WTA
Banned
- Ikä
- 42
Mä mitään ole suuttunut, yritin vaan kans viljellä sellaista "piilohuumoria".Mike sanoi:Elä nyt suutu, sitä kutsutaan hjuumoriksi.
Mut tuo sigu, ajattele ku joku "ulkopuolinen", joka ei tiedä asiayhteyttä lukee sen. Siis vähänx Se OiS noloo, siis Da!!!
Ps. Saat sä sen pitää siinä jos haluat .
Edit: Myönnän toki, että eihän noita "luxusmerkki" kuteita ym. pidetä kuin sen takia että voidaan snobbailla ja brassailla. Toki, on ne varmasti hyviä mutta kuitenkin hinta/laatusuhteeltaan ylihinnoiteltu. Mutta mikäli joku haluaa kalliin kaulaliinan sen takia ku se on burberry, niin ei ole sama ostaa halpaa kopiota, vaikkakin ajaisi saman asia. Ja varmasti moni ei maksaisi tuollaisesta kaulaliinasta 120 € jos se ei olisi Burberry tms. turha sitä on millään villoilla ym. perustella. Samanlaatuisia varmasti saisi halvemmallakin, mutta ei saman merkkisiä. Oli sitten järkevää tai ei.
Kylläpä nyt sit editoijaan: Itse olen huomannut opiskelija piireissä taipumusta tosiaankin tuohon brassailuu. On merkkivaatteita (siis just näitä Hugo Bossia, Armania, Burberryä). Ei siinä mitään, itselläkin on Burberryn kraka, mutta se kuinka sitä pitää tuoda esille minkä merkkinen/hintanen jokin on ollut. Itse en yleensä kerro ensimmäisenä, tai yleensäkään, minkä merkkinen/hintainen tietty vaatekappale on. Mutta näitä tällaisiakin löytyy. Minusta se jo kertoo jotain siitä käyttäjästä, kun pitää erikseen tuoda esille yllä mainittuja asiaoita. Se kertoo mielestäni sen, että nyt on kaveri ostanut jotain mikä itselleen ylihintaista, koska sitä pitää mainostaa ja yrittää saada sillä rispektiä. Ei ainakaan saa minulta. Monesti olen mielessäni naureskellut kyseisille tyypeille. Tuskin kukaan jolla oikeasti on rahaa, esim. Ollila tai joku kerskuu sillä minkä hintaisia niiden sukat ovat olleet.