Carnivore Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ja onko kyseessä BMI vai Rasva%. Enemmän lihaa syövillä on myös enemmän lihasmassa kuin vinkuheinä lajitovereillaan joten pitää olla suht tarkkana mitä mitataan ennen kuin huudellaan.

edit. BMItä siis mittailtu, virallisesta tutkimuksesta ilmeneekin suoraan että kyseessä on taas pohjimmiltaan ilmastopuppua

 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän ihmiset lihoo sen paskaruoan takia, mitä syödään usein lihan kanssa, ei itse lihan takia. Hampurilaiset, ranskalaiset, kalja + makkara, friteeratut jutut yms.
Parhaimman kylläisyyden tunteen kalorimäärään nähden antaa kyllä punainen liha.
 
Kyllähän ihmiset lihoo sen paskaruoan takia, mitä syödään usein lihan kanssa, ei itse lihan takia. Hampurilaiset, ranskalaiset, kalja + makkara, friteeratut jutut yms.
Parhaimman kylläisyyden tunteen kalorimäärään nähden antaa kyllä punainen liha.
Jepp..Jokaisen "asiantuntijan" ja tutkijan pitäisi koittaa 3kk ajan miten "helppoa" on lihottaa syömällä pelkästään lihaa. Yksikään tutkija ei tämän jälkeen enää syyttäisi ylipainosta lihaa.
 
Koska nähdään uutinen tästä? 🤔

Screenshot_20240530_123307.jpg
 
Kyllähän ihmiset lihoo sen paskaruoan takia, mitä syödään usein lihan kanssa, ei itse lihan takia. Hampurilaiset, ranskalaiset, kalja + makkara, friteeratut jutut yms.
Parhaimman kylläisyyden tunteen kalorimäärään nähden antaa kyllä punainen liha.
Ei, kyllä se on se rasvainen lihapihvi, mikä tekee treenaamattomista taviksista pullukoita, eikä sen ohessa tuleva terveellinen vehnäsämpylä tai perunasuikaleet, jotka ovat loistavaa energiaa päivän askareisiin. Mutta se rasvainen lihapihvi tukkii verisuonet ja paisuttaa lihakset näyttämään treenaamattomalta bodarilta. Leveä perse ja paksu rasvaiset käsivarret.
 
Kasvis”nakki” keskustelu kirvoitti Mikun dissaamaan Norttonia. Onhan tää fogeli ihan pelle, ja erittäin haitallinen kansanterveydelle.


View: https://x.com/LevolaRoope/status/1799028702074024007


View: https://x.com/MikaelFogelholm/status/1799050768802275422


Ei ole kovin vakuuttava kun vain 10 julkaisua🤣 sekös sen pätevyyden mittari on? Aika pitkä menestyksekäs ura Norttonilla on myös käytännön tasolla ravinnon parissa. Mitäs merkittävää Fogeli on saavuttanut urallaan paskan puhumisen lisäksi?😁
 
Nuo väestötutkimukset perinteisesti kyselyinä toteutettuna on >99% melko skeidaa.

Voisi sanoa myös, että iso osa ihmisistä ketkä ovat yli 20 vuoden ajan runsaasti hengittäneet ilmaa ja juonut vettä, tai niihin rinnastettavia tuotteita kuten tupakansavua ja kirkasta viinaa, ovat saaneet terveyshaittoja. Syy ja yhteys? Varotoimenpide on rajoittaa veden ja ilman saantia.
 
Nuo väestötutkimukset perinteisesti kyselyinä toteutettuna on >99% melko skeidaa.

Voisi sanoa myös, että iso osa ihmisistä ketkä ovat yli 20 vuoden ajan runsaasti hengittäneet ilmaa ja juonut vettä, tai niihin rinnastettavia tuotteita kuten tupakansavua ja kirkasta viinaa, ovat saaneet terveyshaittoja. Syy ja yhteys? Varotoimenpide on rajoittaa veden ja ilman saantia.
Tämän takia tulee usein kirjoitettua: ravitsemus”tiede”.

On tässäkin ”tieteessä” heitetty hukkaan eforttia vuosikymmenten aikaan. Kaikki ammattilaiset kaakattaa: kova rasva sitä ja tätä. Muista säännölliset välipalat.Ja varmista samalla ettei rasva-aineenvaihdunta saa mitään mahdollisuutta oppia toimimaan kunnolla.

Varmasti fiksuja ihmisiä, mutta opetettu väärin. Ei uskalleta keikuttaa venettä, vaikka sattuiskin oma lamppu syttymään..
 
Nuo väestötutkimukset perinteisesti kyselyinä toteutettuna on >99% melko skeidaa.

Muutenkin väestö tutkimukset on se mistä voidaan lähteä liikkeelle, mutta ittessään kertovat usein todella vähän Itteä kiinnostaa ihan päinvastainen laita enemmän. Mitä tapahtuu elimistössä solu ja molekyylitasolla.

Ja sitten joku all cause mortality. Ketä sellanen kiinnostaa ja mitä infoa siitä kukaan saa.
 
Uskon myös että joukossa on iso lauma ihmisiä jotka eivät eri syistä voi äänekkäästi olla yleistä käsitystä vastaan. Sitten on iso lauma niitä ketkä eivät oikein tiedä mitä ajatella asioista, odotetaan vain että tiedelautakunta taas kokoontuu ja päättää miten ja miklä faktoilla jatketaan.

Tuo all cause mortality on hyödyllinen ainoastaan jos tutkitaan kuolemia jotka johtuvat mistä tahansa syystä. Muuten sillä ei tee oikein mitään 😅

Solutasolla tutkiminen on toki aikaa vievää, kallista ja monimutkaista versus kyselylomake jaettuna tuhannelle ihmiselle joka toinen vuosi, mutta se antaa myös ihan eri tason tietoa. Toki, paljon riippuu myös siitä mitä tutkitaan ja mitä kaikkia tekijöitä halutaan mukaan, etenkin sellaisia mitä ei voida uittaa petrimaljassa ja nähdä muutoksia mikroskoopilla.

Enivei, mielenkiintoinen laji ja hyvin usein omat kokemukset ovat nykyisin kultaakin kalliimpia kun terveydestä puhutaan.
 
Tässä tuli aika hyvää pointtia punaisen lihan ja tyydyttyneen rasvan demonisointia vastaan.


View: https://youtu.be/6Acj35mYEy0?si=VWQ6XfkQipIlaj0p


Minä itse olen 1-luokan lihansyöjä, mutta oletteko nyt tosissanne? Ongitteko te tosiaan tietoa näin? Joku äijä jolla ei oo mitään oikeaa kompetenssia, siis kirjailija jossain podcastissa, niin sitä kuunnellaan?

Sitte kun tulee jotain virallista paperia, nii ukot vaan tuhahtaa että: "paskaa, rahahuorien maksetua paskaa.".

Haloo?!
 
Minä itse olen 1-luokan lihansyöjä, mutta oletteko nyt tosissanne? Ongitteko te tosiaan tietoa näin? Joku äijä jolla ei oo mitään oikeaa kompetenssia, siis kirjailija jossain podcastissa, niin sitä kuunnellaan?

Sitte kun tulee jotain virallista paperia, nii ukot vaan tuhahtaa että: "paskaa, rahahuorien maksetua paskaa.".

Haloo?!
Onko tyydyttynyt rasva haitallista sellaiselle ihmiselle jolla on toimiva rasva-aineenvaihdunta, ei ylipainoinoa(rasvan muodossa), ja syöty rasva menee nopeasti kulutukseen? Entä onko punainen liha haitallista em. henkilölle proteiinin/muiden ravinteiden lähteenä? Miksi?

Miksi ”punaista”lihaa ja ”kovaa”rasvaa demonisoidaan sairaiden ihmisten perusteella tehdyn ”tieteellisen”tutkimusken takia? Ideologiaa?
 
Back
Ylös Bottom