Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle tulee tuosta 800e villapaidasta mieleen sellainen äijämallinen norjalaisneule by Mustanmäentori. Sillä kyllä ainakin irtoo pesää, on se niin julmetun komea paita. Ite ainakin antaisin vaikka olis feikki koko paita..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huvittava threadi kun isot potarit itkee siitä, että jollain perse kestää ostella kalliita kaulahuiveja. Tottakai niissä se brandi maksaa ja sen takia niitä ostetaan, että erotutaan muista, voidaan näyttää omaa arvomaailmaa ja saadaan hyvää mieltä itselle. Jos valmistuksen kannalta ajatellaan niin ei 20€ ja 120€ huivin valmistamisessa ole isoja eroja hinnan kannalta, vaan asiakas maksaa just siitä brandista. Mutta so not, jos kaikki ostais hinnan mukaan niin kaikki varmaan ajelis Suomessa Toyotalla.

rafael30 sanoi:
Puhutaanko nyt siis tällaisesta kaulaliinasta?
Kuvassa myös ulsteri kansan riemuksi.

burberry.jpg

Voi lollero!! :hyper: Ex-muija osti mulle tollasen purperin kaulahuivin jokunen vuosi sitten joululahjaksi!! Tämä tredi vasta paljasti minulle että olen kantanut purperin halpiskopiota kaulallani autuaan tietämättömänä! :eek: Onneksi ei ostanu aitoa huivia koska muutaman kuukauden jälkeen huivi katosi :D

Ei kai tuo ole pelkästään naisille tarkoitettu malli? :nolo: Jos on, saatan tuntea oloni noloksi pienen hetken...

Willie sanoi:
Vaikka länsimaalainen ei osaisikaan kaikkia tapoja, ei se toki merkitse suoraan kasvojen menettämistä.
Ymmärsit varmaan tahallaan alkuperäisen viestini 180 astetta väärin.

Joo, akkojen juttuja on. Jokaisessa John R:ssä asuu pieni nainen :hyper:

PS. Tänään bongasin akkojen Burberry -puukengät Stockalta. Hinta vaatimaton 135 €. Puukengistä!

Dopey sanoi:
Ymmärsit varmaan tahallaan alkuperäisen viestini 180 astetta väärin.

Ai? Kuvittelin olevani kanssasi samaa mieltä ja gnutin kanssa hieman eri mieltä.

Edit: Luulen että itse ymmärsit minun viestini 360 astetta nurinperin :)

Tomi sanoi:
Sellainen nainen, kuka tunnistaa kysymättä tai kertomatta 800 euron villapaidan on varmasti niin fiksu, että ei anna pesää kenellekään pelkän villapaidan hinnan takia. :urjo:

Älä kuule ala mulle. Mun väitettä sentään puoltaa muutama tutkimus, montako lähdeviitettä sulla on antaa väitteesi taakse :curs:

;)

Kipi I sanoi:
Eli hän ymmärsi oikein!

Kato hitto, sitä se taitaakin meinata ;) Pistetään vielä puoli kierrosta lisää ja kahdet kierteet kaupanpäälle, eli 540 astetta. :)
Tiesittekö muuten että muutaman tuhannen metrin korkeudessa ilmanpaine on niin pieni, että vesikin kiehuu 90 asteessa? Epäilen vahvasti että suorakulman pitää vastaavasti olla 100 astetta, vähintään.

Eikös se Kashmir-Burberry maksa Stockalla jotain reilu 190€, perusvillainen on tuon 120€ (?) Itse olen harrastanut Burberry-huivien bongaamista jo pidemmän aikaa. Usein feikin tunnistaa erilaisesta kuosista, vaaleammasta väristä, sekä siitä, että se on nukkaantunut. Taitaa olla jopa niin, että aitoja Burberry-huiveja myydäänkin nykyään enemmän hieman tummemmalla värityksellä alkuperäisen beigen sijaan. Kts. kuva alla.

group1affiliate.jpg

täytyy tunnustaa että itse ostin siskoni koiralle stokkalta burberry-ulkoilupuvun joka maksoi 149€.

iso-erno sanoi:
täytyy tunnustaa että itse ostin siskoni koiralle stokkalta burberry-ulkoilupuvun joka maksoi 149€.

heehoo ootko tosissaan :jahas:

joo ostinhan minäkin naapurin kissan ameriikanserkulle burberryn kashmirhännänlämmittinen ja maksoikin vain 299€ :lol2:

mielenkiintoista. vasta tääl luin ensimmäistä kertaa burberrystä. olenkin varmaan elänyt jossain muoti-ilmiön pimennössä. vaik onhan noita kaulahuiveja nähty joka toisella ihmisellä. ite en maksaisi yli sata euroa jotain huivista. ei tod. järkeä, kun rahan voisi käyttää johonkin niin käytännöllisempään.

Willie sanoi:
Ai? Kuvittelin olevani kanssasi samaa mieltä ja gnutin kanssa hieman eri mieltä.

Edit: Luulen että itse ymmärsit minun viestini 360 astetta nurinperin :)
Ei kun quottasin väärää viestiä... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom