Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
pori1980 sanoi:
mikä on ulsteri tiedustelee mies gaspin vaatteissa
Tuollainen pappavaate:

ulsteri.jpg

ps. Burberryn ulsterin ostajalle tällä viikolla liukastusesteet ja kenkien nastoitus 0 e! Vain tällä viikolla!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ratkaisin vaimon joululahjaongelman lahjakortilla. Ja en edes ostanut tiettyyn liikkeeseen vaan annoin rahaa "lahjakorttimuodossa" ALE-shoppailuita varten. Eikä tarvinnut suuria uhrata ja oli kuulemma todella mieleinen lahja. Eli onnistuu näinkin, en todellakaan edes yrittäisi itse mitään vaatetta käydä ostamassa kun vituiksi se menis kuitenkin.

Timba79 sanoi:
Itse ratkaisin vaimon joululahjaongelman lahjakortilla. Ja en edes ostanut tiettyyn liikkeeseen vaan annoin rahaa "lahjakorttimuodossa" ALE-shoppailuita varten. Eikä tarvinnut suuria uhrata ja oli kuulemma todella mieleinen lahja. Eli onnistuu näinkin, en todellakaan edes yrittäisi itse mitään vaatetta käydä ostamassa kun vituiksi se menis kuitenkin.
Ei mut ostat kato burberryä vaan, varmasti on tyytyväinen nainen sen jälkeen! :hyper: :lol2: :david: :david: :david: :david:

komia rotsi. noihin pitäis saada asetettua joku ikäraja tms. tosin ihmetyttää myös se että miten joku voi sanoa ääneen käyttävänsä tuollaista kun ikää on se 22 ja paikka voimailuvoorumi..

Osta ihmeessä kaulahuivi tyttöllesi. Mutta jos ostat älä osta sitä halvinta versiota Burberrystä eli perus villasekoite joka kutisee ja menee käyttökelvottomaksi kun kastuu vaan maksa sitten mielummin se 30e ylimääräistä verrattuna halvimpaan versioon ja osta se kashmir versio, joka ei kutita ja tuntuu 100 kertaa ylellisemmältä päällä. Ei se miltä se näyttää vaan miltä se tuntuu!

grimJester sanoi:
Joskus vähän aikaa sitten oli threadi jossa hehkutettiin tuhansien eurojen kelloja. About samat äijät joiden mielestä on kunnon hetero ja tosi miehekäs jos ostaa kellon neljällä tonnilla taas valittavat että on pakko olla homo ja tyhmä jos maksaa satasen jostain vaatekappaleesta. Jos taas olisi kyse jostain sadan tonnin autosta ostaja on taas selkäkarvainen tosimies.

Ei luksuksesta maksaminen ole järkevää. Valittaminen siitä että joku muu maksaa on jo tyhmää.

LOL

:hyper:

P.R.I.E.S.T sanoi:
Joku vitun villatakki kai :D

Tomi sanoi:
Tuollainen pappavaate:

Hyvä pojat. Snobeille selkään. Työn orjat sorron yöstä nouskaa. Aina sen verran pitää herravihaa olla, ettei vaatteilla koreilemista sallita.

Muillahan EI VOI olla mitään syytä vaikkapa työnsä puolesta osallistua jonkinlaista pukeutumiskoodia vaativiin tapahtumiin ja sitä myötä myöskään tarvetta aiemmin mainitulle vaatekappaleelle. Saati sitten että joku muka voisi saada rahoilleen vastinetta ostaessaan 120 eurolla mielestään hyvännäköisen ja laadukkaan huivin. Toisaalta taas saman rahamäärän kuluttaminen jauhoihin on enemmän kuin suositeltavaa. Kyllä taas maa kutsuu poikiaan.

Ulsteri on etiketin mukaan virallinen päällystakki mm. tumman puvun kanssa. Onko teillä pojat edes yhtään pukua? Vai menettekö kaverinne häihin valkoisissa farkuissa? Kannatteko mummonne hautaan toppatakki päällä? Hyvänen aika sentään lapset.

Tyylikkyyden korkeinta astetta tällä palstalla tuntuu edustavan trimmatut genitaalikarvat Bronxin farkkuihin ja Niken untuvatakkiin verhottuna. Ja bodaritko muka juntteja. Höpön höpön.

pori1980 sanoi:
komia rotsi. noihin pitäis saada asetettua joku ikäraja tms. tosin ihmetyttää myös se että miten joku voi sanoa ääneen käyttävänsä tuollaista kun ikää on se 22 ja paikka voimailuvoorumi..

Mä voin hyvin kuvitella että joku "Mammas lilla Gryn" notkuu pintaliitodiskoteekin vip jonossa tollanen rotsi päällä ja näyttää ns "normaalilta" koska olkatoppauksetkin on kohdillaan.
Jannun paino putoo puolella kun rotsi pistetään narikkaan...

Noi ulsterit ovat tosi kivoja. Niissä yhdistyy mukavuus ja asiallisuus. Munat tuulettuu tosi hyvin, mutta silloin täytyy pitää napit ja vetskari kiinni. Tulee ihan lapsuus mieleen, kun kirmattiin mummolan laitumilla alasti.

edit: Ulsterin kanssa "varma" ja etikentin mukainen kenkävalinta ovat sandaalit.

Kiltit ovat kanssa hyviä...

Tomi sanoi:
No nyt täytyy sanoa, että eipä ole ole ollut kertakaikkiaan mitään syytä pukea kashmirvillapaitaa päälleni. "Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!'"

Hyvä, "pojat"! :lol2:

:hyper: Äijä jyrää!

Äijä sanoi:
Tyylikkyyden korkeinta astetta tällä palstalla tuntuu edustavan trimmatut genitaalikarvat Bronxin farkkuihin ja Niken untuvatakkiin verhottuna. Ja bodaritko muka juntteja. Höpön höpön.
Ahahahaha, huono provo. Sekö on taas joko-tai? Jos et käytä päivittäin pukua - olet juntti? Omistan kyllä kaksi pukua (mustan ja vaaleanharmaan) ja yhden smokin. Vaaleanharmaa puku ja smokki eivät mahdu enää päälle. Tyylikkäästi saa tietenkin pukeutua, mutta missä se raja sen "hinta-laatusuhteen" kanssa tulee vastaan? Onko 800 euroa maksava villapaita käyttäjälleen merkittävä lisäarvon tuoja, jos sitä vertaa vaikkapa 200 tai 400 euroa maksavaan villapaitaan? :wall:

Tziisus sanoi:
Imo saman rahamäärän käyttäminen steroideihin on idioottimaista
:david:

Hahaha! Kyllä oli sen luokan kuitti, että meni Tomi sanattomaksi :D

Toisaalta olen itekin sitä mieltä, että 800 euroa paidasta on PALJON. Mutta jos tykkää, niin mikäs siinä.

Nyt kyllä on ulsterit kadoksissa. Veikkaanpa että rocky6 tarkoitti omistavansa jotakin enemmän tämän tapaista.

Angelos sanoi:
Hahaha! Kyllä oli sen luokan kuitti, että meni Tomi sanattomaksi :D
En mennyt sanattomaksi, mutta mellevän kuurin ja ylihintaisen villapaidan vertailu on aika hankalaa.

En ny ymmärrä miten täällä säärikarvojaan ja pallejaan sheivaavat miehet kyseenalaistavat muodikkaasti pukeutuvien miehisyyttä.

Äijä sanoi:
Ei, vaan jos et ymmärrä ihmisiä jotka käyttävät ulsteria - olet juntti.
Jos et tajua, että en ole väittänyt, että en ymmärrä ihmisiä jotka käyttävät ulsteria - olet tyhmä.

Tomi sanoi:
--Tyylikkäästi saa tietenkin pukeutua, mutta missä se raja sen "hinta-laatusuhteen" kanssa tulee vastaan? Onko 800 euroa maksava villapaita käyttäjälleen merkittävä lisäarvon tuoja, jos sitä vertaa vaikkapa 200 tai 400 euroa maksavaan villapaitaan? :wall:
Olen samaa mieltä. Burberryn villapaita on varmasti mukava ja niin edelleen, mutta pointtihan on siinä, että kyllä halvemmallakin saa hyvää. Se, että ei pukeudu Burberryyn ei tarkoita välttämättä, että ei osaisi pukeutua.

-Ronin- sanoi:
En ny ymmärrä miten täällä säärikarvojaan ja pallejaan sheivaavat miehet kyseenalaistavat muodikkaasti pukeutuvien miehisyyttä.

800e villapaita ei saa kikkeliä näyttämään isommalta. Eikä siistiin pukeutumiseen todellakaan tarvitse omaisuuksia käyttää.

-Ronin- sanoi:
Kuulostaa kuin täällä kaikuisi, mutta väännän vielä kerran rautalangasta: muodikkaasti pukeutuminen ei tarkoita, että olisi pakko käyttää jotain vittuillessaan naurettavalla tavalla ylihinnoiteltua snobimerkkiä, kuten Burberry. 800 euroa villapaidasta on jo perseeseen nussimista ilman liukastetta. Eiköhän tuolta Kuusiselta ja Stockalta löydy muodikkaita vaatteita, joiden hinta-laatusuhde on edes hieman tältä planeetalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom