Carnivore Diet

Ok, my bad. Ihan sitä kuvaa en tuosta kirjoituksestasi saanut.


Tästä ollaan kyllä ihan samaa mieltä. Ja siihen kun lisätään vielä se, että ruokavalioiden paremmuutta mittaavista tutkimuksista jokaista "puolesta" tutkimusta kohden löytyy kaksi "vastaan" tutkimusta. Joten on ihan turhaa vedellä johtopäätöksiä mihinkään suuntaan, jokainen syököön miten parhaaksi näkee ja mikä tuo hyvää oloa.
Kyllä ne meta-analyysit ja kaksoissokkotutkimukset on tutkimusten graalin malja, ja niihin voi luottaa. Se ei mene niin, että jos miljoonan ihmisen meta-analyysi osottaa x, niin rotta tutkimus osottaa y, niin ne on samanarvosia. Ei, ei, ei ja vielä kerran ei.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paitsi että niihinkään ei voi yksilötasolla luottaa sen enempää kuin rotta kokeisiinkaan toki todennäköisyys on suurempi sen megalomaanisen meta tutkimuksen suuntaan mutta mikään 100% totuus se ei ole.

Mutta olen kanssa sitä mieltä että jokainen saa syödä mitä tykkää, mihin on varaa ja millä voi hyvin.
 
To be fair, eikö se paskan volyymi kuitenkin ole aika tärkeä, varsinkin kun naudanlihaa syödään, joka mun käsityksen (ja omien kokeiden) mukaan tykkää majailla suolessa todellakin pitkiä aikoja.
Olen myös siinä käsiteksessä, että jos se kama suolessa liian kauan lymyilee, voi se aiheuttaa kaikkea jännää ihan syöpään asti.

Kyllä niitä tähänkin aatteeseen sopivia kuituja luulis löytyvän sen verran, että suoli toimii. Toki se niiden yltiöpäinen rouhiminen tai epäsopivien valintojen pakkosyöminen voi olla tyhmääkin.
 
To be fair, eikö se paskan volyymi kuitenkin ole aika tärkeä, varsinkin kun naudanlihaa syödään, joka mun käsityksen (ja omien kokeiden) mukaan tykkää majailla suolessa todellakin pitkiä aikoja.

Itse olen siinä käsityksessä, että liha imeytyy jo ohutsuolesta liki täydellisesti. Siitä ei juurikaan jää tavaraa eteenpäin kuskattavaksi. Tästä oli jossain hyvä kuvaus avannepotilaan kohdalla. Pussista näki konkreettisesti mitä eri ruoka-aineksia sinne paksusuoleen saakka päätyy. Ja mitä sinne sulamattomana/imeytymättömänä menee, on kasviperäisiä juurikin.
 
Itse olen siinä käsityksessä, että liha imeytyy jo ohutsuolesta liki täydellisesti.
Oot oikeessa siinä et, Kyl se vissii imeytyy hyvin, mut se kestää aika pitkään. Ja se tuo omat ongelmat. Sen lisäks Nitriitti, pah-yhdistelmät ja hemiraudan hemimolekyyli. Viimesimmästä en tiedä henk.koht kauheesti.
 
Itse olen siinä käsityksessä, että liha imeytyy jo ohutsuolesta liki täydellisesti. Siitä ei juurikaan jää tavaraa eteenpäin kuskattavaksi. Tästä oli jossain hyvä kuvaus avannepotilaan kohdalla. Pussista näki konkreettisesti mitä eri ruoka-aineksia sinne paksusuoleen saakka päätyy. Ja mitä sinne sulamattomana/imeytymättömänä menee, on kasviperäisiä juurikin.

No lähetään nyt siitä olettamuksesta, että naudan liha olisi 99% imeytyvää, niin se loppu 1% ei saa jäädä sinne suolen seinämälle vellomaan.
Tämän takia olisi hyvä että niitä kuituja sinne pistetään nuohoamaan paikat.

Itsellä esim kokonaiset mantelit sulavat huonosti. Tulevat melkein pureskelun jälkeisessä olomuodossa ulos. Se on minun kuituni :D
 

Total red meat consumption, for up to 16 weeks, does not affect changes in biomarkers of glycemic control or inflammation for adults free of, but at risk for, cardiometabolic disease. This trial was registered at PROSPERO as 2018 CRD42018096031.
 
Robbella carnivore tyylinen ruokavalio tekee tulosta näköjään. Nyt alkaa näyttämäänkin urheilijalta, kun ennen oli semmonen laihaläski.
En tiedä mitä tarkoittaa "carnivore tyylinen ruokavalio", mutta olen huomannut, että carnivore-piireissä usein kiinnitetään huomiota ulkoiseen olemukseen ja tehdään sen pohjalta liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Shawn Baker/Joe Rogan/jne. "näyttää hyvältä", siispä carnivore on terveellinen ruokavalio. Samalla kriteerillä olisi voitu todeta, että kylläpä Andreas Munzer näyttää hyvältä, mutta niin vaan makasi hetken päästä ruumishuoneella.

Paljon paremmat terveyden mittarit, eli labrat, sitten ohitetaan olankohautuksella, koska Shawn Baker on "5-kymppinen ja näyttää hyvältä".

Totuus on kuitenkin mitä on ja Shawn Baker on kaikkea muuta kuin terveyden perikuva.

View: https://twitter.com/kevinnbass/status/1210350125765275648
 
What does bloodwork look like on a Nose to Tail Carnivore diet? Find out in this detailed video in which I review @KarnivoreKurt 's bloodwork with him and add detailed commentary


View: https://www.youtube.com/watch?v=anC97C08MVU&ab_channel=PaulSaladino%2CMD

"CarnivoreMD" kertoo "Karnivore Kurtille" totuuden verikokeista. Varmasti objektiivinen katsaus tulossa. :LOL:

Korkea LDL ei ole ongelma, koska olet terve carnivore. Matalat testot eivät ole ongelma, koska olet carnivore.
Ja sitten samoilta hupiveikoilta kuulee klassikkoja kuten "OkSaLaAtIt MyRkYtTäÄ mEiTä!".

Tää itsepetoksen määrä on oikea komedian kultakaivos.😂😂
 
"CarnivoreMD" kertoo "Karnivore Kurtille" totuuden verikokeista. Varmasti objektiivinen katsaus tulossa. :LOL:

Korkea LDL ei ole ongelma, koska olet terve carnivore. Matalat testot eivät ole ongelma, koska olet carnivore.
Ja sitten samoilta hupiveikoilta kuulee klassikkoja kuten "OkSaLaAtIt MyRkYtTäÄ mEiTä!".

Tää itsepetoksen määrä on oikea komedian kultakaivos.😂😂
Heh, en oo muuten tullu ajatelleekskaan
Myöskään, hieman kärjistäen;
c-vitamiinia ei tarvitse-koska carnivore.
Kuitua ei tarvitse-koska carnivore.
Vitamiineja ei tarvitse-koska carnivore.
Bagekit on ravintorikkaampia kuin suuriosa lihasta, mut se ei haittaa-koska carnivore.

..varmaan alhasilla testoilla libidokin ihan helvetin matala. Siinä ei paljoo tyttöystävälle-no miksei poikaystävällekkin taida riittää enää selitys ” koska carnivore”.😂
 
Ihan hyvät arvothan tolla Kurtilla on.
En tiedä onko. LDL tuskin ainakaan on, mutta tehän ootte päättäny, että sillä ei oo väliä. Toisin kuin oksalaateilla.:unsure:

Ja muistan, että tämän Kurtin testot oli ainakin jossain aiemmassa videossa heikot, mutta siihenkin löytyi ratkaisu tyyliin "ehkä sä et tarvi niin paljon testosteronia, ku oot kuitenki carnivore ja silleen." 😂
 
Ootteko muuten ekto ja mikasa käyneet mittauttamassa omia testoja? Olisi ihan mielenkiintoista nähdä mitä teillä näyttää oikeaoppisella syömisellä.

Edit: Kun nykyään tuntuu hyvin monella olevan testot huomattavan alhaalla vaikka ei mitään douppitaustaa ole ja eletään varmaan yleisellä tasolla terveellisesti.
 
Back
Ylös Bottom