Curly-Mike (lyhytikäinen huumori threadi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Hummerivirta sanoi:
Joo aika turha thredi mutta pisti kyllä heti hymyilyttämään :D

Edit: Täh, menikö mulla jo 200 postia rikki :eek: Enkä kerennyt edes juhlimaan. No juhlitaan sitten 300 kohdalla :D

Vai että sataset paukkui. Entäs paljo tj? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Nyt tää menee jo vittuiluksi :curs:

Eikä mene. Puhumattakaan sun muskeleista. Ne vasta kurveja täynnä on! Milloin lavalle? Ens syksynä?

Mieti kuinka paljon yleisöstä kuuluis curly, curly, curly, CURLY.... Kunnes sä heität sen mostin yleisöön ja kaikki huokaa ja naisia pyörtyy ja miehet kakkaa housuun kunnioituksesta!? :worship:

Menikö mun fantasia liian pitkälle?

Bisley sanoi:
Eikä mene. Puhumattakaan sun muskeleista. Ne vasta kurveja täynnä on! Milloin lavalle? Ens syksynä?

Mieti kuinka paljon yleisöstä kuuluis curly, curly, curly, CURLY.... Kunnes sä heität sen mostin yleisöön ja kaikki huokaa ja naisia pyörtyy ja miehet kakkaa housuun kunnioituksesta!? :worship:

Menikö mun fantasia liian pitkälle?
Ei helvetti nyt saa nauraa jo vedet silmissä :hyper: Kohta varmaan Mike ärähtää kunnolla :rolleyes:

Bisley sanoi:
Sä kirjoitat noin, mutta päätten ääressä sä suit niitä hiuksia ja myhäilet tyytyväisenä: -ne rakastaa mua! :)

Mä luulen, et jos ei strutsi pian iske niin maikilla on pian kalju kuuppa.

Bisley sanoi:
Niin tai se vähintään kostaa mulle, kun treenataan salilla. Mähän tän vähän niinkuin aloitin nimeämällä Miken Curlyksi.

Mike varmistamassa Bisleylle penkkiä, "hups, sorry se lipes" :D :evil:

Bisley sanoi:
Niin tai se vähintään kostaa mulle, kun treenataan salilla. Mähän tän vähän niinkuin aloitin nimeämällä Miken Curlyksi.
Se kuristaa sut, ah niin ihanalla kiharalla letillään. :D
Mike - Mies ja Tukka

Mike sanoi:
SAATANA! Nyt loppuu se herjaaminen tai bannaan kaikki, jopa itseni :curs:
Sä kuolet Bisley seuraavassa treenissä, ei auta äidin huutaminen, eikä housuun kakkaaminen.
repii hiuksia päästään :lol2:

Tuletuletule Mike Aimon seuraan. Miehet niin rikkaita, että tukkakin on nahkaa.

Mike sanoi:
SAATANA! Nyt loppuu se herjaaminen tai bannaan kaikki, jopa itseni :curs:
Sä kuolet Bisley seuraavassa treenissä, ei auta äidin huutaminen, eikä housuun kakkaaminen.
Haha. Mike ei kehtaa laittaa tätä lukkoon, ja modet ei tuu laittamaan ihan vittuilumielessäkään. :D

Vilkas sanoi:
Joku vois shoppaa Maikille kultaset kutrit johkin posetus kuvaan, jos se nyt on "sallittua" :evil: :kuola:
Eihän siihen mitään editointia tarvita :)

Jo kaljuuntuvana miehenä luen tälläistä todella katkerana ja kateellisena. Juuri kun se saatanan Miljonääri-Jussi on hävinnyt lööpeistä, niin tulee sitten tälläinen Curly.

Vilkas sanoi:
Joku vois shoppaa Maikille kultaset kutrit johkin posetus kuvaan, jos se nyt on "sallittua" :evil: :kuola:

Curly-Mike?
attachment.php

Bisley sanoi:
Sä kirjoitat noin, mutta päätten ääressä sä suit niitä hiuksia ja myhäilet tyytyväisenä: -ne rakastaa mua! :)

:lol2: :lol2: :lol2: Paras :lol2: :lol2: :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom