Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Ziisus kraist! Ohimennen katsoin tyttöystävän kaulahuivia kun siinä oli raitoja ja mikäs merkki se olikaan......jessus! Kysyin että oletkos hiljattain ostanut ja sanoi että joskus vuonna miekka ja kivi osti sen.
Mike sanoi:Kysyin että oletkos hiljattain ostanut ja sanoi että joskus vuonna miekka ja kivi osti sen.
Sumu sanoi:OU MAI GAAD!! Mun epäilykset pitivät sittenkin paikkansa! Kaupalla tossa pari päivää sitten tiputin sen huivin maahan ja kuviointi vaikutti tosi tutulta...
Sanon itseni irti vastuusta, se huivi oli laitettu hatarasti siihen naulakkoon. En maksa pesulalaskua, enkä myöskään pese sitä itse!
Mike sanoi:OLEN TURMELTUNUT, PERHEESSÄMME ON BÖÖRPÖRI!
Sinäkin Brutukseni!Madiggen sanoi:Mike mike mike, olisin voinut kertoa tuon sinulle jo aikoja sitten!
SniffDaddy sanoi:Verkkokauppaan voisi ottaa Buurperperin myyntiin. Voisi olla kohtuu hulvattoman näköistä, kun isot karvaperseäijät viuhtoo joukkuekaulaliinoissa kaupungilla.
Merikotkannahka laskee liikaa hintaa, hinnan on pysyttävä yli 900 euron.Kusimato sanoi:Saako tuota samaa, mutta merikotkan nahalla sisustettuna ja kashmir kantohihnalla?
Kusimato sanoi:Hah, mun esinahalla olisi päällystetty sohvatkin, ja olisi tullut kalliimmaksikin.
SniffDaddy sanoi:Taatusti, sitä kun sattuu löytymään koko maailmasta vain 0.5 cm, kai se pakollakin on kallista.
SniffDaddy sanoi:Kiitos, lähetä ruskeassa kirjekuoressa naapurien liiallisen uteliaisuuden välttämiseksi.
Madiggen sanoi:Sopii ostaa vaan suosiolla uusi huivi, ja mulle baskeri, thanks!