Archey
Banned
- Ikä
- 62
Kehonrakennus oli unohtunut listasta.
Odotinkin että älähdät, 90% kaikista postauksistasi on tässä ketjussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahin kommenttimyrsky laantunut jo. Kumpi tän taistelun nyt voitti, bodaus vai crossfit?
Mitä nyt kehonrakennusta harrastettu ~70 vuotta ainakin??? :face:
P.S. Miun mielestä crossfit voitti. Koska se on kivempaa ku bodaus. Ja toimiihan se paremmin kuin bodauksessa - kaikkeen.
Riippuu naamasta. Sä nyt et saisi vaikka olisit salainen agentti. ;)Joo, CF harrastuksen mainitsemisella baarissakin saa pillua. Paras iskurepliikki ikinä, harrastan CF:ää, annatko pillua. Kokeilkaa, toimii kuulemma saletisti.
Riippuu naamasta. Sä nyt et saisi vaikka olisit salainen agentti. ;)
Mut sä voisit kyllä kokeilla sitä crossfittiä. Tekeydyt crossfittaajaks niin eukollas on saman tien kiisselit housussa ja saat juoda kaljas rauhassa.Helvetin tosi. Tässä vaan on se ongelma että saan kotona, joskus pitäisi kuulemma leikkiä jotain salaista agenttia tai vaikka rehtoria. Ei vaan oo nuo roolitujut minua varten. Sellanen perussetti että "räplää ittes lämpimäksi kun juon tän bissen" toimii paljon paremmin. :D
Mut sä voisit kyllä kokeilla sitä crossfittiä. Tekeydyt crossfittaajaks niin eukollas on saman tien kiisselit housussa ja saat juoda kaljas rauhassa.
Salo ja Aronpää molemmat hankkineet kuntonsa ihan muualta kun crossfitistä. Jos tämä nyt on niin ylivertainen laji kun mitä aloituspostissa annetaan ymmärtää niin missä ne 3-4 vuotta harrastaneet huiput on? Ja siis puhun niistä, joilla ei ole mittavaa urheilupohjaa ennestään. Mulla on kaks kaveria reenannu pari vuotta crossfittiä mutta ei oo kyllä vakuuttanut mua. Terveitä miehiä, ei patin pattia oo tullu jätkiin vaikka kuinka wodeja hakkaavat päivästä toiseen. Kerran oon käynyt crossfit-salilla ja ainoat urheilijan näköiset oli niitä, jotka siirtyneet muista lajeista. Muut harrastajat olivat lenkkeilijän näköisiä, vaikka kuitenkin jo useampi vuosi oli crossfit-reeniä takana....
Bodausideologia: voima = liikkeen tekeminen yhdellä lihaksella mahdollisimman vaikeasti
Bodausideologia: kestävyys = se kun lihas palaa
Bodausideologia: liikkuvuus = turhaa, koska vaikutus lihaskasvuun olematon
Bodausideologia: tekeminen = välineellistä suhteessa olemiseen (näyttämisen)
Bodausideologia: itsetunto = syntyy siitä, kun muut kunnioittaa kateuden tai pelon kautta. Koostuu hetkistä.
Eiköhän tää koko threadi ole yhtä provoa ja trollailua...
Salo ja Aronpää molemmat hankkineet kuntonsa ihan muualta kun crossfitistä. Jos tämä nyt on niin ylivertainen laji kun mitä aloituspostissa annetaan ymmärtää niin missä ne 3-4 vuotta harrastaneet huiput on? Ja siis puhun niistä, joilla ei ole mittavaa urheilupohjaa ennestään. Mulla on kaks kaveria reenannu pari vuotta crossfittiä mutta ei oo kyllä vakuuttanut mua. Terveitä miehiä, ei patin pattia oo tullu jätkiin vaikka kuinka wodeja hakkaavat päivästä toiseen. Kerran oon käynyt crossfit-salilla ja ainoat urheilijan näköiset oli niitä, jotka siirtyneet muista lajeista. Muut harrastajat olivat lenkkeilijän näköisiä, vaikka kuitenkin jo useampi vuosi oli crossfit-reeniä takana....