Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Aimotarmo sanoi:
Nyt menit heikoille vesille! :curs:

Kasvatan viikset ja pastorijakauksen, laitan takin päälle, puudelin bb-kassiin, vitalife after -kaltsarit heilumaan kepinpäähän ja asemoidun julistamaan poikarakkauden auvoisuutta paljain pakaroin siihen Pakkis-storen ikkunan alle. Asiakkaita hätistelen kepillä.. :)
/me parantaa Pakkishopin ikkunanedustan valaistusta ja aloittaa lippujen ennakkomyynnin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SniffDaddy sanoi:
Aimotarmosta on pelottavan kovaa vauhtia tulossa miespuolinen lötjäke. :)
Ukko, ryhdistäydy! Nyt kaikki Buurperperit ja vastaavat heivaat mäkeen tällä sekunnilla, oli sitten omia eli ei. Kaikki samassa huushollissa olevat perperit menemään, emännän voi pitää, sen voi kuitenkin uudelleenkouluttaa. :)

:eek:

Nyt alkaa tulla jo ongelmia. Täältä löytyivät vielä yhdet bb bikinit. (Eivät ole kai mun, kun kuppikoko liian suuri).

Taisin tipahtaa omaan lötjäkkeenmentävään kuoppaani... :nolo:

Loppusanat ennen hamppukravattia: "En olis koskaan uskonut..."

Mike sanoi:
* Mike parantaa Pakkishopin ikkunanedustan valaistusta ja aloittaa lippujen ennakkomyynnin.

Hankit kunnon strobon siihen, niin saadaan vähän elämää kaupan kulmalle + eteläsuomen hilpeä keiväestö sinne shoppailemaan. "Saisko näitä vitskuja mitenkään suppoina?!" :haart:

iso-erno sanoi:
:offtopic: no tossa se siskon rakki! nö yritetään uudestaan,kun saan kuvan alle 1mb.
no nyt sain muakattua kuvaa,laitoin kameran asetukset alle 1mb ja otin kuvan vanhasta yli kolmosen kuvasta läppärini näytöltä.perkele! :david:

Liitteet

• omat narsisti kuvat 393.jpg
    omat narsisti kuvat 393.jpg
    148,4 KB · Katsottu: 356
Miten voi tulla 14 sivuinen thread jostain niin turhasta asiasta kuin Burberry.

Ps. Tänään Las Vegasissa kun oli ne ex-triadi tyypit ketkä väärensi noita laukkuja niin toinen taisi olla Burberryn kuoseilla varustettu.

Jippii!

Saanko olla pakkotoiston virallinen lötjäke?

Opiskelut ei kiinnosta juuri nyt, kyllä mä sen opinnäytetyön joskus väsään (eikös tämä kuulunut kriteereihin;) ). Kaapeista löytyy lähes kaikki muu mitä lötjäkkeeltä vaaditaan. Kaikki eivät tosin enää mahdu päälle.

Hmmm. lupasin tänä vuonna vähentää kahvin juontiani, jospa kuitenkin parantaisin tapojani ja täten yrittäisin luopua lötjäke-kriiterit täyttävistä ominaisuuksistani...

:)

Smart sanoi:
Jippii!
Saanko olla pakkotoiston virallinen lötjäke?
:)

Termin lanseeraajana varaan oikeuden tähän päätökseen. Saat olla lötjäke, mikäli täytät seuraavat ehdot:

1: Uuden avattaresi löydät ohesta

2: Asennat VT. Lötjäke tekstin profiiliisi ja

3: Sulla on nyt just niin kiire Megun kanssa kahville ja röökille, ettet sä nyt just jaksais muuttaa noita tekstejä.

Jos et sä viittis niin oisixä sit löjäke? ;)

Liitteet

• lötjäke.gif
    lötjäke.gif
    22,9 KB · Katsottu: 621
Timba79 sanoi:
Tässä teille varma keino saada akka huutamaan sänkypuuhissa. Ota se huivi ja pyyhi qlli nainnin jälkeen siihe, jos ei sitten huuda niin ei koskaan.

Joo oli :wanha:

Tomi sanoi:
No nyt täytyy sanoa, että eipä ole ole ollut kertakaikkiaan mitään syytä pukea kashmirvillapaitaa päälleni. "Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!'"

Hyvä, "pojat"! :lol2:

Loistavaa :D :D Täys repeeminen :hyper: Tuli mieleeni kirjoittaa ku keijot shoppaaa Stockal mut jätän väliin.. joku osaa kirjottaa siitä paremmin ;) Ei, kyllä tulis mieleenkään ostaa jotain Burberry kaulahuiviin hintaa 120€ siksi et se on joku V**** Burberry ja omistajat kahmii mukavat voitot. Musta on alkanut pahasti tuntuu et kaikki jotka ostaa noita on oikeesti aika rahattomia pintaliito pellejä ja ne ihmiset jotta sitä rahaa on oikeesti käy vaik mielummin kirppiksellä ja haluu näyttää vaatimattomilta tai siis niitä ei kiinnosta muotioikut jolla oikeesti vaan kerätään hyvä uskoisilta rahat pois.

Timba79 sanoi:
Tässä teille varma keino saada akka huutamaan sänkypuuhissa. Ota se huivi ja pyyhi qlli nainnin jälkeen siihe, jos ei sitten huuda niin ei koskaan.

Joo oli :wanha:

hahahahahahahaha:lol2:

vois vittu vähempää kiinnostaa joku 150e huivista, nauran kaikille muodin tosissaan ottaville burberryn vaatteis kulkeville päin naamaa:evil:

samout sanoi:
hahahahahahahaha:lol2:

vois vittu vähempää kiinnostaa joku 150e huivista, nauran kaikille muodin tosissaan ottaville burberryn vaatteis kulkeville päin naamaa:evil:
Ei vois vähempää kiinnostaa tuollaisella kommentilla nostaa melkein 1,5 vuotta vanha threadi ylös.:thumbs:

Saapas sanoi:
Mitä olet mieltä Burberryn vaatteista?
Itse tutustuin merkkiin vasta pari päivää sitten Stockmannilla.
Tyttöystävä on tosi pitkän aikaa himoinnut B.B:n kaulahuivia, nyt ajattelin yllättää ja ostaa sen sille..
Mutta kannattaako?

Olen lueskelllut netistä Burberrystä ja aika voimakkaasti jakautuu mielipiteet kannattajiin ja vastustajiin. Monen mielestä esim. ruutuhuivit ovat tätimäisiä ja out, toiset taas vannoo kiven kovaan Burberryn nimiin.
Kuinka moni teistä käyttää tai omistaa jonkun B.B:n vaatekappaleen?

Burberry on siis kallis, vuonna 1856 perustettu Englantilainen luksusvaatemerkki. Kuuluisaksi Burberry on tullut ruudullisista vaatteistaan, mutta mallistosta löytyy paljon muutakin. Burberry.
Esimerkkihintoja Stocmannilta: Saunatakki yli 400€ ja kaulahuivi 120e. :eek:
(Noi siis ulkomuistista, en muista muita.)

Mulla on feikki (tod.näk.) BB-paita, Kiinasta tuotu. Ihan kiva on. Ei kyllä mitenkään muistuta noita ruutukuviotuotteita mitä niillä on, mutta kai niillä on muitakin kuteita. Tai on siinä pikkuinen logo missä on joku ruutukuvio.

Eiks Burberry muuten oo nykyään vähän niinkuin brittifutishuligaanien merkki ?

Ite kyl tykkään Burberryn tuotteista, tyylikkäitä ja laadukkaita vaatteita. Ainoa miinus on se, että noita huiveja on joka toisella pissiksellä, syö merkin arvokkuutta. Onhan Burberrylla vaatteita myös ilman ruutukuosia mutta useimmiten se on vähintään sisävuoraukseen laitettu.

WTA sanoi:
Ei vois vähempää kiinnostaa tuollaisella kommentilla nostaa melkein 1,5 vuotta vanha threadi ylös.:thumbs:

hahaha enpäs muute ees huomannu :D
toi oli vaan tos hauskat threadit osios

Itellä on Burberryn takki ja tyytyväinen olen siihen ollut. Kaulahuivi on minusta jo menettänyt sen "hohtonsa", kun niitä tosiaan on noin joka toisella pissaliisalla kaulassa ja niistäkin varmaan vähintään joka toinen on Virosta ostettu piraatti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom