Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fish sanoi:
Jos haluat oikeasti tyylikästä, laadukasta ja sellaista mitä ei jokaisella vastaantulijalla ole, osta...
...musta puuvillainen kaulahuivi, 5 e.

Jos ihmiselle tuottaa suurtakin nautintoa joku vitun kaulahuivi, on se mun mielestä vähän tyhmä.

Tziisus sanoi:
Muodin suurkuluttajan mielipide:

Tuo 120e hinta johtuu siitä, että kyseinen huivi on Kashmiria. Ihan sama minkä merkkinen tahansa, Kashmir maksaa aina.

Kashmir ja siitä valmistetut huivit maksavat Kiinassa murto-osan siitä mitä Suomessa. Ja kyllä ovat aitoja.

Opiskelija22 sanoi:
Kashmir ja siitä valmistetut huivit maksavat Kiinassa murto-osan siitä mitä Suomessa. Ja kyllä ovat aitoja.
Varmasti, mutta silti Kashmir on aina kallista ja kalliimpaa kuin suurin osa muista villoista ja mehän olemme Suomessa.

Onpas täällä tiukkoja mielipiteitä ihmisen tyhmyydestä vain sen takia että omistaa kalliin kaulahuivin tai villapaidan.

Itse ostan vähän ja laatua. En todellakaan elä yli varojeni ostosteni takia. Kyllä, omistan burberryn kaulahuivin, itseasiassa 4 erilaista. Lisäksi minulla on kasa Burberryn (yksivärisiä) vaatteita. Tekeekö tämä minusta tyhmän?

Kaikki Burberry ei ole ruudullista ja mitä sitten, jos joku haluaa satsata laatuun. En koskaan kadottele tavaroitani ja käytän vaatteitani vuosia. Minulla ei koskaan mene baariin 20 euroa enempää, yleensä ollaan lähempänä 10 euroa.

Burberry on klassikko, sitä tulee aina olemaan. Jos tyttöystäväsi pitää huivista ja sinulla on varaa ostaa se hänelle, niin mielestäni lahjaideasi on loistava.

Kille sanoi:
Onpas täällä tiukkoja mielipiteitä ihmisen tyhmyydestä vain sen takia että omistaa kalliin kaulahuivin tai villapaidan.

Itse ostan vähän ja laatua. En todellakaan elä yli varojeni ostosteni takia. Kyllä, omistan burberryn kaulahuivin, itseasiassa 4 erilaista. Lisäksi minulla on kasa Burberryn (yksivärisiä) vaatteita. Tekeekö tämä minusta tyhmän?
Voisin väittää, että laadukkaasta, mukavasta ja tyylikkäästä villapaidasta ei tarvi maksaa 800 euroa. :lol2:

Tomi sanoi:
Todellakin hullua. Materialismi taas huipussaan, ja ne kultaiset panssariketjut on edelleenkin mauttomuuden huipentumia. :urjo:
On sulla ainakin hyvä muisti! :lol2:

On joillaki kans ongelmat, ostaako joku helekutin Burberryn kaulahuivi vai ei :wall: :arvi:

Saapas! Ei mitään järkee laittaa tollaista summaa KAULAHUIVIIN! Ajattele kuin kivasti saisit 120 eurolla vaikka lisäravinteita ITSELLESI :D

Taha sanoi:
Oletko koskaan pukenut kashmirvillapaitaa päällesi?
No nyt täytyy sanoa, että eipä ole ole ollut kertakaikkiaan mitään syytä pukea kashmirvillapaitaa päälleni. "Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!'"

Hyvä, "pojat"! :lol2:

Tomi sanoi:
No nyt täytyy sanoa, että eipä ole ole ollut kertakaikkiaan mitään syytä pukea kashmirvillapaitaa päälleni. "Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!'"

:reps:
:hyper:

-edit- ja Saappaalle vinkiksi..jos haluut sijoittaa siihen mammaas ton 120e niin ota se mukaan ja meette porukalla kattomaan mitä kaikkea kivaa jo tollakin rahalla saa. Näin alennusmyyntiaikoina tolla rahalla saa jo vaikka jonkun uber coolin asukokonaisuuden kun osaa vähän katsella. 120e kaulahuivista on öhmm....LIIKAA!

Tomi sanoi:

Mitääh? Et siis ole koskaan tuntenut aidon kashmirvillapaidan hyväilyä vartalollasi ja tuntenut kuinka se arvokkaasti laskeutuu pitkin kupeitasi , etkä ole samalla tyytyväisenä todennut "tää on mun juttu" ?!
:lol2:

Tomi sanoi:

repsistä:lol2: Hienon sigunkin olet hankkinut:D

Menee joo vähän yli jotku 120€ kaulahuivit puhumattakaan noista 800€ paidoista. Joku afrikkalaisperhe elää tolla ihan hyvin joku 5 vuotta. Ihan hullua touhua. Mites näiden ihmisten muut vaatteet?

edit: Lapinlahden linnut - Tyttö huutaa hii

Saapas sanoi:
Mitä olet mieltä Burberryn vaatteista?
Itse tutustuin merkkiin vasta pari päivää sitten Stockmannilla.
Tyttöystävä on tosi pitkän aikaa himoinnut B.B:n kaulahuivia, nyt ajattelin yllättää ja ostaa sen sille..
Mutta kannattaako?

Kannattaa toki jos ei mene vararikkoon ja tyylillisesti on sopiva tytöllesi. Burberry on melko ajaton ja tietyn rajoituksin sopii niin äidille kun tyttärelle. Eikä kovin hevillä muodista ole poistumassa.

Itse ostin exälle Burberryn kaulahuivin ja hanskat. Ne eivät tainneet olleet kashmiria kun hinta oli n. 70-80 Eur. Kovasti sanoi ainakin tykkäävänsä :)

ps. onpa hassuja kommenttaja ihmisillä :lol2:

Mun täytyy kyllä myöntää, että tuo Kashmir on aivan helvetin hyvältä tuntuvaa, mutta kuitenkaan en Burberrystä tykkää. :) Sain itse lahjaksi tuollaisen puvun kanssa sopivan pitkän takin, joka oli tehty Kashmirista (taisi maksaa jotain 1500e...). Nuo paidat ovat ainakin sellaisia, että eivät kutita tippaakaan kuten esim. tavallinen villa ja ovat vähintäänkin yhtä lämpimiä. Ne siis tuntuu siltä kuin ne olisi pinnasta pumpulia... ainakin aluksi.

Saappaalle, niin mä ainakin tekisin Antzan tyyliin. Älä missään nimessä osta kopiota. Toi on vaan ihmeellistä naisten psykologiaa, mutta jos se sitä aitoa kuolas, niin se ei kyllä tunnu paljoakaan, jos ostat sille sen kopion. Jätä silloin mielummin ostamatta. Jos haluat ostaa sille sen aidon, niin osta ihmeessä! Tyttösi ilahtuu varmaan valtavasti ja sitä kai itsekin haet takaa ostoksellasi? Rahastahan se sun tapauksessa on kiinni, joten punnitse mikä tuo sinulle paremman mielen.

Ostin wehrmachtin kenttähuivin. Käy helvetin hyvin nahkatakkiini. Lisäksi oli vielä kalliimpi kuin puurperri, koska on aito saksalainen. Eikä oo kellää. Muahahahahaaa.

Ja minä en vielä viisi minuuttia sitten ollut kuullutkaan mistään mulperista.

Olis ilmeisesti pitänyt kantaa sitä kashmiria kiinasta kaksin käsin, niitä huiveja kun sai eurolla kipale...

Voi vittu! Tarkoittaako tämä nyt sitä, että joudun heittää parin euron ruudullisen kaulahuivini roskiin ettei mua leimata wannabe Burberry-faniksi :eek:
En oo edes ikinä ajatellu kaulahuiviani syvällisemmin, se vaan sattui olla juuri sopivan värinen ja sopii kaikkien takkieni kanssa yhteen.
Mitä helvetin pohattoja täälä oikein pörrää kun kaikki vaan ostelee ihan älyttömyyksiä, taitaa muilla olla vähän paremmat palkat :curs:
Meikäläinen miettii hyvin syvällisesti ostaako alennusmyynnistä 9,00 euron paita, juu ostin sen mutta siltikin se oli mielestäni kallis.

She Devil sanoi:
Voi vittu! Tarkoittaako tämä nyt sitä, että joudun heittää parin euron ruudullisen kaulahuivini roskiin ettei mua leimata wannabe Burberry-faniksi :eek:

Tätä se valitettavasti tarkoittaa. Sut on aivopesty, nyt menet Stockmannille ja ostat alesta 99e aidon Burberryn :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom