Carnivore Diet

Onko Kevin Bass muka ollu carnivore? 😀 Mä en oo ikinä nähny siltä kyllä mitään positiivisia juttuja carnivoresta.
On mun mielestä. Yritän löytää missä se on sanonu niin.

edit: ''As a former Paleo dieter (for 10 years!), '' -tos on linkki. Paleo tarkemmin.

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kevinin vertailu ei mee ihan yks yhteen tossa. Lihan kohdalla puuttuu muutenkin ravinteita.

Screenshot_20200727_102748_com.android.chrome.jpg


Screenshot_20200727_103657_com.android.chrome.jpg
 
Törkeen hyvä video taas what i've learned kaverilta.


View: https://youtu.be/YGq_EbYEaSY

Varmasti aivan loistava video kaverilta.

Onhan hän aiemmin postannut mm. seuraavat "evidence-based" helmet.
- Why sugar is as bad as alcohol
- Attractive face or not? It depends on tongue posture
- Why we need ”bad” LDL cholesterol
- Why drink butter coffee? The science of Bulletproof Coffee
- Longevity & why I now eat one meal a day

Vittu mitä paskaa. 😂
 
Varmasti aivan loistava video kaverilta.

Onhan hän aiemmin postannut mm. seuraavat "evidence-based" helmet.
- Why sugar is as bad as alcohol
- Attractive face or not? It depends on tongue posture
- Why we need ”bad” LDL cholesterol
- Why drink butter coffee? The science of Bulletproof Coffee
- Longevity & why I now eat one meal a day

Vittu mitä paskaa. 😂
Onko tullu katottua jokainen noista videoista? Veikkaan, että et oo katsonut ensimmäistäkään.
 
Veikkaat ihan oikein.

En ole myöskään aikeissa katsoa videoita siitä, kuinka maapallo on oikeasti litteä. Ehkä en ole tarpeeksi "open-minded" sulle?

Kuitenki käytät varmaan foorumin eniten aikaa näissä ketjuissa, eikä taida viestejä juuri muihin ketjuihin olla. Vois sanoa että oot foorumin fanaattisin ketocarnivore(negaaja). 100% viestejä näihin kejuihin 😂 Koville ottaa toisten ruokailut.

Koetko tuovasi paljokin lisää tähän keskusteluun kommenteilla "vittu mitä paskaa" videosta mitä et katsonut?
 
Onkohan arvon tohtori kuullut glukoneogeneesistä? Tossahan on vaan anekdoottia toisen perään. Eläkeläisellä tulehduksellisen suolistosairaus, jonka taustoista ei kerrota juuri mitään? Vertaillaan tutkijan ja sydänsairaan kuuluisan henkilön (presidentin) kolesteroleja ilman mitään muita terveystietoja? Tässä kohtaa pitäis hälytyskellojen soida vaikuttamisen keinoja tarkasteltaessa.

Antropologia ei oo mitenkään ekstaktia tiedettä ylipäätään, eli toi osuus egyptiläisistä on enemmän arvelua kuin tietoa. Toisaalta pointti tais olla, et siinä yhteiskunnassa varakkaat oli lihavia ja köyhät laihoja. Mut hei hiilarien vika, ei ylensyönnin. Ihan samaa retoriikkaa kuin Game Changersissa.

Tyydyttyneistä rasvoista on muuten puhuttu samaan sävyyn Suomessakin ihan viranomaisten toimesta jo varmaan kymmenen vuotta. Rasvalla ei siis oo itsenäistä yhteyttä sydän- ja verisuonisairauksiin, kuten ei ole hiilihydraateilla tai proteiineillakaan.
 
Kuitenki käytät varmaan foorumin eniten aikaa näissä ketjuissa, eikä taida viestejä juuri muihin ketjuihin olla. Vois sanoa että oot foorumin fanaattisin ketocarnivore(negaaja). 100% viestejä näihin kejuihin 😂 Koville ottaa toisten ruokailut.

Koetko tuovasi paljokin lisää tähän keskusteluun kommenteilla "vittu mitä paskaa" videosta mitä et katsonut?
Ei ota koville yhtään, taidat projisoida omia fiiliksiäs taas. :unsure:

Ja mua ei vois vähempää kiinnostaa sun ja muiden insuliinifoobikkojen ruokailut. Mutta jos tollasta paskaa tänne postaa, niin pakko siihen on jotain sanoa.
 
Ei ota koville yhtään, taidat projisoida omia fiiliksiäs taas. :unsure:

Ja mua ei vois vähempää kiinnostaa sun ja muiden insuliinifoobikkojen ruokailut. Mutta jos tollasta paskaa tänne postaa, niin pakko siihen on jotain sanoa.

Ei, kunhan ihmettelen vaan, että miks sä käytät niin paljo aikaa tässä ja keto keskustelussa, kun tää kerran on niin hörhöjen hommaa ja flat earth sopaa? Aikamoinen masokisti taidat olla? Itse en ainakaan vegaanien keskusteluissa jaksais päivästä toiseen olla kertomassa kuinka päin persettä tekevät asiat tai muutenkaan osallistua semmosiin keskusteluihin mitkä ei mua kiinnosta tai mitä pidän soopana. Mulle nyt on muutenkin ihan sama miten joku toinen syö tai mihin uskoo.
 
Ei, kunhan ihmettelen vaan, että miks sä käytät niin paljo aikaa tässä ja keto keskustelussa, kun tää kerran on niin hörhöjen hommaa ja flat earth sopaa? Aikamoinen masokisti taidat olla? Itse en ainakaan vegaanien keskusteluissa jaksais päivästä toiseen olla kertomassa kuinka päin persettä tekevät asiat tai muutenkaan osallistua semmosiin keskusteluihin mitkä ei mua kiinnosta tai mitä pidän soopana. Mulle nyt on muutenkin ihan sama miten joku toinen syö tai mihin uskoo.
Siinähän ihmettelet.

Mua ihmetyttää enemmän sellainen, että syödään jonkun fad dieetin mukaisesti ja sitten päivittäin postaillaan siitä propagandaa nettiin. En tiedä yritetäänkö siinä vakuuttaa itseä vai muita siitä oman ruokavalion paremmuudesta.

Joka tapauksessa, kuten aiemminkin on todettu, ihmiset (varsinkin nuoret) käyvät varmasti lukemassa täällä juttuja saadakseen tietoa, joten on hyvä, että kaikenlainen bullshitti ei mene läpi ilman kritiikkiä.
 
Siinähän ihmettelet.

Mua ihmetyttää enemmän sellainen, että syödään jonkun fad dieetin mukaisesti ja sitten päivittäin postaillaan siitä propagandaa nettiin. En tiedä yritetäänkö siinä vakuuttaa itseä vai muita siitä oman ruokavalion paremmuudesta.

Joka tapauksessa, kuten aiemminkin on todettu, ihmiset (varsinkin nuoret) käyvät varmasti lukemassa täällä juttuja saadakseen tietoa, joten on hyvä, että kaikenlainen bullshitti ei mene läpi ilman kritiikkiä.

Siis sua ihmetyttää se, että carnivore diet ketjuun postaillaan aiheeseen liittyvää sisältöä? Itse en tällä hetkellä edes carnivorella ole, vaan syön myös hiilareita reilusti, joten ei ole oman ruokavalion ylistämistä.

Sun neuvot vain kalorien merkkaamisesta ja carnivoren dissaamisesta voi yhtälailla olla haitallisia jollekkin, joka vois saada hyötyjä carnivoresta esim. Johki yliherkkyyteen tai pääsemään ylipainosta. Moni on siinä tämän kaltaisella syömisellä onnistunut ja päässyt eroon lääkkeistä samalla.
 
Ei tässä mistään dissaamisesta ole kyse. Huonojen argumenttien ja vääristellyn näytön kritisointi minkään tieteen osa-alueen parissa ei ole asenteellista.
Miksi esim. Layne Norton jaksaa vääntää videoita ampuakseen alas epätosia väitteitä!? Varmastikin estääkseen nykyajalle tyypillistä virheajatusta mielipiteiden ja uskomusten yhtäarvoisuudesta tieteellisen näytön kanssa.
Täällä Ektomorfi on ansiokkaasti tehnyt samaa eikä sillä ole mitään tekemistä henkilökohtaisuuden kanssa. Järjen puolustaminen ei ole loukkaus ketään kohtaan.
 
Ei tässä mistään dissaamisesta ole kyse. Huonojen argumenttien ja vääristellyn näytön kritisointi minkään tieteen osa-alueen parissa ei ole asenteellista.
Miksi esim. Layne Norton jaksaa vääntää videoita ampuakseen alas epätosia väitteitä!? Varmastikin estääkseen nykyajalle tyypillistä virheajatusta mielipiteiden ja uskomusten yhtäarvoisuudesta tieteellisen näytön kanssa.
Täällä Ektomorfi on ansiokkaasti tehnyt samaa eikä sillä ole mitään tekemistä henkilökohtaisuuden kanssa. Järjen puolustaminen ei ole loukkaus ketään kohtaan.

Todella ansiokkaat argumentit "paska puhetta" perustelematta tai katsomatta sisältöä. Toi on Just tollasta riidan hakuista dissaamista mitä ektolta nähdään jatkuvasti täällä. Kierojalka laittoi hyvää kritiikkiä tosta videosta.
 
Norttonilla on oma lehmä ojassa iifym bisneksensä kanssa. Häntä selvästi ketuttaa kun niin moni onnistuu ketolla ja carnivorella pudottamaan painoa ja saamaan terveyden takaisin. Eikä se kovin onnistuneesti ampunu mitään väitteitä alas väittelyssä Saladinon kanssa. Saladino oli hyvin vahvoilla siinä väittelyssä.
 
Norttonilla on oma lehmä ojassa iifym bisneksensä kanssa. Häntä selvästi ketuttaa kun niin moni onnistuu ketolla ja carnivorella pudottamaan painoa ja saamaan terveyden takaisin. Eikä se kovin onnistuneesti ampunu mitään väitteitä alas väittelyssä Saladinon kanssa. Saladino oli hyvin vahvoilla siinä väittelyssä.
Nortonia, kuten montaa muutakin, ketuttaa lähinnä se että [ruokavalio]:sta tehdään kultti ja taikatemppu. Samalla tavalla toimii kuin muutkin ruokavaliot kunhan tarkoituksenmukainen energiatasapaino toteutuu. Ihan hyvä että joku muistuttaa välillä siitä että hiilarit ei tapa kun keto, carnivore ja pätkäpaasto on nyt muodissa. Sen verran carnivoreen otan kantaa että vaikuttaa evoluution kannalta loogiselta toisin kuin keton kasvisten ja rasvan syöminen ja mahdollinen proteiinin rajoittaminen. Sama homma paaston kanssa, ei ole normaalia että ruokaa on saatavilla loputtomasti 24/7.
 
Nortonia, kuten montaa muutakin, ketuttaa lähinnä se että [ruokavalio]:sta tehdään kultti ja taikatemppu. Samalla tavalla toimii kuin muutkin ruokavaliot kunhan tarkoituksenmukainen energiatasapaino toteutuu. Ihan hyvä että joku muistuttaa välillä siitä että hiilarit ei tapa kun keto, carnivore ja pätkäpaasto on nyt muodissa. Sen verran carnivoreen otan kantaa että vaikuttaa evoluution kannalta loogiselta toisin kuin keton kasvisten ja rasvan syöminen ja mahdollinen proteiinin rajoittaminen. Sama homma paaston kanssa, ei ole normaalia että ruokaa on saatavilla loputtomasti 24/7.

Alkaa tuo Layne ja hänen opetuslapsetkin olevan oma kulttinsa, ja fanaattinen sellainen onkin. Riidan hakuista hyökkäilyä kaikkia muita syömismalleja vastaan kun sitä omaansa vastaan. Ei nähdä mitään hyötyä missään muussa kun siinä kalorien rajoittamisessa, ja jos muuta uskot ole zeaolot. Jatkuvasti myös vääristellään muiden sanomisia. En ole tuollaista käytöstä nähnyt carnivorepiireissä.


View: https://youtu.be/VxN-I-C7zJs
 
Back
Ylös Bottom