Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laitan tänne kuvan koirastani talvitakki päällä. ja mitä ihmeellistä tuossa nyt on ,ton rahan rällää työssä käyvä sinkkumies lauantai-iltana ravintoloissa,taksijonossa ja spudarilla.ja mitä jää käteen.darra! kaikki on suhteellista...Spidey sanoi:heehoo ootko tosissaan :jahas:
joo ostinhan minäkin naapurin kissan ameriikanserkulle burberryn kashmirhännänlämmittinen ja maksoikin vain 299€ :lol2:
Mä suhteutin kans tohon. Baarireissu maksaa mulla noin 50€, parin reissun hinnalla saa jotain paljon laadukkaampaa ja kestävämpää. Lisäksi vielä likkakaverinkin iloiseksi.iso-erno sanoi:laitan tänne kuvan koirastani talvitakki päällä. ja mitä ihmeellistä tuossa nyt on ,ton rahan rällää työssä käyvä sinkkumies lauantai-iltana ravintoloissa,taksijonossa ja spudarilla.ja mitä jää käteen.darra! kaikki on suhteellista...
Böödi sanoi:Mun mielestä elukoitten pukeminen on naurettavaa ja vielä laittaa niille jotain Burberryn tuulipukuja päälle, niin huhhuh! Meidän koira ei saa tulla metriäkään lähemmäs mun Burberrya :evil:
Spidey sanoi:Ei helvetti millä sitä kaikella sitä ihmistä rahastetaan. Voiko typerämäpää enää olla
On olemassa hyviä ja helvetin huonoja kopioita. Itselläni meni aidosta Leathermanista "puukon" terä poikki ja sen olisi kyllä pitänyt kestää :down: Että ei ne aidotkaan mitään atomipomminkestäviä ole :jahas:Timba79 sanoi:Mun mielestä noissa Lethermaneissa menee ne kopiot ihan yhtä hyvin. Mulla on avaimenperässä sellainen miniversio kopiona, eikä ole yhtään sen huonompi mulle kun se alkuperäinen. Ja lahjaksi on tuokin saatu. Mutta kukin tyylillään.
Tylerd sanoi:On olemassa hyviä ja helvetin huonoja kopioita. Itselläni meni aidosta Leathermanista "puukon" terä poikki ja sen olisi kyllä pitänyt kestää :down: Että ei ne aidotkaan mitään atomipomminkestäviä ole :jahas:
seppo-x sanoi:http://i1.ebayimg.com/03/i/03/14/8b/de_1_b.JPG
http://enek.pair.com/harperv/aw2k/LotImg1742.jpg
Kyllä voi. Joulupäivänä tuli tv:stä koira-dokumentti ja siinä yksi mamma syötti mopsilleen kolmen ruokalajin päivällisen. Alkuruokaa en muista, pääruuaksi oli sisäfilepihviä ja jotain lisukkeita, jälkiruuaksi sacherkakkua. Ei tuo vielä mitään, mutta koiralla oli 6000 euron hintainen timanteilla koristeltu kaulapanta jota se käytti ainoastaan syödessään.
Timba79 sanoi:Ja ei ne Leathermanitkaan ole kuitenkaan mihinkään autonkorjaamiseen tarkotettu, vaikka moni tuntuukin kuvittelevan että niillä voi tehdä mitä vaan ja niiden pitää kestää kun on niin kalliitakin.
Mike sanoi:IMO tuo Burberryn paskahuivi näyttää käytetyltä tamppoonilta, enkä kyllä maksaisi 120 juuroa siitä. Jollain Steve Davisilla on varmaan tommoinen ----> HIRVITTÄVÄÄ!
edit:
Joskus voisin mahdollisesti maksaakin 120 euroa kaulaliinasta, mutta jumalauta, ei noin rumaa pitäisi vaikka maksettaisiinkin.
:lol2:Mike sanoi:Ziisus kraist! Ohimennen katsoin tyttöystävän kaulahuivia kun siinä oli raitoja ja mikäs merkki se olikaan......jessus! Kysyin että oletkos hiljattain ostanut ja sanoi että joskus vuonna miekka ja kivi osti sen.
OLEN TURMELTUNUT, PERHEESSÄMME ON BÖÖRPÖRI!