Crossfit toimii paremmin kuin bodauksessa - kaikkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sihvi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyse on siis painija Ylihannukselasta ja kaveri oli vieressä kun teki... Ei ne varmaan mitään kisaleukoja ollu muttei myöskään kippejä kun painijat nyt ei harrasta sitä crossfittia mitä te spedet niin paljon vihaatte jostain kumman syystä...

Tämä siis Monkeylle ;)

Crossitti on nykypäivän rahastuskeino. Markkinoitu taivaantekeväksi touhuksi ja silloin tollot maksaa itsensä kipeeksi jos vähänkin siihen liittyvää saa kovaan hintaan.
Tuo toiminnallinen harjoittelu keksitty jo aikoja sitten. Nyt vain urpo nimi touhulla ja ym....

Tähän ei kaipaa kommentteja. Vuodatin nyt vain OMAN MIELIPITEEN touhusta. Kiitos ja anteeksi ; )

Mulla ei ole aiheeseen mitään syvällistä sanottavaa, mutta höpisen kuitenkin.

Duunipaikan viereen aukesi vuoden alusta crossfit -sali hypetyksellä. Kuuluisi samaan firmaan kun lähellä oleva normipunttis ja olisi voinut käydä myös tuolla ilmaiseksi. Pari työkaveria kävi ja kehuivat kovasti rankaksi hommaksi. En silti mennyt, ei ollut hajuakaan mitä crossfit on. Sen verran tajusin että jotain ohjattua toimintaa ja tosta nousi mulla karvat pystyyn kun mieleen tuli vuosien takainen bodypump kokeilu (dont even ask...).

Ei sopisi mulle, koska en siedä yhtään ketään huutamaan ja neuvomaan viereen suorituksen ajaksi. Jopa perus pt-palvelu olisi mulle ongelma, kun tällainen auktoriteettiongelmainen ja huono palautteen vastaanottokyky. Tyttöystävä on karvaasti tän kokenut mua opettaessaan tekniikassa, mut siinä on löytynyt toimiva sävel kun olen selittänyt että mulle pitää ensin antaa ohjeet, sit kuivaharjoittelu, mutta itse suorituksen aikana en halua kuulla mitään länkytystä. Ei saa kuulua muuta kuin "anna mennä, kyllä se nousee!" tms.

Toisekseen haluan kunnioittaa perinteisiä liikkeitä ja oppia tekemään ne OIKEIN. Noi crossfit videot on jopa mun silmille kauheeta katseltavaa, vaikka en juuri mistään mitään tiedä. Sitten joku peruspertti kolmen kuukauden crossfit läpsimisen jälkeen tulee kehumaan montako leukaa saa vedetryä... :face:

Kolmanneksi, toi kaupallinen hype ja ylimielinen asenne on ihan totaalista myrkkyä, pistää vituttamaan niin ettei veri kierrä.

Neljänneksi, vaikka noissa isoissa skaboissa on joo hyväkroppaisia kavereita, en hetkeäkään usko että ne on perus sohvaperunoita olleet vuosi takaperinja vain crossfittaamalla tossa kuosissa. Eiköhän suurimmalla osalla ole joku muu urheilutausta ja ovat crossfitistä löytäneet yhden sivujuonteen kossa pääsevät taustansa ansiosta aika nopeesti kyseisessä lajissa aika kovaan liigaan. Toki kun tätä osataan aika rajusti markkinoida, niin mainoskuviin palkataan just nää kaverit. "You can be like he, just crossfit!".

Kyse on siis painija Ylihannukselasta ja kaveri oli vieressä kun teki... Ei ne varmaan mitään kisaleukoja ollu muttei myöskään kippejä kun painijat nyt ei harrasta sitä crossfittia mitä te spedet niin paljon vihaatte jostain kumman syystä...

Tämä siis Monkeylle ;)

60 leukaa minuutissa ei saa kyllä mitään respectia, kippi tai ei. Voit olla aika varma, että jos tuota vauhtia kiskoo niin on ihan helvetin rumia leukoja.

60 leukaa minuutissa ei saa kyllä mitään respectia, kippi tai ei. Voit olla aika varma, että jos tuota vauhtia kiskoo niin on ihan helvetin rumia leukoja.

No kaverilla on onneks sen verran mitaleita painista et häntä ei varmaan kiinnosta hirveästi arvostatko hänen leukojensa määrää... Ja kuuskyt leukaa minuutissa on kyllä järkyttävä määrä vaikka tekis millä tyylillä. Mun respektin saa ainakin...

Kukas painija? On varmaan tuttu mies.

Tämän trolliketjun avaajasta kertoo paljon, että jo ketjun otsikkokin on väärin kirjoitettu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodaaja teki suurimman osan puolinytkytyksiä.... en oo crossfittaaja. mutta tässä pätkässä crossfittaaja oli parempi...

Eihän sekään osannu edes pitää kroppaansa suorassa. Ihme aaltoilua, joka ei tod. kuulu punnertamiseen.

Bodaaja teki suurimman osan puolinytkytyksiä.... en oo crossfittaaja. mutta tässä pätkässä crossfittaaja oli parempi...

Tuo nyt on varmaan maailman idioottimaisin tapa mitata kuntoa. Ne crossfittaajat jotka tuon videon perusteella naureskelee kehonrakentajille lähinnä todistavat (jälleen) tietämättömyytensä.

- - - Updated - - -

Tuo nyt on varmaan maailman idioottimaisin tapa mitata kuntoa. Ne crossfittaajat jotka tuon videon perusteella naureskelee kehonrakentajille lähinnä todistavat (jälleen) tietämättömyytensä.

Crossfitti sopii painijoille kuin nyrkki silmään. Painijoilla on yhtäaikaa voimaa kestävyyttä kestovoimaa hyvä kehonhallinta. 60 leukaa minuutissa on hyvä suoritus teki sen kuinka tahansa. Tässä tekee painijataustan omaava crossfit legenda kippileukoja ja minuutin kohdalla niitä on yli 60 kasassa. Speal Quest For 100 Pull ups - YouTube Sama mies on tehnyt myös crossfit harjoituksen cindyn eli 20 minuutin amramp 5 leukaa 10 punnerrusta 15 kyykkyä yli 38 kierrosta(epäilen ettei läheskään jokainen tänne kirjoitteleva pääse edes 20 kierrosta). Speal myös voitti 2009 gamesien juoksuosuuden ja Mikko Salo oli kakkonen. Mikko Salon coopperi 3700m.

Siistejä leuanvetoja.

Kummallakaan ei rinta käynyt maassa tai kädet ojentuneet täydellisesti, toinen käytti enemmän ojentajia toinen rintaa, olen itse tehnyt 100 joskus peräkkäin ilman ajanottoa, mutta nopeampaan tahtiin.

PT koulutuksen kuntotestissä meni 59kpl 30 sekunnissa valvotulla suoritustavalla.

Kummallakaan ei rinta käynyt maassa tai kädet ojentuneet täydellisesti, toinen käytti enemmän ojentajia toinen rintaa, olen itse tehnyt 100 joskus peräkkäin ilman ajanottoa, mutta nopeampaan tahtiin.

PT koulutuksen kuntotestissä meni 59kpl 30 sekunnissa valvotulla suoritustavalla.

Mikä tän virtuaalipippelinkasvatuksen päämäärä oli? Oletko itse bodari, ja puolustaudut? Kovia suorituksia joka tapauksessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom