Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oisko jossain sellanen Gripper training for Dummies -opas?...

Tällaisen löysin Ironmind-sivulta.

Ironmind.com sanoi:
What should I do when I get stuck at one level?

The key principle is to add a new twist, so try varying your sets, reps, and number of training days, or attack your grip with another training tool. For example, you can do something as simple as training with your CoC Gripper held upside down (i.e., with the spring facing down rather than up), or including some negatives or strap holds along with your normal training.

Oisko jossain sellanen Gripper training for Dummies -opas? Itellä on junnannu nyt puol vuotta voimat samassa ton ykkösen kanssa, menee päivästä riippuen 6-8. Kakkonen jää toista senttiä auki. Heimopäällikkö aikasemmin sanoi, ettei toistoilla treenata tuota maksimisulkua. Ei tohtisi ostaa lisää jousia, mutta en myöskään ymmärrä miten toteutan puristustreeniä tekemällä vähän toistoja nykyisillä jousilla (T, #1, #2). Tuntuu ettei ykkösellä 1-2 sulkua tunnu missään ja kakkonen on liian jäykkä treeniin. Puristusvoima kuitenkin niin lastenkengissä vielä ettei pitäisi varmaan tällä tavalla junnailla vielä . :(

Kiinnitin ekana huomiota tuohon ettei tohtisi ostaa lisää jousia. :wtf:

Jos tuntuu jo #2 kohdalla ettei kulje niin olisiko ideaa kehittää salilla lisää kehon yleisvoimaa ja eritoten sitä käsivarsien puristusvoimaa. Rolling Thunder ja leveä pinch on ne ekat jutut millä kannattaa lähteä etenemään. Mitä kovempi leveä pinch sinulla on niin sitä räjähtävämpi on myös jousen lähtö sulun alussa, tietysti hermotus pitää kanssa hoitaa kohilleen. Eipä sitä kannata murehtia vaan asenne kohilleen ja rautojen kimppuun. Itse tekemällä huomaa mikä vie eteenpäin ja mikä taas ei. :rolleyes:

Tohon naksun postaukseen sanoisin että negatiiviset kannattaa vielä tässä vaiheessa pitää minimissä jousien kanssa. Alussa kyllä kehittyy ilman tehokeinojakin ihan hyvin. 3-4 treeniä viikkoon ja vaihtelee sopivasti liikkeitä ja tehoja niin varmasti tulee tulosta. Olen opastanut viime vuoden aikana aika liudan jannuja sieltä Coc#1.5 lähtötasosta Coc#3 parallel sulkuun ja muhin otejuttuihin siinä sivussa. Minun mielestä Coc#3 eteenpäin on hyvä muuttaa treenifilosofiaa ja ottaa kovemmat aseet käyttöön.

On aika kova jousi ekaksi jouseksi mutta ken tietää, ehkä sussa piileskelee kovat puristusvoimat ja isket sen kiinni ekalla yrittämällä. Vaikea sanoa noista..jotku ei saa kiinni ykköstä monien treenivuosien jälkeen ja jotku treenaamattomat voi puristaa kakkosen ekalla yrittämällä.

Mistä tilasit?

Ei nyt oikein meinaa löytää gripperi tänne, kädet syyhyää entistä enemmän ja kaikkea puristellaan mitä käteen sattuu. Tahtoo!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
paunojahan ne

ostaa kerralla ne coc puristimet niin ei tarvi arvuutella mitään. se fitnes tukkuhan niitä möi ainaki yhteen väliin 25e kipale.

edit. oli näköjään noussu vähän eli 27,90e/kpl nykyään

Mitä mä en nyt ymmärrä. Jos toi mun on muka 210 paunanen, niin mitä noi noitten kilpailujen pauna merkinnät sit on? Siis tossa Heimopäällikkön linkissä.

Nahkurin mukaan 2.5:sta, ja ainakin toi tuntuu paljon raskaammalta kun toi mun 2:n.

Mutta mitäs hemmetin paunoja noi
154337.jpeg

Sit on?

sanoinkin että jos se 210paunaa pitää paikkansa niin sen pitäisi olla aika lailla sama ku coc 2. eli coc2 on noin 90kg ja rb 210 noin 95kg. se voi myös olla yhtä jäykkä ku coc2.5 tai coc 2.5 ja 3väliin. lisäksi se rb vissiin löystyy käytösä toisin kuin coc. eli ei kovin laatu tavaraa ku paunat on mitä sattuu ja löystyy....>>>helpoin ku tilaa coc.

ilmeisesti tarkoittaa sitä ratiota jossa käsittääkseni kahvan päähän laitetaan painoja roikkumaan(tai no kahvaan köysi josta sitte lätkiä siihen roikkuun) kun gripperi on jiirattuna esim ruuvipenkkiin toisesta kahvasta ... eli coc3 kahvan nokkaan on tarvittu tuollainen voima(69.5kg) jotta kahva on mennyt kiinni asti. tai en tiedä tehdäänkö sitä ratiota nyt tollasilla patenteilla mutta tolleen sen voi tehdä. voi olla että veikkasin ihan väärinkin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom