Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
No siis kelaa näin... Tyttöystäväs haluu just sen yhen huivin. Itsekkin sanoit juuri, että baarissakin saattaa mennä se 80e. Kyllä mulle ainakin tulis huono maku, ku saisin jonkun kopion, mutta heti kun baari-ilta iskee, niin on rahaa laittaa juomaa kurkusta alas...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pöh. Jos ei kopio ole hyvä joko omasta tai tytsyn mielestä niin jätä kokonaan ostamatta. Kyllä sitä voi muitankin lahjoja ostaa.

Mun mielestä on eräällä tavalla tosi tylsää, jos mies ostaa jonkun semmosen yhden tietyn nimetyn lahjan. Osoittaa mielikuvituksettomuutta. On tosi ikävä saada juuri se mitä haluaa! Elämässä pitää olla jotain jännitystä, haasteita - ei kaikkea pidä saada heti sormia napsauttamalla.

Tätä nimetynlahjan ostoasiaa lieventää kuitenkin sitten semmonen tilanne, että nainen antaa vaikka 10 vaihtoehtoa helpottaakseen miehen "pakko ostaa jotain" tuskaa, tällöin mies voi valita haluamansa. Ja se on aina yllätys. Nimetty Burberry-huivi ei kyl täytä tätä kriteeriä.

Mie ilahdun kuitenkin aina jos oma kulta ostaa mulle jotain yllätyksellistä - tänäkin jouluna sain yhdessä paketissa mm. oman USB-piuhan. Sillä oli ihan tarkoitus kun mä aina nyysään miehen koneesta USB-kaapelin jos tarviin sitä jossain satunnaisessa työjutussa... (koti on mun piuhavarastoni). Lahja oli hauska ja vieläpä hyödyllinen. Harmi etten saanut Xboxiin sopivaa virtapiuhaa. Niitä on aina liian vähän. Mutta onneksi on miehen parranajokone...

Kaulaliina on käsineiden jälkeen helpoiten katoava vaatekappale - multa niitä hukkuu ~3kpl vuodessa :curs: Itselleni en ostaisi yli 10e:n kaulahuivia, ja jos lahjaksi saisin jonkun 80e:n arvoisen rätin, en uskaltaisi käyttää. Tietysti on otettava huomioon tässä yhteydessä, että olen ihminen siitä kaikkein huolimattomimmasta päästä :nolo: Rahaa voi sitten panostaa niihin varmemmin tallessa pysyviin esineisiin.

Saapas sanoi:
no mulle se on ihan sama onko se out vai ei. enkä siitä merkistä niin piittaa, ne on vaan hienoja... (nimenomaan siis ruutukuviolliset huivit)

Perskeles. Tuo on nyt sitten sarjassamme "pakko saada" -juttuja, joita meidänkin perheeseen on ostettu kaapintäytteeksi.

Osta kopio, ja jos tyttösi on ihan että "super-ihq, mä oon ihan sikalovena tähän, tää on sairaanmagee, eix je", niin hyvä. Jos se on samaa mieltä vielä ensi syksynä, niin ostat sitten sen aidon. Ei mene rahat hukkaan, ja jää vähän johonkin muuhunkin.

Joo, mä tiedän, olen pihi ja saan aina siitä kuulla.

Ironbutt sanoi:
Mun mielestä on eräällä tavalla tosi tylsää, jos mies ostaa jonkun semmosen yhden tietyn nimetyn lahjan. Osoittaa mielikuvituksettomuutta. On tosi ikävä saada juuri se mitä haluaa! Elämässä pitää olla jotain jännitystä, haasteita - ei kaikkea pidä saada heti sormia napsauttamalla.
Joo, onhan se eräällä tavalla.
Mutta se ei mitenkään käskenyt ostamaan, eikä edes vihjaillut. Sanoi vain, että tollanen olis tosi kiva ja läähätti sitä hetken. Tilannetta on paha tähän kuvailla, mutta se ei kuitenkaan osaisi odottaa tuota.
Ja jos se tosiaan pitää älyttömästi tuosta huivista, niin miks ei?
Kyllä mäkin ihastuisin, jos iskä ostais mulle hehkuttamani BMW M5:en.

Edit: Miten toi "viiden" lyhentyy? 5:den, 5:n, 5:en?

Tuo latsin mainitsema hanskojen yms. katominen on muuten tosijuttu: mullakin uusiintuu nuo hanskat yms. tilpehöörit harva se päivä. Lopetin kalliiden systeemeiden ostelun siinä vaiheessa kun toiset 70 egen hanskat hävis - kuukauden sisään! Nyt keskityn alle 20 e hanskoihin... alennusmyynnistä vieläkin edukkaammin.

Edukkaimmista on hyötyä myös parittomana kun niitä ilkee hyödyntää esim. auton renkaita siirrellessä tahi jotain pihajuttuja tehdessä. Arvohanska on arvohanska yksinäänkin. Ei sellaista ilkeis pihatöissä käyttää.

Sadalla eurolla sais kyllä tosi södet pitsialkkaritkin (tai nahkavermeet), josta on iloa molemmille - vie mimmi shoppailemaan. Tai osta siveysvyö... siinä ois vitsiä kerrakseen...

Saapas sanoi:
Ja jos se tosiaan pitää älyttömästi tuosta huivista, niin miks ei?
Kyllä mäkin ihastuisin, jos iskä ostais mulle hehkuttamani BMW M5:en.

Aivan, eli jos hän sitä kovasti haluaa ja siitä tykkää niin miksi ei. Aivan sama onko out vai in..:)

Ironbutt sanoi:
Elä herranjumala osta!
No huhhuh... Kateellisen panettelua! :D

Mun mielestä toi oli todella suloinen ajatus!!! ;) Harvoin SUOMALAINEN mies haluaa mitenkään yllättää tyttöystäväänsä ja kun kerrankin tollainen helmi löytyy, niin NAISET ovat lynkkaamassa idean heti alkuun. Siis WTF???

Sitäpaitsi mitä hiton väliä sillä on, mitä mieltä pakkiksen mörssärit ovat kyseisestä huivista?! Burberry on klassikko, joten varmasti hän käyttäisi sitä monta vuotta... Eikä todellakaan kaikki kadottele vaatteitaan, kuten nämä punttimimmit. Itse olen käyttänyt Hermesin huiviani jo useamman vuoden... Kaikki naiset eivät myöskään halua saada sähköjohtoja tms. käytännöllistä mieheltään. Jotkut naiset haluavat juuri sitä naisellista turhamaista "krääsää"...

Ja nämä "osta Tarjoustalosta ruutuhuivi" -tyypit... Eh, jätänpä sanomatta, ettei tule sotaa... :D

Mnä en tiedä muodista mitään, ja jokainen tekee toki rahoillansa mitä lystää, mutta 120 euroa jostain vitun kaulahuivista kuulostaa kyllä ihan älyttömältä.

Osta aito tai älä osta ollenkaan ja ole puhumatta että olisit edes aikonut ostaa.

Voin kuvitella muijas ilmeen jos viet sille kopion. "Eh kiitti :(" Jos se kopion haluais niin voishan se sen ostaa itsekkin, eihän noi kopiot maksa mitään. Joo joo varmasti on halvat merkittömät ihan yhtä lämpimiä jne.jne. mutta se on kuitenkin burberry ja sitä muijas haluaa, oli sit in taikka out. Jos mä olisin aina halunnut vaika rolexin ja sit saisin hongkongista jonkin kopion, niin ei se kyllä olisi sama asia kuin aito. Vaikka saman asian ajaisikin, eli näyttäisi mitä kello on, mutta silti...

WTA sanoi:
Osta aito tai älä osta ollenkaan ja ole puhumatta että olisit edes aikonut ostaa.

Voin kuvitella muijas ilmeen jos viet sille kopion. "Eh kiitti :(" Jos se kopion haluais niin voishan se sen ostaa itsekkin, eihän noi kopiot maksa mitään. Joo joo varmasti on halvat merkittömät ihan yhtä lämpimiä jne.jne. mutta se on kuitenkin burberry ja sitä muijas haluaa, oli sit in taikka out. Jos mä olisin aina halunnut vaika rolexin ja sit saisin hongkongista jonkin kopion, niin ei se kyllä olisi sama asia kuin aito. Vaikka saman asian ajaisikin, eli näyttäisi mitä kello on, mutta silti...

Olen kyllä samaa mieltä. Ostaa joko sen aidan taikka sitten jotain muuta. Ja nuo feikit muutenkin tuntuu (yleensä)olevan aika heikko laatuisia.

EDIT: haha tuli muuten mieleen, kun aina teininä halusi jotain hienoja (kalliita) "merkki"vaatteita, niin aina sanottiin äitille "ei se merkki siin oo, vaan ne on vaan nin hienoja" :)

WTA sanoi:

Tossa se tuli...
Osta se aito, jos se sitä haluaa...

Saapas sanoi:
Mulla on sama homma tän kaulaketjun kanssa, makso ihan sikana, mutta on JOKA aamu tosi mukava pistää kaulaan ja lämmittää mieltä monesti päivässä.
Aika hullua. :)
Todellakin hullua. Materialismi taas huipussaan, ja ne kultaiset panssariketjut on edelleenkin mauttomuuden huipentumia. :urjo:

WTA sanoi:

Näin tekisin itse, jos olisin samassa tilanteessa. Aito tai ei mitään. En tosin itse IKINÄ laittaisin 100 euroa johonkin kaulaliinaan. Tulee mieleen tilanne, jossa 15-vuotiaat räkänokat ostavat Tommy Hilfigerin boxereita tolkuttomaan hintaan vain merkin takia. Mutta varmasti tyttösi onnellinen tosta lahjasta olisi, kun sitä kerran niin kovin toivoo. Kopio voi loukata pahastikin.

:offtopic:Itselleni ostaisin kopion halvalla ja lopuilla rahoilla protskua. Kyllä "feikitkin" usein asiansa ajavat.

WTA sanoi:

Näin tekisin itse, jos olisin samassa tilanteessa. Aito tai ei mitään. Varmasti tyttösi onnellinen tosta lahjasta olisi, kun sitä kerran niin kovin toivoo. Kopio voi loukata ja antaa mielestäni jotenkin "halvan" kuvan sinusta tyttöystävällesi. Tai no joo... ehken ole just nyt oikea ihminen antamaan mielipiteitä parisuhteesta ;)

:offtopic:Itselleni ostaisin kopion halvalla ja lopuilla rahoilla protskua. Kyllä "feikitkin" usein asiansa ajavat. En tosin itse IKINÄ laittaisi 100 euroa johonkin kaulaliinaan. Tulee mieleen tilanne, jossa 15-vuotiaat räkänokat ostavat Tommy Hilfigerin boxereita tolkuttomaan hintaan vain merkin takia, ja sen takia että merkki sit näkyy kun kuljetaan housut puolitangossa.

Tomi sanoi:
Todellakin hullua. Materialismi taas huipussaan, ja ne kultaiset panssariketjut on edelleenkin mauttomuuden huipentumia. :urjo:
Just... Mä olen ite ollut aina siinä uskossa että puuhelmet vie mauttomuudessaan voiton panssariketjuista. Tietty jos ketju on mallia ranteenpaksuinen ja sitä pudetään toppatakin päällä niin sitten onkin vaikea valinta.

Muodin suurkuluttajan mielipide:

Tuo 120e hinta johtuu siitä, että kyseinen huivi on Kashmiria. Ihan sama minkä merkkinen tahansa, Kashmir maksaa aina.Kashmir materiaalina on todella pehmeää ja mukavan tuntuista ja mielestäni hintansa väärtiä(omistan 800euron Kashmir villapaidan). Burberry merkkinä on klassinen Englantilainen merkki, ei aivan luksusta, mutta korkeampaa keskiluokkaa kylläkin. Burberry ja burberryn kehittämä ruutukuviointi ei ole sama asia, eli Burberryllä on muunkin värisiä ja kuviollisia vaatteita. Itse ruutukuvio on yleinen ja näitä ns. "Burberry kaulaliinoja" näkee über paljon liikenteessä, koska ne olivat in muotia muutama vuosi takaperin. Mutta samalla burberryn ruutukuvio on klassinen ja mielestäni käy nyt, eilen ja tulevaisuudessa. Se ei ole pintamuotia vaan klassista aina toimivaa muotia.

120e kaulaliinasta joka on Kashmiria, klassisen ja arvostetun merkin tekemä ja joka tuottaisi iloa saajalleen ei ole liikaa maksettavaksi. Kannattaako huivi ostaa? IMO kyllä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom