Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic:
Ovatko näiden "ei hitto, 120 euroa kaulahuiviin" -miesten tyttöystävät niissä kuuluisissa tuulipuvuissa kulkevia epänaisellisia ja ihanan käytännöllisiä "äijiä"?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, ne on ihan yhtä hölmön näköisiä, kuin nekin muijat jotka näyttää toistensa klooneilta. Mutta toisaalta, mä katson mainosten uhreja ennemmin kuin vaimotukkia.

T.K. sanoi:
Ovatko näiden "ei hitto, 120 euroa kaulahuiviin" -miesten tyttöystävät niissä kuuluisissa tuulipuvuissa kulkevia epänaisellisia ja ihanan käytännöllisiä "äijiä"?

Joo, avovaimo ajaa rekkaa..

T.K. sanoi:

Ei välttämättä, vaan realisteja. Jos on rahaa millä mällätä niin paskanko väliä vaikka maksais 120 euroa, mutta jos se on 10% kuukaudessa käteen jäävästä liksasta niin on se ihan vitun paljon jostain kaulahuivista.

T.K. sanoi:

Just just :wall: . Se on helppoa sano tollasta, jos on rahaa kuin roskaa. Kyllähän mäkin ostaisin tyttöystävälle vaikka joka kuukausi yhden huivin, jos rahat riittäisi. Ja koska mulla ei ole varaa ostaa, niin kai mun tyttöystävä sitten joutuu olemaan epänaisellinen ja kulkee tuulipuvussa :david:

Timba79 sanoi:
Ei välttämättä, vaan realisteja. Jos on rahaa millä mällätä niin paskanko väliä vaikka maksais 120 euroa, mutta jos se on 10% kuukaudessa käteen jäävästä liksasta niin on se ihan vitun paljon jostain kaulahuivista.

Timbalta hyvä teksti :thumbs:

Joskus vähän aikaa sitten oli threadi jossa hehkutettiin tuhansien eurojen kelloja. About samat äijät joiden mielestä on kunnon hetero ja tosi miehekäs jos ostaa kellon neljällä tonnilla taas valittavat että on pakko olla homo ja tyhmä jos maksaa satasen jostain vaatekappaleesta. Jos taas olisi kyse jostain sadan tonnin autosta ostaja on taas selkäkarvainen tosimies.

Ei luksuksesta maksaminen ole järkevää. Valittaminen siitä että joku muu maksaa on jo tyhmää.

She Devil sanoi:
Voi vittu! Tarkoittaako tämä nyt sitä, että joudun heittää parin euron ruudullisen kaulahuivini roskiin ettei mua leimata wannabe Burberry-faniksi :eek:
En oo edes ikinä ajatellu kaulahuiviani syvällisemmin, se vaan sattui olla juuri sopivan värinen ja sopii kaikkien takkieni kanssa yhteen.
Mitä helvetin pohattoja täälä oikein pörrää kun kaikki vaan ostelee ihan älyttömyyksiä, taitaa muilla olla vähän paremmat palkat :curs:
Meikäläinen miettii hyvin syvällisesti ostaako alennusmyynnistä 9,00 euron paita, juu ostin sen mutta siltikin se oli mielestäni kallis.

Minä olen kauhistellut samaa! Sain toissajouluna lahjaksi tuollainen burberryruutukopiohuivin. En pidä siitä kuvioinnista, mutta kaulaliina on iso ja tosi lämmin, joten ihan mielellään sitä olen pitänyt. Ei raaskisi uutta kaulaliinaakaan ostaa, kun ei ole ylimääräisiä ropoja.

Pitäisköhän värjätä se mustaksi..

T.K. sanoi:

Missä on punainen lanka noiden kahden välillä?

Tosiasia: Miehen mielestä 120 euron hintainen kaulahuivi on kallis

Päätelmä: Miehen kumppani kulkee tuulipuvussa ja on epänaisellinen "äijä"

?

Täytynee alkaa toimenpiteisiin ettei vallan leimata kaulahuivin takia ihan bimboksi! Pakko kait penkoa koko vaatevarasto varmuuden vuoksi :evil:

Vaikka käytänkin "halpoja" vaatteita, eikä miehelläni ole varaa ostella minulle sadoilla euroilla sitä sun tätä niin en kulje tuulipuvussa vaan siisteissä, mukavissa vaatteissa :D
Eikä siinäkään mitään pahaa ole jos sitä rahaa löytyy tuhlattavaksi asti. Tasan ei käy onnen lahjat kaikilla, mutta siitä huolimatta vietän mukavaa elämää :kippis1:

T.K. sanoi:
Ai, nainenko ei voi olla tyylikäs ilman 120 euron snobihuivia? Salli mun nauraa. En ole sitäpaitsi henkilökohtaisesti koskaan syttynyt sellaisista 24/7 täysissä meikeissä ja ahdistavissa vaatteissa kulkevista snobimuijista. "Uuuh, käytän 200 euroa kuussa meikkeihin ja toisen mokoman kashmirsukkiin. Lisäksi käytän niin tiukkoja farkkuja ja kenkiä, että jalkateräni ovat viimeksi saaneet verta v. 2002". On se sitten vitun hienoa. Hauskinta on nähdä joku turkis ~20-vuotiaan tytön päällä. :lol2:

Tähän samaan keskusteluun vois ottaa pari shoppailu vinkkiä kun eletään ALE aikaa ja kaikki jotka on yhtä paljon tossun alla kuin minä, joutuu menemään muijan kanssa ostoksille:

1. jos tyttöystävä kysyy kumpi on parempi sanot että molemmat on hienoja. todennäköisesti tyttöystäväsi kertoo seuraavaksi kumpaa hän oli ajatellut jolloin pelimiehenä sanot tietysti saman jonka hän olisi ottanut.

2. varaa shoppailu reissulle riittävästi ruokaa ja hyvät kävely kengät. meinaan en ole ikinä kävellyt niin pitkään ku viime vkl ostoksilla, edes armeijan marssit ei vetänyt vertoja.

3. Älä missään nimessä sano: Ota tämä (olet varmasti väärässä), Älä ota tätä (saat varmasti haudata haaveet seksistä illalla), Mennään jo (olet mulkku mies joka ei halua shoppailla ihanan tyttöystäväsi kanssa), Käytiin jo siellä liikkeessä (on aivan sama vaikka olisit käynyt siellä jo tuhat kertaa silti sinne mennään)

4. Jos valitat jostain asiasta shoppaus retkellä, sitä kauemmin se kestää. Paras kun pidät turpasi kiinni ja esität olevasi kiinostunut kaikesta ja muista hymyillä.

5. Parfyymi ostoksille varaa aika vähintään yksi tunti. Olin laivalla parfyymejä haistelemassa 2 tuntia ja ekan 5 minuutin jälkeen en edes haistanut mitään, mutta silti muista aina vastata kun tyttöystävä kysyy tuoksuuko tämä hyvälle? TOTTAKAI TUOKSUU.

Kaiken tämän jälkeen palaatte todennäköisesti yksi pieni pussillinen tavaraa kotiin, eikä tähän yhteen pussilliseen kulunut aikaa kuin 8 tuntia ja uskomaton määrä kilometrejä.

H0hh00, tää on hauskin ketju pitkään aikaan! :lol2:

Minä en pidä vaatteita hyvinä lahjaideoina yleensäkään. Niiden kohdalla on liian suuri mahdollisuus mennä pieleen (tosin joskus voi onnistua erinomaisestikin), joten parempi, kun jokainen ostaa itse omat vaatteensa.

Onneksi oma kultani on lapissa vaellellut viksu ja käytännöllinen, mutta myös naisellinen ja seksikäs aikuinen nainen ja retee punttimimmi, eikä mikään esbåmulperiwånapiiteiniX. Hänen lahjaansa voisin kyllä pistää 120€ tai enemmänkin aina, kun taloudellinen tilanteeni sen sallisi (niinkuin vaikka nyt). Toisaalta tiedän, että hän olisi iloinen edullisemmastakin lahjasta, kunhan siinä olisi tunnetta ja ajatusta mukana. :haart: Olin 2004 joululahjansa suhteen vähän huolissani, että onkohan sopiva (on sitäpaitsi vaatekappale :eek: ), mutta onneksi turhaan. :) Seuraavaksi lahjanhankintakerraksi (syksy) on jo nyt mielessä varsin hyvä lahjaidea, ainakin omasta mielestäni. :D

Itselläni on burberryn ulsteri josta pidän kovasti, on sellainen klassisen tyylikäs. Kaulahuivia en tahdo kun kaikilla on moinen (tosin useimmiten feikki)..pitää vaan muistaa ettei pidä liikaa noita ruutukuosisia päällään kerralla. Näin kerran Kämp-galleriassa naisen jonka päälle B.Urberry oli ilmeisesti oksentanut :)

ainoa tapaus minkä ymmärrän että ollaan muijan kanssa kaupassa on että ostetaa tupari tms. tyylinen lahja. jos täytyy/kun on pakko ostaa tyttöystävälle lahja niin tiedustelee että mitä sais olla ja that´s it, sama pätee toisin päin. itse kun täytyy raahautua ostoksille niin teen sen 0-5min. kaupan auettua välttäen muotipunkkareita ja muita pellejä.

Siis miks pitäs maksaa ittensä kipeeks että lukee joku BB jossai kamassa? Eihän se mihinkään näy ja jos näkyy niin Bangkokiin saa lentolippuja halvimmillaan 450e ja sieltä sitten vaan hakemaan matkalaukullinen "Burberryä" alle 50 eurolla, samalla sitten t-paitoja joissa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla VERSACE, niin johan alkaa akka olla tyytyväinen kun voi mennä itikseen elvistelemään...

Bossit Calvin Kleinit ja muut vielä ymmärtää mutta tuossa on jo rahastusta... typerää sanon minä. Ihan sama vaikka voittaisin lotossa niin en Burberryä ostaisi.

rocky6 sanoi:
Itselläni on burberryn ulsteri josta pidän kovasti, on sellainen klassisen tyylikäs.
Maksoiko alle 3000 euroa? :D Ai niin, minkä takia 22-vuotias nuorimies käyttää ulsteria?

allnighte.gif

Tomi sanoi:
Maksoiko alle 3000 euroa? :D Ai niin, minkä takia 22-vuotias nuorimies käyttää ulsteria?

allnighte.gif
mikä on ulsteri tiedustelee mies gaspin vaatteissa

Huppe sanoi:
Bossit Calvin Kleinit ja muut vielä ymmärtää mutta tuossa on jo rahastusta... typerää sanon minä. Ihan sama vaikka voittaisin lotossa niin en Burberryä ostaisi.
Niinpä. Jos se kaulahuivi maksaisi 360 euroa ja villapaita 2400 euroa, löytyisi tältäkin palstalta silti niitä pikkuvanhoja snobeja, jotka ostaisivat ikenet hulmuten kaapit täyteen niitä.

Burberryn tehtailta kuultua:

-Omg lol, laitoin vittuillakseni nollan perään siihen kaulahuivin hintaan ja noi pässit ostaa niitä, muahahahahahaha!!!

-Peter, olet nero.

Suositut

Back
Ylös Bottom