Imo saman rahamäärän käyttäminen steroideihin on idioottimaistaTomi sanoi:Vaikka olisin miljonääri, en ostaisi 800 euron villapaitaa, koska se olisi äärimmäisen idioottimainen ostos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Imo saman rahamäärän käyttäminen steroideihin on idioottimaistaTomi sanoi:Vaikka olisin miljonääri, en ostaisi 800 euron villapaitaa, koska se olisi äärimmäisen idioottimainen ostos.
...musta puuvillainen kaulahuivi, 5 e.fish sanoi:Jos haluat oikeasti tyylikästä, laadukasta ja sellaista mitä ei jokaisella vastaantulijalla ole, osta...
Tziisus sanoi:Muodin suurkuluttajan mielipide:
Tuo 120e hinta johtuu siitä, että kyseinen huivi on Kashmiria. Ihan sama minkä merkkinen tahansa, Kashmir maksaa aina.
Varmasti, mutta silti Kashmir on aina kallista ja kalliimpaa kuin suurin osa muista villoista ja mehän olemme Suomessa.Opiskelija22 sanoi:Kashmir ja siitä valmistetut huivit maksavat Kiinassa murto-osan siitä mitä Suomessa. Ja kyllä ovat aitoja.
Voisin väittää, että laadukkaasta, mukavasta ja tyylikkäästä villapaidasta ei tarvi maksaa 800 euroa. :lol2:Kille sanoi:Onpas täällä tiukkoja mielipiteitä ihmisen tyhmyydestä vain sen takia että omistaa kalliin kaulahuivin tai villapaidan.
Itse ostan vähän ja laatua. En todellakaan elä yli varojeni ostosteni takia. Kyllä, omistan burberryn kaulahuivin, itseasiassa 4 erilaista. Lisäksi minulla on kasa Burberryn (yksivärisiä) vaatteita. Tekeekö tämä minusta tyhmän?
Tomi sanoi:Vaikka olisin miljonääri, en ostaisi 800 euron villapaitaa, koska se olisi äärimmäisen idioottimainen ostos.
On sulla ainakin hyvä muisti! :lol2:Tomi sanoi:Todellakin hullua. Materialismi taas huipussaan, ja ne kultaiset panssariketjut on edelleenkin mauttomuuden huipentumia. :urjo:
No nyt täytyy sanoa, että eipä ole ole ollut kertakaikkiaan mitään syytä pukea kashmirvillapaitaa päälleni. "Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!'"Taha sanoi:Oletko koskaan pukenut kashmirvillapaitaa päällesi?
Tomi sanoi:No nyt täytyy sanoa, että eipä ole ole ollut kertakaikkiaan mitään syytä pukea kashmirvillapaitaa päälleni. "Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!'"
Hyvä, "pojat"! :lol2:
Tomi sanoi:No nyt täytyy sanoa, että eipä ole ole ollut kertakaikkiaan mitään syytä pukea kashmirvillapaitaa päälleni. "Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!'"
Saapas sanoi:Mitä olet mieltä Burberryn vaatteista?
Itse tutustuin merkkiin vasta pari päivää sitten Stockmannilla.
Tyttöystävä on tosi pitkän aikaa himoinnut B.B:n kaulahuivia, nyt ajattelin yllättää ja ostaa sen sille..
Mutta kannattaako?
She Devil sanoi:Voi vittu! Tarkoittaako tämä nyt sitä, että joudun heittää parin euron ruudullisen kaulahuivini roskiin ettei mua leimata wannabe Burberry-faniksi