Curly-Mike (lyhytikäinen huumori threadi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Hehän ovat kuin kaksi Curlyä:

attachment.php

34_ron_jeremy.JPG

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongasin miken tuossa salilla ja nyt selvis... se ei oo natu kikkura vaan käyttää epäilyttäviä keinoja kikkuruuden saavuttamiseksi :jahas:

attachment.php

Liitteet

• curlymike.jpg
    curlymike.jpg
    15,4 KB · Katsottu: 2 031
Galileo sanoi:
Onkos jotain vinkkejä. Mä koen, että mun tukkani on turha paksu. Olen nyt
jonkun aikaa pyrkinyt ohentamaan sitä aamu-hairoobisella tyhjään päähän
ja olen tiputellut hoitoaineen prosentuaalista osuutta kokonaishoitotuotteiden
käytöstä. Vielä jotain?
Kärsin itsekin aikanaan samasta ongelmasta. Cheveux bouclais kasvoi kyllä samassa tahdissa muidenkin karvojen kanssa, mutta en siltikään ollut tupéen muotoon tyytyväinen. Rupesin tekemään alakiharille pitkiä harjanvetoja sivuille, saippuanpudotussarjojen jälkeen. Vaikka väitetään, ettei kiharoiden muotoon voi vaikuttaa, mulla se ainakin toimi! Tein lisäksi kiharankiertoja isoilla kammoilla, joissa keskityin saamaan hyvän poltteen kaksihaaraisiin. Tuloksena hiusten määrä ei vähentynyt, mutta kiharat olivat paljon timmimmät. Kokeneemmat kommentteja?

kuitula sanoi:
Kärsin itsekin aikanaan samasta ongelmasta. Cheveux bouclais kasvoi kyllä samassa tahdissa muidenkin karvojen kanssa, mutta en siltikään ollut tupéen muotoon tyytyväinen. Rupesin tekemään alakiharille pitkiä harjanvetoja sivuille, saippuanpudotussarjojen jälkeen. Vaikka väitetään, ettei kiharoiden muotoon voi vaikuttaa, mulla se ainakin toimi! Tein lisäksi kiharankiertoja isoilla kammoilla, joissa keskityin saamaan hyvän poltteen kaksihaaraisiin. Tuloksena hiusten määrä ei vähentynyt, mutta kiharat olivat paljon timmimmät. Kokeneemmat kommentteja?
Mulla tuntui letin kehitys tyssänneen kokonaan mutta kun vaihdoin reenijaon kaksihaaraisesta kolmehaaraiseen niin johan alkoi kikkurat kasvaa. Reenaan siis maanantaina takatukan, keskiviikkona etutukan ja perjantaina pulisongit sekä pari sarjaa niskavilloille. Kun otin ohjelmaan hiusten vedon suorinjaloin sain lisää paksuutta takatukkaan ;) Ennen aloitin reenin ilman mitään lämmittelyjä mutta nyt olen lämmitellyt föönillä 10 min ennen reeniä ja sen kyllä huomaa! Hiukset suoristuvat paljon kevyemmin pienen alkulämmittelyn jälkeen. Etuletti vinopenkillä ja hiukan leveämmällä jakauksella estää hiusrajan taakse pakenemista tehokkaasti!

Onnea aloitteleville reenaajille, kyllä se pehko vielä kasvaa :thumbs:

Tässä vaiheessa ton otsikon vois varmaan jo vaihtaa. Mites olis:

Suuri ja virallinen Curly-Mike fanitusmegathreadi ? :D

Hahaha! Ei jumalauta mitä juttua :lol2: :lol2: :lol2:

Fatso sanoi:
Bongasin miken tuossa salilla ja nyt selvis... se ei oo natu kikkura vaan käyttää epäilyttäviä keinoja kikkuruuden saavuttamiseksi :jahas:

attachment.php
Nyt muuten Mike narahti ja pahasti. :lol2:
Oot menettäny jo kaiken arvostuksen tällä palstalla :lol2:

SuBi sanoi:
Nyt muuten Mike narahti ja pahasti. :lol2:
Oot menettäny jo kaiken arvostuksen tällä palstalla :lol2:
Ties vaikka koko foorumi muuttuisi hiuspalstaksi :D

PAKKOTUKKA.COM
-Suorasta kikkuraksi-

Vilkas sanoi:
Sori. :evil:

6A9A721031B111DAB2488E84D45A59F9.jpg
Nyt kyllä liikutaan jo vaarallisilla vesillä :D

:porkkanaseivästäisin:

Ps. Anteeksi karu choppi, mutta ajattelin, että ajatus on tärkein.
Ps2. Tuo musta kädessä on sitten suunnaton kampa.

Liitteet

• curlmike.JPG
    curlmike.JPG
    22 KB · Katsottu: 1 740
Kusimato sanoi:
Ps2. Tuo musta kädessä on sitten suunnaton kampa.
Mä luulin et toi kampa on lihaveitsi ja että nyt mikellä on kilahtanut ja se tekee jotain sillä itelleen....(tai hiuksilleen) :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom