City-lehden kysely: kehonrakennus epäeroottisinta ja typerintä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
Bisley sanoi:
Ja täytyy sanoa vielä, että vaikka kauneus on katsojan silmissä niin jokin noissa timmissä kunnossa olevissa naisissa kyllä pistää veren kiertämään. Tietenkin ääritapaukset sikseen, mutta BODARINAISET RULES!!!:haart: :worship:

http://www.paulinenordin.com/
:kuola:
...ja nyt jos joku nokkela suunnittelee laittavansa kuvan jostain luolamiestä muistuttavasta naisbodarista...niin voit jättää väliin...:piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi nyt on maailman lapsellisinta verrata lajeja keskenään ja sanoa että jokin laji on vaativampi kuin toinen. Kyllä mä valitsisin Kultsalla posettamisen mieluummin kuin Pyreneillä pyöräilyn.

Pertti 123 sanoi:
Perustele, miksi kehonrakennus on vaativin laji maailmassa.

Kaikki pystyy kehonrakennukseen, jopa minä.

Siis oikeastikko sanot pystyväsi kehonrakennukseen :rolleyes: . Siis _kehonrakennushan_ on katsos paljon muutakin kuin sitä että käydään salilla tekemässä pari sarjaa kyykkyä ja habaa ja syödään illalla rahkaa... Kehonrakennus on aivan varmasti eniten päätä vaativa laji sillä esim. _missään_ muussa lajissa ei treenata yhtä kovaa eikä tarvitse paljon murehtia kisadieeteistä yms.

PS: Kerroppa sitten meille miltä tuntuu kun vedät ensin kunnon hengityskyykyt kisadieetillä ja lähdet seuraavan aamuna lenkille :whip:

Okei edit: Ei tarvitse kenenkään sanoa että painonnostajat, voimamiehet ja voimanostajat tekevät suhteessa kovempia treenejä :D

Anonymous sanoi:
Toi nyt on maailman lapsellisinta verrata lajeja keskenään ja sanoa että jokin laji on vaativampi kuin toinen. Kyllä mä valitsisin kultsalla posettamisen mieluummin kuin Pyreneillä pyöräilyn.

No niin se on, muuta kun silti vertaillaan, niin vertaillaan sitten kunnolla ja ajatuksella.

Mietitään sitä, kuinka vaativaa on saavuttaa tietty piste ennenkuin pystyy kilpailemaan lajissa, niin kehonrakennus on yllättävän aikaa vievä. Se on niinkuin aikaisemmin sanottiin elämäntapa.

veijari sanoi:
Siis oikeastikko sanot pystyväsi kehonrakennukseen :rolleyes: . Siis _kehonrakennushan_ on katsos paljon muutakin kuin sitä että käydään salilla tekemässä pari sarjaa kyykkyä ja habaa ja syödään illalla rahkaa... Kehonrakennus on aivan varmasti eniten päätä vaativa laji sillä esim. _missään_ muussa lajissa ei treenata yhtä kovaa eikä tarvitse paljon murehtia kisadieeteistä yms.

PS: Kerroppa sitten meille miltä tuntuu kun vedät ensin kunnon hengityskyykyt kisadieetillä ja lähdet seuraavan aamuna lenkille :whip:

Okei edit: Ei tarvitse kenenkään sanoa että painonnostajat, voimamiehet ja voimanostajat tekevät suhteessa kovempia treenejä :D

Touche!
-Kiitos, veijari

veijari sanoi:
_missään_ muussa lajissa ei treenata yhtä kovaa eikä tarvitse paljon murehtia kisadieeteistä yms.

Millä määrittelet tuon kovuuden? Et ole tainnut paljon muita lajeja kovaa reenata? Vai eikö niitä voi reenata kovaa?

veijari sanoi:

Kyllä täällä aika moni sanoo harrastavansa kehonrakennusta. Suurin osa heistä käy salilla ja syö illalla rahkaa jne.

Eikö kehonrakennusta ole kuin huipputasolla. Sitä ei voi harrastaa?
Aika moni tällä palstalla varmaan ainakin luulee harrastavansa kehoilua, ilmeisesti he ovat kaikki väärässä.

En ole tehnyt mainitsemiasi kyykkyjä ym., mutta tarkoittaako se, että muissa lajeissa ei vedetä yhtä kovia treenejä.

Luuletteko, että maailman huipulla olevat juoksijat, uimarit ja pyöräilijät tekee vain lähentäjiä ja lukee lehteä.

Mä uskon että kehoilu on kova laji jne. Mutta turha sitä on muiden yläpuolelle nostaa.

Ja muissa lajeissa ei treenata muka yhtä kovaa... mitä sä oot syöny???

Art2 sanoi:
Millä määrittelet tuon kovuuden? Et ole tainnut paljon muita lajeja kovaa reenata? Vai eikö niitä voi reenata kovaa?

Puhutaan henkisestä kovuudesta? Treenataan kovaa fyysisesti muissakin lajeissa, mutta se muu elämäntyyli ei ole niin rajoittavaa muissa kuin kehonrakennuksessa, jos siis olet itse kilpailija niin tuskin tarvitsee enempää selitellä! Ja jos et ole niin kokeiles huvikses diettaamista ala Kehonrakennus niin löydät itsestäs uusia puolia ja ymmärrät mistä puhun!

Tuo vertailu lajien "kovuudesta" toisiinsa verrattuna on ihan turhaa. Eri lajeissa on eri vaatimukset ja niiden mukaan mennään.

Pertti 123 sanoi:
Kyllä täällä aika moni sanoo harrastavansa kehonrakennusta. Suurin osa heistä käy salilla ja syö illalla rahkaa jne.

Eikö kehonrakennusta ole kuin huipputasolla. Sitä ei voi harrastaa?
Aika moni tällä palstalla varmaan ainakin luulee harrastavansa kehoilua, ilmeisesti he ovat kaikki väärässä.

En ole tehnyt mainitsemiasi kyykkyjä ym., mutta tarkoittaako se, että muissa lajeissa ei vedetä yhtä kovia treenejä.

Luuletteko, että maailman huipulla olevat juoksijat, uimarit ja pyöräilijät tekee vain lähentäjiä ja lukee lehteä.

Mä uskon että kehoilu on kova laji jne. Mutta turha sitä on muiden yläpuolelle nostaa.

Ja muissa lajeissa ei treenata muka yhtä kovaa... mitä sä oot syöny???

Periaatteessa kehonrakennusta ei voi harrastaa, sitä eletään 24/7. Sä joko olet kehonrakentaja tai sitten et. Siinä se raja menee jonka yli ei muut lajit pääse ja mä tiedän koska mulla on kokemusta niin jalkapallosta, itsepuolustuslajeista yms yleisurheilusta joissa olen nuorena kilpaillut. Mikään ei ole niin helvettiä kuin kehonrakennuskisoihin dieettaaminen ja kisoihin valmistautuminen. Siinä nähdään nälkää Jumankauta!! Kokeile niin tiedät mistä puhun!

Joni.K sanoi:
Tuo vertailu lajien "kovuudesta" toisiinsa verrattuna on ihan turhaa. Eri lajeissa on eri vaatimukset ja niiden mukaan mennään.

Turhaa ehkä, mutta niinhän moni muukin asia elämässä on. Ja tästä voi vielä joku nuhapumppu oppia jotain niin ei se välttämättä niin turhaa ole. Katsos kehonrakennus kunniaan!!:)

Bisley sanoi:
Periaatteessa kehonrakennusta ei voi harrastaa, sitä eletään 24/7. Sä joko olet kehonrakentaja tai sitten et. Siinä se raja menee jonka yli ei muut lajit pääse ja mä tiedän koska mulla on kokemusta niin jalkapallosta, itsepuolustuslajeista yms yleisurheilusta joissa olen nuorena kilpaillut. Mikään ei ole niin helvettiä kuin kehonrakennuskisoihin dieettaaminen ja kisoihin valmistautuminen. Siinä nähdään nälkää Jumankauta!! Kokeile niin tiedät mistä puhun!

Etkö tajua eroa harrastaja kehoilun ja ammattilaisuuden välillä. Ei kehoilua harrastavat elä sitä 24/7 täysillä. Ei myöskään YU:ta harrastavat, mutta kyllä YU ammattilainen / huippu elää sitä 24/7 siinä missä kehoilijakin.

Eipä nuo kyselyn tulokset yllättäneet yhtään. Varsinkin kun kyseessä on City-lehti, niin kohdeyleisö on vähän mitä sattuu ja yleensä nuoremmasta päästä.

Tuo "bodareiden" määritelmä on alkanut vähän vuosi vuodelta muuttumaan korkeammalle, esimerkiksi minulle on jäänyt aika vahvasti sellainen kuva, että Arnoldia pidettiin aikanaan lähinnä komean lihaksikkaana miehenä. Tietysti pitää ottaa huomioon, että Coleman on helkkaristi isompi kuin Arnold, mutta kyllä nykykriteereillä Arnold on varmasti "bodari".

Toinen asia, joka minua mietitytti, oli jenkkifutis ja se että kuinka paljon sen sijoitus on alueesta kiinni. Nykyisellään Suomessa näytetään aivan liian vähän jenkkifutista ja suurella osalla kansasta on sellainen kuva, että jenkkifutis on päätöntä vastustajan runnomista. Asia johtuu pitkälle siitä, että Suomessa ei läheskään kaikki tiedä, että mikä pelissä on ideana, ja kuinka taktinen ja monipuolinen peli se itse asiassa on. Ääriesimerkkinä voisi ottaa Amerikan, jossa varmasti suurin osa tajuaa jenkkifutiksen säännöt ja siksi voivat katsoa lajia selvästi enemmän objektiivisemmin.

Nimim. Harrastaa maailman epäeroottisinta ja hölmöintä lajia, ja vielä yhtä aikaa

Pertti 123 sanoi:
Etkö tajua eroa harrastaja kehoilun ja ammattilaisuuden välillä. Ei kehoilua harrastavat elä sitä 24/7 täysillä. Ei myöskään YU:ta harrastavat, mutta kyllä YU ammattilainen / huippu elää sitä 24/7 siinä missä kehoilijakin.

Eikö kehonrakennusta harrastavat elä sitä 24/7?? Ai eivai? Noh mitä**ttua mä sit tässä viimeiset 3 vuotta olen tehnyt?

Ja unohda nyt ne ammattilaisuudet! pertti. Ei Suomessa olla ammattilaisia tässä lajissa!

Bisley sanoi:
Eikö kehonrakennusta harrastavat elä sitä 24/7?? Ai eivai? Noh mitä**ttua mä sit tässä viimeiset 3 vuotta olen tehnyt?

Ei tää oo näin vaikeeta. Suuri osa kehoilua harrastavista ei tee sitä 24/7, käyvät ryyppäämässä ja muuta vastaavaa, eli ei ole optimoitua touhua.

Voithan sä tehdä mitä sua huvittaa. Saattaa joku uintia harrastavakin panostaa 100% siihen, mutta suuri osa harrastajista vain "harrastaa".

Eihän tää ees ollut asian ydin, miksi me tästä puhutaan?

EDIT: Ei ole ammattilais YU ihmisiäkään oikeestaan, mutta puhutaan sitten harrastelijoista ja tosissaan panostavista, ihan miten vaan, ero on olemassa kuitenkin.

Nyt oli puhe lajiin, kuin lajiin tosissaan panostavista ja kehoilun väitetystä ylivoimaisesta kovuudesta.

Puhutaan niistä tosissaan panostavista, niin ei tartte sekottaa vähemmän panostavia keskusteluun.

Pertti 123 sanoi:
Ei tää oo näin vaikeeta. Suuri osa kehoilua harrastavista ei tee sitä 24/7, käyvät ryyppäämässä ja muuta vastaavaa, eli ei ole optimoitua touhua.

Voithan sä tehdä mitä sua huvittaa. Saattaa joku uintia harrastavakin panostaa 100% siihen, mutta suuri osa harrastajista vain "harrastaa".

Eihän tää ees ollut asian ydin, miksi me tästä puhutaan?

Niin siis mä en kyllä miellä niitä ryyppääjiä kehonrakentajiksi, keitä ne muuten on? En tunne juurikaan ryyppääviä kehonrakentajia? Ja tunnen aika monta niistä Suomessa! Montako sinä tunnet?

Ja se ydin oli siinä että laji on niin rankka että ei ole varaa käydä ryyppäämässä jos haluaa olla Suomen Paras! Vai mitä?

Sä et taida edes tietää koko lajista mitään? vai?

kehonrakentaja treenaa määrällisesti aika vähän ja yksipuolisesti,oikeestaan.
jos nyt vertaa vaikka nyrkkeilijään,joka treenaa a) tekniikkaa b)voimaa c) nopeutta d)kestävyyttä
päätä varmaankin vaatii molemmat lajit

Alec sanoi:
kehonrakentaja treenaa määrällisesti aika vähän ja yksipuolisesti,oikeestaan.
jos nyt vertaa vaikka nyrkkeilijään,joka treenaa a) tekniikkaa b)voimaa c) nopeutta d)kestävyyttä
päätä varmaankin vaatii molemmat lajit

Huoh... Niin treenaakin. mää käyn kerran viikossa, jos jaksan, salilla.:wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom