Carnivore Diet

^En tiedä teistä muista, mutta itse en jaksa hirveästi innostua jutusta mistä löytyy ensimmäisenä #veganismisascam. On varmaan tosi objektiivinen näkökulma.

Tässä linkki pelkkää tutkimukseen:



Higher AP intake among sedentary individuals led to 29% (95% CI: 0.51-1.00) reduced risks of impairment; among subjects with lower SMM, higher AP was associated with 30% (95% CI: 0.49-0.98) reduced risks. Physical activity and SMM were independently associated with reduced risks of functional impairment, regardless of protein intake. Finally, higher AP intake led to 34% and 48% greater preservation of grip strength in men (p=0.012) and women (p=0.034). Results were similar for protein intake expressed as g/kg/d.
Conclusions
Higher AP intake and higher levels of physical activity and SMM were independently associated with lower risks of functional impairment and greater preservation of grip strength in adults over the age of 50 years.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eläinproteiini on parempi vaihtoehto lihasmassan ja voiman kannalta... therefore, wait for it... syökää pelkkää eläintä! Veganism is a scam! Nose to tail for life, bro!
 
Aika Hauskaa, kun carnivoren viihajat kattoo tatti huurussa carnivoorien videoita odottaen, että sieltä tulisi jotain millä pääsisi twitterissä kuittaamaan. Ihmekkään kun noilla ei ole seuraajia, kun keskittyvät enemmän muiden tekemisiin ja sanomisiin kuin vaikka puhumaan se oman ruokavalion hyödyistä. Laynekin on niinku joku pikkulapsi jatkuvasti riitelemässä jossain twitterissä. Tulee mieleen Jason Blaha keissi minkä Layne vei oikeuteen asti ja oli lopulta yksin siellä menettäen hitosti rahaa :LOL:
 
Aika Hauskaa, kun carnivoren viihajat kattoo tatti huurussa carnivoorien videoita odottaen, että sieltä tulisi jotain millä pääsisi twitterissä kuittaamaan. Ihmekkään kun noilla ei ole seuraajia, kun keskittyvät enemmän muiden tekemisiin ja sanomisiin kuin vaikka puhumaan se oman ruokavalion hyödyistä. Laynekin on niinku joku pikkulapsi jatkuvasti riitelemässä jossain twitterissä. Tulee mieleen Jason Blaha keissi minkä Layne vei oikeuteen asti ja oli lopulta yksin siellä menettäen hitosti rahaa :LOL:
Olen sun kanssa samaa mieltä tästä, mutta pakko sanoa, että on tuossa hunajakeississä silti kohtuullisen suuri huvittavuuskerroin. :LOL:
 
Olen sun kanssa samaa mieltä tästä, mutta pakko sanoa, että on tuossa hunajakeississä silti kohtuullisen suuri huvittavuuskerroin. :LOL:

Aika monihan vetelee hunajaa kyllä carnivorella. Enkä tosiaan ihmettele, jos Saladinolla tuli parempi fiilis, kyllä itsellänkin 4kk keton jälkeen anto hiilarit erilaista boostia. Mä oon aina sitä mieltä, että kaikelle on paikkansa(ketolle, carnivorelle, rasvoille ja hiilareille). Kyllä Saladinokin sanoi podcastissa Efferdingin kanssa, että hiilareilla on paikkansa, niin en mä ihan tota vinoilua ymmrrä, kun saladino ei ole suoraa hiilareita demonisoinut, enemmänki fruktoosin ylensyöntiä rasvan kanssa ja niitä lähteitä missä on antiravinteita.

Tästä vaikka 38 min kohdalta tai 41:35:


View: https://www.youtube.com/watch?v=TJa9RRopxek&feature=youtu.be&t=2280
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuo vegaani-kysymys tässä varmaankaan kommentoijia huvita, vaan se että lisätään hunajaa ruokavalioon kun ensin on maalailtu melkoiset pirut seinille glukoosista ja insuliinista.
 
Mulla ei oo edes LDL korkealla, vaikka oon syöny 10 vuotta hitosti kananmunia ja rasvaista lihaa. Kaikki muutkin arvot tosi hyvät.
 
Kyllähän sitä mielenkiinnolla odottelee, että porukka jaksais grindata vaikka tolla carnivorella niin pitkään kuin mahdollista, niin näkeepähän sitten tuleeko mitään probleemia vaikkapa sitten 10-15 vuoden aikajaksolla.
 
Saladinolta dokkari. Faktojen tarkistus by dietwars. Mm Rob Palmer, Kevin bass- entinen carnivore.

Fact-Checking “The Carnivore Code: Unlocking the Secrets to Optimal Health by Returning to Our Ancestral Diet,” by Dr. Paul Saladino, Part One


 
Saladinolta dokkari. Faktojen tarkistus by dietwars. Mm Rob Palmer, Kevin bass- entinen carnivore.

Fact-Checking “The Carnivore Code: Unlocking the Secrets to Optimal Health by Returning to Our Ancestral Diet,” by Dr. Paul Saladino, Part One



Onko Kevin Bass muka ollu carnivore? 😀 Mä en oo ikinä nähny siltä kyllä mitään positiivisia juttuja carnivoresta.
 
Back
Ylös Bottom