Carnivore Diet

Eihän 30päivässä vielä oikein kerkee kauheesti negatiivista syntymään jos niitä syntyis. Sinällään semi turvallinenhan se kokeilu ois. Terveillä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tuli viimeksi Carnivoren jälkeen hypättyä Keto kokeiluun koska siirtymä niin vaivaton. Jos pitäisi hiilihydraatit alle 50g tasolla niin marjoja sekä 10% jogurttia voi syödä jonkin verran, toki myös kaurahiutaleita.
Mulla menee ihan tarjousten mukaan nää syklittelyt. Nyt ollu lihapainotteista kun ostin 5 kiloa sisäfilettä 16e kilo. Harvemmin ostan ulkolaista mut kun sai niin halavalla ja uus-seelanti on mulla jotenkin paremmassa kastissa kuin euroopan maat tai amerikat. Ketoilua yleensä paastojen ja lihasettien jäälkeen mutta nytkin paaston jälkeen sokereiden kanssa suuria ongelmia kun syö muijan sapuskoja viikonloppuisin ja kuitenkin alle 100hiilaria. sokrut 2-20-2jne mikä myös tuntuu
 
Eihän 30päivässä vielä oikein kerkee kauheesti negatiivista syntymään jos niitä syntyis. Sinällään semi turvallinenhan se kokeilu ois. Terveillä.
Jep, mutta ensimmäiset 2vk lentää sitten varpusia perseestä ihan huolella, että siinä jää noin 2vk "normaalia" elämää jäljelle. Itselläni oli ensimmäinen kerta myös tarkoituksena pitää 30pv mutta jatkoin sitten muutaman kuukauden koska olo oli niin hyvä.
 
Itselle ei vatsan kanssa ollut mitään ongelmia carnivorella, päin vastoin kakkahädästä olisi voinut tarkistaa kellon.

Nyt voi vedellä taas hieman paremmalla omallatunnolla piffiä naamaan.
Tosin en kyllä luovu sushibuffeteistakaan, on imo parasta pikaruokaa.
 
Talvella voisi taas lähteä carnivore kuukaudelle, kun luontoäiti on taas luovuttanut parhaistaan.
Pakkaset alkaa olla täynnä riistaa 300l+250l.
IMG_20201101_220724_172.jpg
 
Itselle ei vatsan kanssa ollut mitään ongelmia carnivorella, päin vastoin kakkahädästä olisi voinut tarkistaa kellon.

Nyt voi vedellä taas hieman paremmalla omallatunnolla piffiä naamaan.
Tosin en kyllä luovu sushibuffeteistakaan, on imo parasta pikaruokaa.
Melkoinen yllätys tuo valkoisen riisin ylivoimainen huonous tässä vertailussa. Mitäköhän nuo vertailussa huomioidut ravintoaineet ovat? Tätä manipuloimalla tulokset muuttuvat helposti haluttuun suuntaan. Mutta mielenkiintoista nähdä miten ruuan "vihreys" muuttuu, kun huomioidaan muutakin kuin pelkät tuotannon CO2-päästöt. Tuo naudanlihan vertailuarvo on kuitenkin yli kolminkertainen vaikkapa sianlihaan verrattuna, tosin tuotantotavoillakin lienee oma merkityksensä.
 
Josko sitten vaikka uudenvuoden lupauksena oltas @ektomorfi ja @mikasa90 kanssa 1kk Carnivorella josta hypätään sen jälkeen aavistus omnivoren suuntaan lisäämällä ruokavalioon Hunajaa, marjoja sekä muita vhh ruokia. Ketä mukana?
En minä ainakaan. 😂

Tykkään kyllä rääkätä itteeni, mutta vain hyvästä syystä. Carnivore-rääkissä näen vain negatiivisia seurauksia.
 
Mun mielestä tämähän on mahtava juttu että kokeillaan eri makro suhteita ja ruokia ja etsitään se paras kombo ja ollaan siitä avoimia, eikä jyyrätä "ihan periaatteesta" vain sillä agendalla mikä itselle sopii tai mitä on aikaisemmin toitottanut. Tämähän kertoo minulle ainakin suuresta viisaudesta ja kyvystä oppia ja omaksua uutta.

Varmasti monelle tuo cgm kokeilu on ollut tärkeässä osassa tätä muutosta. Eihän sitä tiedä missä "bandwagonissa" Saladino on 6kk päästä, kenties takaisin full carnivore bandwagonissa.

Keep up the good work
 
Mun mielestä tämähän on mahtava juttu että kokeillaan eri makro suhteita ja ruokia ja etsitään se paras kombo ja ollaan siitä avoimia, eikä jyyrätä "ihan periaatteesta" vain sillä agendalla mikä itselle sopii tai mitä on aikaisemmin toitottanut. Tämähän kertoo minulle ainakin suuresta viisaudesta ja kyvystä oppia ja omaksua uutta.

Varmasti monelle tuo cgm kokeilu on ollut tärkeässä osassa tätä muutosta. Eihän sitä tiedä missä "bandwagonissa" Saladino on 6kk päästä, kenties takaisin full carnivore bandwagonissa.

Keep up the good work
Joo, suurta viisautta paasata jostain nose to tail/zero carb -carnivoresta ja siitä kuinka kasvit yrittää myrkyttää meitä. Sitten lisäillään ensin vähän hunajaa, sitten 100 grammaa hiilareita (tai enemmän, ei tuo nyt varsinainen raja tainnut olla), mutta pidetään kiinni carnivore-nimestä, koska sieltä ne viimeiset pennoset on vielä kuulijoilta höynäytettävä. 😂

Sama ku joku absolutisti kertois edelleen olevansa absolutisti, mutta viikonloppuisin vetää viinaa ja kokaiinia, koska ne on absoluuttisesti mahtavia päihteitä.
 
Joo, suurta viisautta paasata jostain nose to tail/zero carb -carnivoresta ja siitä kuinka kasvit yrittää myrkyttää meitä. Sitten lisäillään ensin vähän hunajaa, sitten 100 grammaa hiilareita (tai enemmän, ei tuo nyt varsinainen raja tainnut olla), mutta pidetään kiinni carnivore-nimestä, koska sieltä ne viimeiset pennoset on vielä kuulijoilta höynäytettävä. 😂

Sama ku joku absolutisti kertois edelleen olevansa absolutisti, mutta viikonloppuisin vetää viinaa ja kokaiinia, koska ne on absoluuttisesti mahtavia päihteitä.
En lähtisi itsekkään ensitreffien jälkeen muuttamaan omaa sukunimeäni niin kuin ei varmaan Saladinokaan muuta "CarnivoreMD" nimitystään ihan jokaisen kokeilun ja kenties tilapäisen elämäntapamuutoksen perusteella. Vaikkakaan en ole eurollakaan miehen tuotteita ostanut niin en tunne kyllä itseäni höynäytetyksi. Kait kaikilla optimaalisen terveyden tavoittelijoilla on oikeus kehittää itseään ja mielipidettään sitä mukaan kun siltä tuntuu.

edit. Ja muuten väitteesi absolutismista olisi edes sinnepäin, mutta Saladino ei salaa syövänsä hiilihydraatteja vaan kertoo siitä avoimesti.
En ymmärrä mikä tässä Ektoa niin hiertää? Tai ymmärrän minä, kehittyminen ja eteenpäin meneminen ei sovi maailmankuvaasi. Työpaikoillakin yleensä aina se yksi "joka asian vastarannan kiiskikin" nimeltä ekt....
 
En lähtisi itsekkään ensitreffien jälkeen muuttamaan omaa sukunimeäni niin kuin ei varmaan Saladinokaan muuta "CarnivoreMD" nimitystään ihan jokaisen kokeilun ja kenties tilapäisen elämäntapamuutoksen perusteella. Vaikkakaan en ole eurollakaan miehen tuotteita ostanut niin en tunne kyllä itseäni höynäytetyksi. Kait kaikilla optimaalisen terveyden tavoittelijoilla on oikeus kehittää itseään ja mielipidettään sitä mukaan kun siltä tuntuu.

edit. Ja muuten väitteesi absolutismista olisi edes sinnepäin, mutta Saladino ei salaa syövänsä hiilihydraatteja vaan kertoo siitä avoimesti.
En ymmärrä mikä tässä Ektoa niin hiertää? Tai ymmärrän minä, kehittyminen ja eteenpäin meneminen ei sovi maailmankuvaasi. Työpaikoillakin yleensä aina se yksi "joka asian vastarannan kiiskikin" nimeltä ekt....
On eri asia
1. kehittää itseään ja mielipidettään, ja
2. laukoa äärimmäisiä totuuksia ravinnosta (joita näyttö ei puolla), myydä tällaista kirjallisuutta ja sitten kääntää kurssia ilman että edes myöntää olleensa väärässä. Sen sijaan keksii huvittavan tekosyyn jostain "ancestrally consistent" ruoista kun haluaa syödä riisiä ja hedelmiä. 😂 Ehkä tämän psykiatrin olisi pitänyt syventyä ravitsemustieteeseen kunnolla ja objektiivisesti ennen kuin kirjoittaa siitä kirjan. Kreisi idea.

Eikä mua edelleenkään mikään hierrä. Jos et sattunut huomaamaan, tämä pelle huvittaa mua juuri nyt melkoisesti. Jo on aikoihin eletty, kun carnivore-uskovainen kutsuu jotain toista vastarannan kiiskeksi.

Mutta hyvä, jos tajuat että "kehittyminen ja eteenpäin meneminen" tarkoittaa carnivore dieetistä luopumista. Se on jo melkoinen parannus sulle.(y)
 
On eri asia
1. kehittää itseään ja mielipidettään, ja
2. laukoa äärimmäisiä totuuksia ravinnosta (joita näyttö ei puolla), myydä tällaista kirjallisuutta ja sitten kääntää kurssia ilman että edes myöntää olleensa väärässä. Sen sijaan keksii huvittavan tekosyyn jostain "ancestrally consistent" ruoista kun haluaa syödä riisiä ja hedelmiä. 😂 Ehkä tämän psykiatrin olisi pitänyt syventyä ravitsemustieteeseen kunnolla ja objektiivisesti ennen kuin kirjoittaa siitä kirjan. Kreisi idea.

Eikä mua edelleenkään mikään hierrä. Jos et sattunut huomaamaan, tämä pelle huvittaa mua juuri nyt melkoisesti. Jo on aikoihin eletty, kun carnivore-uskovainen kutsuu jotain toista vastarannan kiiskeksi.

Mutta hyvä, jos tajuat että "kehittyminen ja eteenpäin meneminen" tarkoittaa carnivore dieetistä luopumista. Se on jo melkoinen parannus sulle.(y)
Huomaa kyllä että et ole katsonut yhtään Saladinon pätkää vaan ammut jutuillasi silmät kiinni sinne päin, erittäin ylimalkaisesti yleistäen. Mutta ei siinä mitään, onhan pakkiksella kaikilla oikeus toteuttaa itseään parhaaksi katsomallaan tavalla. Kohta pitää laittaa parin kuukauden ignoret päälle että saa mielen taas Zeniin tästä turhanpäiväisestä jankkaamista 💕.
 
Back
Ylös Bottom