Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Rakentelin itselleni moisen kahvan ja kyllä se vaan on aika vaikeaa, 55kg painaa yllättävän paljon.:wtf:
Tein myös itse, ruostumattomasta ja kunnon laakereilla. Sillä kun nostaa 75 kiloa niin RT-kahvalla nousee 85 kg, noin suunnilleen. Parempi pito tuossa muovisessa RT:ssä.

jep, siellä on pari tulosta yli se:rock:. ja on lukitukset ja alasviennit ja olalle viennit ja muut perkelen viennit :hyper:

Joo kuten täällä on moni todennut niin tuo maaginen 200lbs (91kg) on semmoinen romu IM RT:llä nostettuna ettei siitä oikein tahdo noita videoita löytyä. :D

Sama homma sen suhteen että juttua kyllä riittää hirmuromuista mutta SM kisoissa sitten onkin ollut hiljaisempaa. ;)

Me olemme otevoimailun puolella oikein porukalla ihmetelleet näitä hirmunostoja mistä saa aina lukea tiettyjen nimimerkkien laittamana. Jos se kerran on niin helppoa niin miksei sitten tulla heittelemään sitä 100-200kg olan yli kunnon viralliseen kisaan?

no ei se mun vika oo jos tulokset on nuin kovia. voimaa se vaatii ja perkeleesti :rock:

sakelta tilattu rt verme tuo kyllä on.

no ei se mun vika oo jos tulokset on nuin kovia. voimaa se vaatii ja perkeleesti :rock:

Ei varmaan ole kenenkään vika. Hyvä että on voimaa. :wtf:

Sitä tässä vaan olen miettinyt että 2007 - 2008 olen ollut hallitseva Suomenmestari Rolling Thunderissa ja joka kisa olen tehnyt uuden SE tuloksen. En ikinä ennen ekaa SM kisaa ollut edes koskenut viralliseen IM 60 mm kahvaan ja silleen. Bodauslehden kautta ja joka vitun foorumilla olen yrittänyt haastaa porukkaa kisaamaan jotta olisi vastusta. Nyt sitten on hieno tietää että tämmöisiä hirmunostajia löytyy ullakoilta sekä kellareista. Vielä kun tulevat kisaan niin helvetin hienoa.

Gripboardilla pidetään 200lbs RT nostoa hirveänä saavutuksena. Nyt toivonkin että joku Suomen kellarihirmuista tulisi ensi vuoden SM kisaan ja rykäisisi 250-300lbs. Siinä olisi syvän kumarruksen paikka multa ja 25 jätkältä jotka kisapaikalla kyttää metrin päässä kisaajasta uskollisesti joko löytyisi Suomesta toinen jäbä joka vetää yli 90 kg LUKITUKSEEN ja pitoa päälle.

Olen aina ihmetellyt miten mä voin olla noin paskalla tuloksella SM tittelin haltija. Ulkomailla nostetaan paljon enemmän. Hyvä tietää että meiltäkin löytyy salaista potentiaalia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo. kämmenselkä/sormet ei vissiin saisi osua reiteen? lasketaanko rt:ssa koko häkkyrän paino lätkien lisäksi vai pelkästään lätkät?

Joo ei saa osua. Selkä pitää olla suorana noston loppuvaiheessa ja kunnollinen lukitus. ( Tuntuu muuten pitkältä ajalta kun odottelee DOWN komentoa ) :)

Lätkät + häkkyrän paino 3kg 500g.

tota mikäköhä kandeis noista hommata semmone perus halppis on tosi kevyt.. oisko toi trainer ? mavessa 5x140 käytän siteitä jos tost ajotain osviittaaa.

tota mikäköhä kandeis noista hommata semmone perus halppis on tosi kevyt.. oisko toi trainer ? mavessa 5x140 käytän siteitä jos tost ajotain osviittaaa.
Kyl mä veikkaan et trainer on vähä liian helppo. Tilaa vaikka 1 ja 1.5 ja kokeile miten menee.

Tere!itekkin tullut nyt muutamaan otteeseen tuo 3#rutistettua kiinni molemmilla käsillä...mitenkäs heimopäällikkö tuo parallel asetus vai mikä se oli niin saako siinä pitää jousen päästä toisella kädellä kiinni kun puristaa elikkäs siitä itse jousi-osasta?kun itellä meinaa se jousi lipsua kädestä..

Vihdoin tuli #1! Yli viikon oli muhinut 100m päässä siwassa, jostain syystä ei mitään saapumisilmoitusta ollut tullut. Kävin sitten ostamassa juustoa ja myyjä sano että sulle taitaa olla tällänen. :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom