hitaita kampoja kuin nopeita kampoja

Onneks ei oo mitenkään levoton thredi :hyper:

Ja nyt kaikki laulamaan:
....
Hemaisevan seksikäs pörröpää,
kun tahdoin pörröäs pörröttää,
sä annoit sen minkä sulta saada tahdoinkin.
...

Kaikki nuorimmat pakkislaiset eivät varmaan muistakaan, kuinka Mike näytteli 70-luvulla Incredible Hulkkia.

LFerrigno.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom