Kalafoorumilla?Tästä karnivooristahan on mielenkiintoinen keskustelu menossa kalafoorumilla! Siellä on vissiin oikeen guru paikalla vastailemassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kalafoorumilla?Tästä karnivooristahan on mielenkiintoinen keskustelu menossa kalafoorumilla! Siellä on vissiin oikeen guru paikalla vastailemassa.
"Runsas punaisen lihan ja lihavalmisteiden syöminen"Semmosta paskaa taas
Kansanterveys | Runsas lihansyönti on yhteydessä lihavuuteen, kertoo tuore tutkimus
Runsas lihan kulutus on yhteydessä lihavuuteen kaikilla koulutustasoilla, mutta matalasti koulutetuilla lihavuuden todennäköisyys on suurempi kuin korkeasti koulutetuilla.www.hs.fi
Jepp..Jokaisen "asiantuntijan" ja tutkijan pitäisi koittaa 3kk ajan miten "helppoa" on lihottaa syömällä pelkästään lihaa. Yksikään tutkija ei tämän jälkeen enää syyttäisi ylipainosta lihaa.Kyllähän ihmiset lihoo sen paskaruoan takia, mitä syödään usein lihan kanssa, ei itse lihan takia. Hampurilaiset, ranskalaiset, kalja + makkara, friteeratut jutut yms.
Parhaimman kylläisyyden tunteen kalorimäärään nähden antaa kyllä punainen liha.
Näiden huuhaa ”tutkimusten” aivopierujen takia katoaa vähäinenkin arvostus ravitsemus”tiedettä” kohtaan.Semmosta paskaa taas
Kansanterveys | Runsas lihansyönti on yhteydessä lihavuuteen, kertoo tuore tutkimus
Runsas lihan kulutus on yhteydessä lihavuuteen kaikilla koulutustasoilla, mutta matalasti koulutetuilla lihavuuden todennäköisyys on suurempi kuin korkeasti koulutetuilla.www.hs.fi
Ei, kyllä se on se rasvainen lihapihvi, mikä tekee treenaamattomista taviksista pullukoita, eikä sen ohessa tuleva terveellinen vehnäsämpylä tai perunasuikaleet, jotka ovat loistavaa energiaa päivän askareisiin. Mutta se rasvainen lihapihvi tukkii verisuonet ja paisuttaa lihakset näyttämään treenaamattomalta bodarilta. Leveä perse ja paksu rasvaiset käsivarret.Kyllähän ihmiset lihoo sen paskaruoan takia, mitä syödään usein lihan kanssa, ei itse lihan takia. Hampurilaiset, ranskalaiset, kalja + makkara, friteeratut jutut yms.
Parhaimman kylläisyyden tunteen kalorimäärään nähden antaa kyllä punainen liha.
Kasvis”nakki” keskustelu kirvoitti Mikun dissaamaan Norttonia. Onhan tää fogeli ihan pelle, ja erittäin haitallinen kansanterveydelle.
View: https://x.com/LevolaRoope/status/1799028702074024007
View: https://x.com/MikaelFogelholm/status/1799050768802275422
Tämän takia tulee usein kirjoitettua: ravitsemus”tiede”.Nuo väestötutkimukset perinteisesti kyselyinä toteutettuna on >99% melko skeidaa.
Voisi sanoa myös, että iso osa ihmisistä ketkä ovat yli 20 vuoden ajan runsaasti hengittäneet ilmaa ja juonut vettä, tai niihin rinnastettavia tuotteita kuten tupakansavua ja kirkasta viinaa, ovat saaneet terveyshaittoja. Syy ja yhteys? Varotoimenpide on rajoittaa veden ja ilman saantia.
Nuo väestötutkimukset perinteisesti kyselyinä toteutettuna on >99% melko skeidaa.
Tässä tuli aika hyvää pointtia punaisen lihan ja tyydyttyneen rasvan demonisointia vastaan.
View: https://youtu.be/6Acj35mYEy0?si=VWQ6XfkQipIlaj0p
Onko tyydyttynyt rasva haitallista sellaiselle ihmiselle jolla on toimiva rasva-aineenvaihdunta, ei ylipainoinoa(rasvan muodossa), ja syöty rasva menee nopeasti kulutukseen? Entä onko punainen liha haitallista em. henkilölle proteiinin/muiden ravinteiden lähteenä? Miksi?Minä itse olen 1-luokan lihansyöjä, mutta oletteko nyt tosissanne? Ongitteko te tosiaan tietoa näin? Joku äijä jolla ei oo mitään oikeaa kompetenssia, siis kirjailija jossain podcastissa, niin sitä kuunnellaan?
Sitte kun tulee jotain virallista paperia, nii ukot vaan tuhahtaa että: "paskaa, rahahuorien maksetua paskaa.".
Haloo?!