Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
No nyt täytyy sanoa, että eipä ole ole ollut kertakaikkiaan mitään syytä pukea kashmirvillapaitaa päälleni.

Veikkaan, että jos hintalappua näkemättä joutuisit valitsemaan kahdesta villapaidasta, valitsisit kashmirisen. Tai no, makuasia, sanoi koira, kun muniaan nuoli.

Joidenkin ei tarvitse katsoa hintalappuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WTA sanoi:
Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä. Ainahan "merkki" on maksanut ylimääräistä. Jotkin merkit ovat kalliimpia kuin toiset. Itsellä on Davidin salihousut, koska pidän merkistä, saman asian ajaisi varmaan neljä kertaa halvemmat batistini atheltics- college housut mutta...

Mitä lisäarvoa tuotteen merkki tarjoaa sulle? Vieläpä siinä määrin, että olet valmis maksamaan siitä ylimääräistä. Mutta tosiaan, isolla rahalla rakennettu mielikuva jostain merkistä tulee maksamaan ylimääräistä siinä tuotteen hinnassa. Itse en vaan näe juurikään järkeä maksaa mainonnasta.

Ja tarkennetaan vielä, kun kuitenkin kohta joku olisi lässyttämässä kuinka sen ja sen merkkinen riepu on niin laadukas ja ihanan tuontuinen päällä. En väitä etteikö tietyt merkkivaatteet olisi laadukkaita, paljon laadukkaampia kuin monet "merkittämät" ja sama pätee myös toisinpäin. Mutta sitä ihmettelen jos vaatteen, tai minkä tahansa muun tuotteen, valinta tehdään merkkiin eikä tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin perustuen.

Ostaisikohan kukaan tuollaista Burberryn kaulaliinaa, jos se maksaisi 20 euroa eikä 120 euroa? Olisihan se silti kashmiriä ja pelkkä kaulaliinan kaulaankietominen saisi jo kivekset muljahtamaan itsekseen kerran tai kaksi. Kuitenkin se olisi sen jälkeen halpa kaulaliina, eikä sen pitäminen enää toisi statusta.

Vittu miten ihanan paljon kusetettavia tässäkin maassa on. Taidanpa käydä Kiinassa, tuoda sieltä 800 kuutiometriä kashmirvaatteita ja lyödä järjettömät hintalaput tuotteisiin. "Joo, osta nyt vaan ne villasukat, 1600 euroa per sukka, mutta onhan ne sentään kashmiria!"

No mä yleensä katson merkkiä vaatteita ostaessani, mutta järjellä, Polo Sportin"Made in Bangladesh" -fleecet ja muut vain merkin vuoksi kalliit rytkyt jää hyllyyn. 800 euroa kasmirrivilliksestä tuntuu tolkuttomalta, kun Bossin kasmirribleiserikin maksoi vain 450 egeä. Ja jos Pohjalaaset kutsuu mua tampioksi, niin se on vaan reilua: mä olen kutsunut Pohjalaasia aina persläviksi...

Hahhahaa, mä en ole repeillyt pitkään aikaan niin pahasti, kuin luin noita Tomin posteja. :lol2:

Ei, mutta aiheeseen liittyen. Ainoat vaatekappaleet johon mielelläni kulutan rahaa on kengät, koska kengissä kohtaa hinta ja laatu, eli kalliit kengät istuu paremmin, ja usein näkee, että rumat ja tyylittömät kengät pilaa hyvän asukokonaisuuden, mutta harvoin näkee, että ruma asukokonaisuus pilaa tyylikkäät kengät.

Ja rahanreikiä on monenlaisia, mutta 800€ villapaita on yksi naurettavimmista, sillä olen aika varma, että esimerkiksi "vain" 400 eurolla :eek: saa aivan yhtä hyvin istuvan ja mukavan juppitröjan.

Hauska thread :D

Huvittavaa muuten että äijät täällä pihistelee jos protskupurkki maksaa paikassa A euron enemmän kuin paikassa B, mutta silti ollaan ostamassa 120 euron kaulahuivia naiselle :rolleyes:

Loistava thread:lol2:

Miten noi 800€ paidan ostajat voivat edes perustella ostoksiaan? Merkillä? En minä ainakaan halua näyttää siltä, että olisin oikeasti maksanut 800€ villapaidasta pelkän merkin takia. Oikein kehuu omalla tyhmyydellään.

Eddie Lomax sanoi:
Hauska thread :D

Huvittavaa muuten että äijät täällä pihistelee jos protskupurkki maksaa paikassa A euron enemmän kuin paikassa B, mutta silti ollaan ostamassa 120 euron kaulahuivia naiselle :rolleyes:
Esimerkiksi heraisolaateissa saattaa olla kilohinnassa 20 euron ero. Jos kuukaudessa menee, vaikka 2 kg heraa, niin säästö kuukaudessa on 40 euroa ja vuodessa 480 euroa. Hyvä ja laadukas kaulahuivi tai villapaita kestää 20 vuotta. 20 vuodessa olet halvemmalla heraisolaatilla tehnyt 9600 euron säästön. Halpa kaulahuivi tai villapaita kesti vuoden. ;)
0764525905.jpg

Tomi sanoi:
Ostaisikohan kukaan tuollaista Burberryn kaulaliinaa, jos se maksaisi 20 euroa eikä 120 euroa? Olisihan se silti kashmiriä ja pelkkä kaulaliinan kaulaankietominen saisi jo kivekset muljahtamaan itsekseen kerran tai kaksi. Kuitenkin se olisi sen jälkeen halpa kaulaliina, eikä sen pitäminen enää toisi statusta.
Piste.

Joo, ei kannata ostaa. 120 eurollahan saat jo slayerin kokoelmalevyt ja uuden mustan hupparin itsellesi. Jossain vaiheessa kuitenkin se aina niin ihana tyttöystäväsi pettää sinua jonkun kauniin burberry-pojan kanssa, ja silloin voit pistää slayerin soimaan ja naureskella että hehheh, enpäs ostanutkaan sitä kaulaliinaa sinulle vaan nämä ihanat levyt itselleni.

Deadly Poison sanoi:
Joo, ei kannata ostaa. 120 eurollahan saat jo slayerin kokoelmalevyt ja uuden mustan hupparin itsellesi. Jossain vaiheessa kuitenkin se aina niin ihana tyttöystäväsi pettää sinua jonkun kauniin burberry-pojan kanssa, ja silloin voit pistää slayerin soimaan ja naureskella että hehheh, enpäs ostanutkaan sitä kaulaliinaa sinulle vaan nämä ihanat levyt itselleni.

Nyt meni ohi, onko tämä ironiaa, provo, vai oletko oikeasti noin yksinkertainen?
Minä ainakin olen jälkimmäistä, kun en ota tuosta tolkkua.

Mike sanoi:
Saanx mä sun teiniangstista niinQ sigun?
Ihan vaan, että yksinkertaisempikin potari tajuaisi, tarkoitin tuolla aikaisemmin, että sillä ei ole mitään väliä mistä Mike, Tomi tai joku, ah niin mahtava pakkotoiston mode, on mieltä jostain asiasta. Jos sä et tykkää niin fine, makuasia. Ostakoot ihmiset mitä haluaa.

Ps. tuo lapselliselta kuulostava "lausahdus" jonka laitoit siguniksi, oli tarkoitettukin kuulostamaan siltä. Yritin sillai niinq matkia sitä sun aikaisempaa "hyyyiii burberry on ruma, yök".

stranger sanoi:
Esimerkiksi heraisolaateissa saattaa olla kilohinnassa 20 euron ero. Jos kuukaudessa menee, vaikka 2 kg heraa, niin säästö kuukaudessa on 40 euroa ja vuodessa 480 euroa. Hyvä ja laadukas kaulahuivi tai villapaita kestää 20 vuotta. 20 vuodessa olet halvemmalla heraisolaatilla tehnyt 9600 euron säästön. Halpa kaulahuivi tai villapaita kesti vuoden. ;)

:lol2:

Ok, eli 120 euron kaulahuivia voi perustella laatusyillä? Kun ostat vaatteita, mietit että pidät näitä 20 vuotta? ;) Minä ostin 130 euron Moccamasterin, koska tiesin että kun sen ostan, minun ei tarvitse ostaa uutta kahvinkeitintä 10 vuoteen. Sinä ostat 120 euron kaulahuivin ja suunnittelit pitää sitä 20 vuotta?

Ehkä, mutta useimmissa tapauksissa ei. Muoti ratkaisee vaatteissa aika paljon, ja kun nämä burberryt etc poistuvat muodista, kaulahuivi jää myös vaatekaappiin. Ja tosiaan, todennäköisyys että kaulahuivi esim katoaa on aika suuri, ennenkuin olet ehtinyt kaulahuivia käyttää 20 vuotta. Tässä tapauksessa mielestäni se 130 euron Moccamaster on parempi investointi kuin 120 euron kaulahuivi ;)

WTA sanoi:
Ihan vaan, että yksinkertaisempikin potari tajuaisi, tarkoitin tuolla aikaisemmin, että sillä ei ole mitään väliä mistä Mike, Tomi tai joku, ah niin mahtava pakkotoiston mode, on mieltä jostain asiasta. Jos sä et tykkää niin fine, makuasia. Ostakoot ihmiset mitä haluaa.

Ps. tuo lapselliselta kuulostava "lausahdus" jonka laitoit siguniksi, oli tarkoitettukin kuulostamaan siltä. Yritin sillai niinq matkia sitä sun aikaisempaa "hyyyiii burberry on ruma, yök".
Elä nyt suutu, sitä kutsutaan hjuumoriksi.

Eddie Lomax sanoi:
:lol2:

Ok, eli 120 euron kaulahuivia voi perustella laatusyillä? Kun ostat vaatteita, mietit että pidät näitä 20 vuotta?
.
.
.
Aivan! Kukaan ei voi väittää pitävänsä samaa villapaitaa 20 vuotta. Tai no, kaipa tuota ihanan fantsua 800 euron kashmirvillapaitaa voi pitää pesemättä sen 20 vuotta tai niin kauan, kunnes se joudutaan polttoleikkaamaan käyttäjästään irti.

Tomi sanoi:
Aivan! Kukaan ei voi väittää pitävänsä samaa villapaitaa 20 vuotta. Tai no, kaipa tuota ihanan fantsua 800 euron kashmirvillapaitaa voi pitää pesemättä sen 20 vuotta tai niin kauan, kunnes se joudutaan polttoleikkaamaan käyttäjästään irti.
Siinä näät Tomppa, M.O.T. Sulla vaan ei ole ollut niin ihqa paitaa ikinä. Mitäs oot ostellu niitä halpiskuteita, joita kukaan ei kattele edes sitä vuotta. Katsos ihanan fantsua 800 euron kashmirvillapaitaa pidetään vain arvoisissaan tilaisuuksissa ja arvoisessaan muiden ihanan fantsujen 800 euron kashmirvillapaitojen seurassa, tsugu oor, niinq meillä paremmissa piireissä sanotaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom