Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Ziisus kraist! Ohimennen katsoin tyttöystävän kaulahuivia kun siinä oli raitoja ja mikäs merkki se olikaan......jessus! Kysyin että oletkos hiljattain ostanut ja sanoi että joskus vuonna miekka ja kivi osti sen.

OU MAI GAAD!! Mun epäilykset pitivät sittenkin paikkansa! Kaupalla tossa pari päivää sitten tiputin sen huivin maahan ja kuviointi vaikutti tosi tutulta...

Sanon itseni irti vastuusta, se huivi oli laitettu hatarasti siihen naulakkoon. En maksa pesulalaskua, enkä myöskään pese sitä itse!

Sumu sanoi:
OU MAI GAAD!! Mun epäilykset pitivät sittenkin paikkansa! Kaupalla tossa pari päivää sitten tiputin sen huivin maahan ja kuviointi vaikutti tosi tutulta...

Sanon itseni irti vastuusta, se huivi oli laitettu hatarasti siihen naulakkoon. En maksa pesulalaskua, enkä myöskään pese sitä itse!

Sopii ostaa vaan suosiolla uusi huivi, ja mulle baskeri, thanks!

Madiggen sanoi:
Mike mike mike, olisin voinut kertoa tuon sinulle jo aikoja sitten!
Sinäkin Brutukseni!

Taha, ei ole, se on kuin bränis, eli kai sille hinnalle on edes hitusen verran perustetta. Tosin tuo on ensimmäinen ja viimeinen ko. lafkan vaatetus tässä perheessä.

Verkkokauppaan voisi ottaa Buurperperin myyntiin. Voisi olla kohtuu hulvattoman näköistä, kun isot karvaperseäijät viuhtoo joukkuekaulaliinoissa kaupungilla.

Saako tuota samaa, mutta merikotkan nahalla sisustettuna ja kashmir kantohihnalla?

Hinta oli hiukkasen matalahko, muuten pakkohankinta :) . Ei tommosessa kehtaisi kantaa muuta, kuin jotain pässinkiveksistä uutettua ja jasmiinissa liekitettyä ultraproteiinia, joka on verenkierrossa jo ennen nauttimista ja jonka kilohinta on kokaiinin luokkaa.

Telkkarissa tuli joskus ohjelma, jossa esiteltiin huvijahti, jonka baarijakkarat oli verhoiltu kaskelotin esinahalla. Ei paljon kyllä vaikuttanut ko. 70-metrisen jahdin GBP 70 000 000 hintaan vaikuttanut. Mutta ihanan kallista kuitenkin.

Hah, mun esinahalla olisi päällystetty sohvatkin, ja olisi tullut kalliimmaksikin.

Mikäs se oli se lentokone, jonka Bideetkin oli tehty vuorikristallista ja WC-paperi oli kashmiria? Jonkun sheikin private jet se oli.

Sulttaanin Private plane..
On kyllä gomee :D

Liitteet

• b2.jpg
    b2.jpg
    79,6 KB · Katsottu: 459
  • b3.jpg
    b3.jpg
    74,1 KB · Katsottu: 452
  • b6.jpg
    b6.jpg
    82 KB · Katsottu: 432
  • b9.jpg
    b9.jpg
    33,1 KB · Katsottu: 413
SniffDaddy sanoi:
Taatusti, sitä kun sattuu löytymään koko maailmasta vain 0.5 cm, kai se pakollakin on kallista.

Niin, ei se määrä vaan laatu. Sulle voin luvata (milli)metritavara-alennuksen, kun olet selvästi tietoinen hyvän päälle.

SniffDaddy sanoi:
Kiitos, lähetä ruskeassa kirjekuoressa naapurien liiallisen uteliaisuuden välttämiseksi.

Resursseja säästääkseni lähetän sen postimerkin toiselle puolen liimattuna.

Madiggen sanoi:
Sopii ostaa vaan suosiolla uusi huivi, ja mulle baskeri, thanks!

Voihan perkelssön... oot ihan varma, että haluat just sellasen baskerin?

*laskee rahojaan*

PERIKATO!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom