Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
En kyllä henkilökohtaisesti tykkää yhtään noista vaatteista, mutta eipä se minua haittaa jos jotkut rahansa noihin tuhlaavat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä elukoitten pukeminen on naurettavaa ja vielä laittaa niille jotain Burberryn tuulipukuja päälle, niin huhhuh! Meidän koira ei saa tulla metriäkään lähemmäs mun Burberrya :evil:

Spidey sanoi:
heehoo ootko tosissaan :jahas:

joo ostinhan minäkin naapurin kissan ameriikanserkulle burberryn kashmirhännänlämmittinen ja maksoikin vain 299€ :lol2:
laitan tänne kuvan koirastani talvitakki päällä. :hyper: ja mitä ihmeellistä tuossa nyt on ,ton rahan rällää työssä käyvä sinkkumies lauantai-iltana ravintoloissa,taksijonossa ja spudarilla.ja mitä jää käteen.darra! kaikki on suhteellista...

iso-erno sanoi:
laitan tänne kuvan koirastani talvitakki päällä. :hyper: ja mitä ihmeellistä tuossa nyt on ,ton rahan rällää työssä käyvä sinkkumies lauantai-iltana ravintoloissa,taksijonossa ja spudarilla.ja mitä jää käteen.darra! kaikki on suhteellista...
Mä suhteutin kans tohon. Baarireissu maksaa mulla noin 50€, parin reissun hinnalla saa jotain paljon laadukkaampaa ja kestävämpää. Lisäksi vielä likkakaverinkin iloiseksi. :)
Se kashmirhuivi on kyllä jo liikaa, melkein 200€! Menee jo mun kynnyksen yli.

Heh tuli mieleen että Unkarissa oli sellainen kenkämerkki kun Seibel. No kävin kerran siellä tehtaanmyymälässä ja sain(suhteilla) 3 kengät ilmaiseksi ja ostin yhdet talvikengät, maksoivat jotain 30mk. No sitten isä oli Helsingissä jossakin kaupassa nähnyt Seibelin kenkiä niin olivat maksaneet alkaen 500mk :D

Samoin viime kerralla Unkarissa sitten (suhteilla taas) paikallisen mafian kaupassa oli Diesel,Nike ja vaikka mitä merkkivaatetta joista ei ottanut pirukaan selvää että onko aitoja vai ei. Mafioso kertoili että ne "takavarikoitu" lahjottujen tullimiesten toimesta rajalla. No kaikki vaatteet olivat noin 10-20€ kpl. Muutaman ostin ja samoin emäntä ja ihan täysin kestäviä ja laadukkaita ovat olleet.

Böödi sanoi:
Mun mielestä elukoitten pukeminen on naurettavaa ja vielä laittaa niille jotain Burberryn tuulipukuja päälle, niin huhhuh! Meidän koira ei saa tulla metriäkään lähemmäs mun Burberrya :evil:

Älä nyt :D Mun kaverilla on pikku-puudelillensa Burberry-valjaat ja myös puudelin Burberry-kantolaukku :lol2: :lol2:

Hohhoh.

Vastaus ekaan kysymykseen: Muija vaihtoon, aivan mielisairas tapaus.;) Sitä paitsi sehän tykkäs vaan siitä kuviosta, ei merkistä. Eipä ittellä kestäis kauaa päätös, kopiota kouraan.

Itse kyllästyin huivien katoamiseen ja marssin kangas-kauppaan. Rullallinen erivärisiä fleece-kankaita ja niistä sopivia soiroja huiviksi. Ompelua ei tarvita, fleece kun ei purkaannu. Hinta luokka 0,50 euroa huivilta. Ihanan halpaa. Punaisen pitäis käydä hakemassa, vois olla hyvä väri nyt.

Mitenkään ottamatta kantaa kyseisen merkin tuotteisiin, laatuun tai hankinnan järkevyyteen on pakko todeta, ettei tuo kopion ostaminen välttämättä ole järkevää, vaikka kuinka olisi lahjan kohde väittänyt, että pitää vain kyseistä tuotetta siistinä eikä merkillä niinkään ole väliä.

Rinnastuksena voisi ajatella miehistä vaihtoehtoa. Jos kaupassa katselee Leatherman monitoimityökalua ja toteaa todeten sen hienoksi peliksi, tarkoittaako se, että yhtä hyvin kävisi Halpahallin versio kyseisestä tuotteesta?

Pystyn kuvittelemaan tämän samaisen keskustelun vaikka Demin palstalle, jossa osa yrittäisi vakuuttaa, että 100 euroa aidosta Leathermanista ei ole silkaa hulluutta, vaikka samankaltaisen pelin saa 20 euron hintaankin. Osa taas väittäisi, ettei se poikakaveri näe eroa noiden versioiden välillä, kun se kerran sanoi, että se vaan on hieno peli.

Mun mielestä noissa Lethermaneissa menee ne kopiot ihan yhtä hyvin. Mulla on avaimenperässä sellainen miniversio kopiona, eikä ole yhtään sen huonompi mulle kun se alkuperäinen. Ja lahjaksi on tuokin saatu. Mutta kukin tyylillään. :rolleyes:

http://i1.ebayimg.com/03/i/03/14/8b/de_1_b.JPG

http://enek.pair.com/harperv/aw2k/LotImg1742.jpg

Spidey sanoi:
Ei helvetti millä sitä kaikella sitä ihmistä rahastetaan. Voiko typerämäpää enää olla :david:

Kyllä voi. Joulupäivänä tuli tv:stä koira-dokumentti ja siinä yksi mamma syötti mopsilleen kolmen ruokalajin päivällisen. Alkuruokaa en muista, pääruuaksi oli sisäfilepihviä ja jotain lisukkeita, jälkiruuaksi sacherkakkua. Ei tuo vielä mitään, mutta koiralla oli 6000 euron hintainen timanteilla koristeltu kaulapanta jota se käytti ainoastaan syödessään.

Timba79 sanoi:
Mun mielestä noissa Lethermaneissa menee ne kopiot ihan yhtä hyvin. Mulla on avaimenperässä sellainen miniversio kopiona, eikä ole yhtään sen huonompi mulle kun se alkuperäinen. Ja lahjaksi on tuokin saatu. Mutta kukin tyylillään. :rolleyes:
On olemassa hyviä ja helvetin huonoja kopioita. Itselläni meni aidosta Leathermanista "puukon" terä poikki ja sen olisi kyllä pitänyt kestää :down: Että ei ne aidotkaan mitään atomipomminkestäviä ole :jahas:

Tylerd sanoi:
On olemassa hyviä ja helvetin huonoja kopioita. Itselläni meni aidosta Leathermanista "puukon" terä poikki ja sen olisi kyllä pitänyt kestää :down: Että ei ne aidotkaan mitään atomipomminkestäviä ole :jahas:

Totta. Mutta tässäkin tapauksessa aidon hinnalla saa n. 10 kopiota, joten luultavasti ne kopiot kestää pidempään. :D Ja ei ne Leathermanitkaan ole kuitenkaan mihinkään autonkorjaamiseen tarkotettu, vaikka moni tuntuukin kuvittelevan että niillä voi tehdä mitä vaan ja niiden pitää kestää kun on niin kalliitakin. Nyt alkaa meneen jo aika pahasti :offtopic:

seppo-x sanoi:
http://i1.ebayimg.com/03/i/03/14/8b/de_1_b.JPG

http://enek.pair.com/harperv/aw2k/LotImg1742.jpg

Kyllä voi. Joulupäivänä tuli tv:stä koira-dokumentti ja siinä yksi mamma syötti mopsilleen kolmen ruokalajin päivällisen. Alkuruokaa en muista, pääruuaksi oli sisäfilepihviä ja jotain lisukkeita, jälkiruuaksi sacherkakkua. Ei tuo vielä mitään, mutta koiralla oli 6000 euron hintainen timanteilla koristeltu kaulapanta jota se käytti ainoastaan syödessään.

No nämä menee kyllä jo siihen roope ankka rikas kategoriaan. Ei kellään taviksella ole varaa timanttikaulapantoihin. Mutta se jo että joku melko normaali palkkaa nostava tyyppi ostaa koiralle 200 euron kurapuvun menee kyllä vähän yli :)

Nyt on pakko työntää oma lusikka soppaan, kun löysin näin osuvan kuvan, vapise YAD - tää on se uusin juttu:

yapwat.jpg

:D

Minunkin piti käydä tänään Stokkalla ihmettelemässä Burberryn tuotteita ja niiden hintoja. Siellähän niitä oli, lasivitriinissä lukkojen takana. Onneksi Burberry ei ole tyttöystäväni mieleen.

Timba79 sanoi:
Ja ei ne Leathermanitkaan ole kuitenkaan mihinkään autonkorjaamiseen tarkotettu, vaikka moni tuntuukin kuvittelevan että niillä voi tehdä mitä vaan ja niiden pitää kestää kun on niin kalliitakin.

Mutta niissä on ikuinen takuu, aina saa uudet osat tilalle, joten hyvin voi vaikka hakata kalliota palasiksi jos siltä tuntuu.

Ziisus kraist! Ohimennen katsoin tyttöystävän kaulahuivia kun siinä oli raitoja ja mikäs merkki se olikaan......jessus! Kysyin että oletkos hiljattain ostanut ja sanoi että joskus vuonna miekka ja kivi osti sen.

OLEN TURMELTUNUT, PERHEESSÄMME ON BÖÖRPÖRI!

Mike sanoi:
IMO tuo Burberryn paskahuivi näyttää käytetyltä tamppoonilta, enkä kyllä maksaisi 120 juuroa siitä. Jollain Steve Davisilla on varmaan tommoinen ----> HIRVITTÄVÄÄ!

edit:
Joskus voisin mahdollisesti maksaakin 120 euroa kaulaliinasta, mutta jumalauta, ei noin rumaa pitäisi vaikka maksettaisiinkin.

Mike sanoi:
Ziisus kraist! Ohimennen katsoin tyttöystävän kaulahuivia kun siinä oli raitoja ja mikäs merkki se olikaan......jessus! Kysyin että oletkos hiljattain ostanut ja sanoi että joskus vuonna miekka ja kivi osti sen.

OLEN TURMELTUNUT, PERHEESSÄMME ON BÖÖRPÖRI!
:hyper: :lol2: :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom