Burberry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Elä nyt suutu, sitä kutsutaan hjuumoriksi.
Mä mitään ole suuttunut, yritin vaan kans viljellä sellaista "piilohuumoria".

Mut tuo sigu, ajattele ku joku "ulkopuolinen", joka ei tiedä asiayhteyttä lukee sen. Siis vähänx Se OiS noloo, siis Da!!!

Ps. Saat sä sen pitää siinä jos haluat :).

Edit: Myönnän toki, että eihän noita "luxusmerkki" kuteita ym. pidetä kuin sen takia että voidaan snobbailla ja brassailla. Toki, on ne varmasti hyviä mutta kuitenkin hinta/laatusuhteeltaan ylihinnoiteltu. Mutta mikäli joku haluaa kalliin kaulaliinan sen takia ku se on burberry, niin ei ole sama ostaa halpaa kopiota, vaikkakin ajaisi saman asia. Ja varmasti moni ei maksaisi tuollaisesta kaulaliinasta 120 € jos se ei olisi Burberry tms. turha sitä on millään villoilla ym. perustella. Samanlaatuisia varmasti saisi halvemmallakin, mutta ei saman merkkisiä. Oli sitten järkevää tai ei.

Kylläpä nyt sit editoijaan: Itse olen huomannut opiskelija piireissä taipumusta tosiaankin tuohon brassailuu. On merkkivaatteita (siis just näitä Hugo Bossia, Armania, Burberryä). Ei siinä mitään, itselläkin on Burberryn kraka, mutta se kuinka sitä pitää tuoda esille minkä merkkinen/hintanen jokin on ollut. Itse en yleensä kerro ensimmäisenä, tai yleensäkään, minkä merkkinen/hintainen tietty vaatekappale on. Mutta näitä tällaisiakin löytyy. Minusta se jo kertoo jotain siitä käyttäjästä, kun pitää erikseen tuoda esille yllä mainittuja asiaoita. Se kertoo mielestäni sen, että nyt on kaveri ostanut jotain mikä itselleen ylihintaista, koska sitä pitää mainostaa ja yrittää saada sillä rispektiä. Ei ainakaan saa minulta. Monesti olen mielessäni naureskellut kyseisille tyypeille. Tuskin kukaan jolla oikeasti on rahaa, esim. Ollila tai joku kerskuu sillä minkä hintaisia niiden sukat ovat olleet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
stranger sanoi:
Katsos ihanan fantsua 800 euron kashmirvillapaitaa pidetään vain arvoisissaan tilaisuuksissa ja arvoisessaan muiden ihanan fantsujen 800 euron kashmirvillapaitojen seurassa, tsugu oor, niinq meillä paremmissa piireissä sanotaan. :)
No sehän onkin sitten tarpeellinen ostos. Otitko huomioon sen, että ne übersnobit kyllä huomaavat, jos pidät kaksi kertaa peräkkäin samoissa snobibileissä samaa 800 euron paitaa?

WTA sanoi:
Juu se olikin vertaus, löytyy aina kallista ja vielä vähän kalliimpaa. Onko näissä Nikeissä, adduissa ym. hinta/laatusuhde optimaalinen? Optimoiko niitä ostaessaan rahankäytön? Pitääkö rahankäyttö optimoida? Entä jos ei ole tarvetta? Ajatella, jotkut urpot käyttävät paljon rahaa ja aikaa (väittävät 24 h/vrk) bodaukseen ja kuitenkin ne kuolevat ja ehkä menettävät terveytensä. Eikö ajan voisi käyttää viisaamminkin?

No mitä väliä on millään hinnalla jos on rahaa millä mällätä? Sitä ei tässä kukaan ole väittänytkään. Tämä vääntö vaan alkoi siitä, kun väitettiin tuulipukuun pukeutuvaksi juntiksi jos ei ostele 120 euron huiveja, että ei mistään sen kummemmasta kysymys. Tyylikäs voi olla edullisestikin ja jos on rahaa niin maksakoot huiviestaan vaikka 12.000 euroa mun puolestani.

rafael30 sanoi:
Nyt meni ohi, onko tämä ironiaa, provo, vai oletko oikeasti noin yksinkertainen?
Minä ainakin olen jälkimmäistä, kun en ota tuosta tolkkua.

Joo sori unohtu tuosta nämä huonovitsi hymiöt. Ihan tosissaan ihmetyttää että mitä noilla kalleilla merkkivaatteilla haetaan. Tekeekö kallis vaate jostakin muka tyylikkään. Voiko nämä ihmiset kalleissa vaatteissaan paremmin.. Toiset kituuttaa että saa ruokaa ja toiset pistää 120 euroa kaulahuiveihin. Mihin tämä maailma on menossa..

Deadly Poison sanoi:
Ihan tosissaan ihmetyttää että mitä noilla kalleilla merkkivaatteilla haetaan. Tekeekö kallis vaate jostakin muka tyylikkään.
Niin, ja se pitää muistaa, että jos perseen näköinen henkilö pitää 800 euron villapaitaa, on hän edelleenkin perseen näköinen henkilö, jolla on 800 euron villapaita.

Tomi sanoi:
No sehän onkin sitten tarpeellinen ostos. Otitko huomioon sen, että ne übersnobit kyllä huomaavat, jos pidät kaksi kertaa peräkkäin samoissa snobibileissä samaa 800 euron paitaa?
Mä en pidäkään sitä samaa paitaa ikinä kahta kertaa samassa maassa. Ja sitten kun juhlat paidan osalta on juhlittu, niin se palvelee vielä hyvin 15 vuotta mun purjehduspaitana. Se on niin ihanan lämpönenkin, kun mä juon skumppaa (Dom Perignon) mun jahdin kannella. I :haart: my 800 euron kashimirvillapaita. :love:

stranger sanoi:
Se on niin ihanan lämpönenkin, kun mä juon skumppaa (Dom Perignon) mun jahdin kannella. I :haart: my 800 euron kashimirvillapaita. :love:
Heheheh, ok. :lol2: Se olikin hyymöriä siis. ;)

Saapas sanoi:
Mitä olet mieltä Burberryn vaatteista?

Itse tutustuin merkkiin vasta pari päivää sitten Stockmannilla.

Ensimmäistä kertaa vasta kuulin tuollaisesta vaatemerkistä tämän threadin kautta :) Ja ei, en ostaisi. Ostopäätöstä ei voi suurimmaksi osaksi perustella järkisyillä, esim huomattavasti paremmalla hinta-laatusuhteella, joten en ostaisi. Automerkissä mun mielestä kannattaa satsata vähän merkkiin jos sillä on selvä vaikutus jälleenmyyntiarvoon, esim MB ja BMW. Vaatehankinnoissa itse ostan keskihintaisia laadukkaita vaatteita jotka usein näyttää ehkäpä vähän kalliimmilta ja laadukkaimmilta mitä oikeasti ovatkaan. Pieni snobi tjsp mussa siis asuu, mutta en ole valmis siihen satsaamaan rahaa yhtään enemmän mitä oikeasti järkisyillä saan itselleni perusteltua.

Mutta ei mua aivan suunnattomasti kyllä kiusaakkaan se että joku ostaa 120 euron kaulahuivin tai 800 euron villapaidan. Lähinnä huvittaa :lol2:

Tomi sanoi:
Heheheh, ok. :lol2: Se olikin hyymöriä siis. ;)
allnighte.gif

BS1 sanoi:
Automerkissä mun mielestä kannattaa satsata vähän merkkiin jos sillä on selvä vaikutus jälleenmyyntiarvoon, esim MB ja BMW.

:offtopic: Mutta näin puolimutuna voin heittää, että esim. tuontibemareiden arvo laskee kuin lehmän häntä. Paitsi kyllä kaikkien käytettyjen autojen hinnat laskee, mutta bemussa tämän huomaa erityisesti ihan vaikka myynti-ilmoituksia selailemalla.

Mutta onneksi kashmirin arvo ei laske. :haart:

Ihme vänkäämiseksi tämäkin threadi meni. Eikös threadin aloittaja kysynyt lähinnä että onko se Burberryn ruutukuosinen kaulaliina out vaiko ei.

Ei se 120 euroa yhdestä kaulaliinasta ole nyt niin mahdottoman paljon etteikö sellaista voisi ostaa jos välttämättä semmoisen haluaa.
Omasta mielestäni Burberry on mauton, mutta kovin monet muut tuntuvat siitä tykkäävän.

Ketä se voi haitata jos joku ostaa/käyttää kalliita merkkivaatteita?
Suomessa on loppujen lopuksi hyvin vähän edes saatavilla mitään kalliita huippumerkkejä. Jos joku sijoittaa esim. 700 euroa Berlutin kenkiin tai 350 euroa Jil Sanderin housuihin niin mitä sitten? Ei sen pitäisi haitata keskiverto Dressman-miehen elämää mitenkään jos jollakin muulla on rahaa ja halua ostaa kalliita vaatteita. Tottahan toki se voi pistää ituttamaan jos joku noin vain ostelee kalliita juttuja jos itse joutuu kittuuttelemaan kaurapuurolla ja puhkikulutetuilla kengillä.

Tähän samaan ilmiöön liittynee IS:n nettisivuilla ollut keskustelu tsunamista.
Jotkut valopäät olivat seuraavaa mieltä:"...mitäs niitä turisteja suremaan kun olivat sinne itse menneet kalliille matkalle pröystäilemään. Toista se on meillä työttömillä täällä synkässä suomessa..."

Suomalainen kataus on sitten kaunis asia.

Ps. Burberryn heikoin lenkki lienee kuitenkin siinä että se on se ainoa hieman kalliimpi vaatemerkki jonka joka ikinen torspo tietää. Vähän sama kuin nykyisin pissikset hamuaa itselleen noita Luis Vuittonin kopio laukkuja. Tosin aidon Vuittonin omistaa hyvin harva suomalainen.

Naurattaa lukea noita Tomin viestejä, kun se yrittää tuputtaa omaa ajatusmaailmaa kaikille muillekkin. :lol2:
Ihmisiä on erilaisia! Mä tykkää jostain, sä toisesta. Jollain on enemmän rahaa kuin toisella ja mitä sitten, jos se toinen haluaa ostella 800€ villapaitoja, se on sen asia ja sille se varmaan tuottaa mielihyvää. (Mä en ole rikas, oon ollu puol vuotta töissä, tienaan 700€ kuussa. Porukat ei anna rahaa.)
Sunkin tavoistas sais aika pirun pitkän väittelyn ja se olis ihan yhtä naurettava ketju kuin tämänkin loppuosa.

Tää forum on kyllä suvaitsevaisuuden mekka! :lol2:

Äijän teksti oli kyllä ihan paras! :)

Saapas sanoi:
Naurattaa lukea noita Tomin viestejä, kun se yrittää tuputtaa omaa ajatusmaailmaa kaikille muillekkin. :lol2:

Sunkin tavoistas sais aika pirun pitkän väittelyn ja se olis ihan yhtä naurettava ketju kuin tämänkin loppuosa.
Niinpä, unohdin taas sen, että jos moderaattori tuo omia mielipiteitään esille, on se automaattisesti "oman ajatusmaailman tuputtamista muille", mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Väitellään vaan mun tavoista, en malta odottaa.

Lord sanoi:
Ihme vänkäämiseksi tämäkin threadi meni. Eikös threadin aloittaja kysynyt lähinnä että onko se Burberryn ruutukuosinen kaulaliina out vaiko ei.
Niinpä! Ei varmaan tarvi miljoonaa viestiä kirjoittaa, joissa perustelee omaa näkemystään? Kaikki sen kuitenkin ensimmäisen viestin jälkeen tietää. :thumbs:

Mike sanoi:
Hey man! Kasataanko sulle lisäravinnesatsi?
Kunhan vanhat on pist.. eiku syöty.

Tosiasia on se, että Burberry hankki maineensa laadulla jo 1800-luvulla. Trendipellet keksi sen pajon myöhemmin. Hintabrassailu onkin sitten ihan eri asia, hinnallahan voi brassailla vaikka hammasharjoissa.

Maksan mielelläni protskuistani extraa, jos se on laadukasta ja maistuu hyvälle. Muut saa hakea jauhonsa vaikka Tarjoustalosta.

Lord sanoi:
Ps. Burberryn heikoin lenkki lienee kuitenkin siinä että se on se ainoa hieman kalliimpi vaatemerkki jonka joka ikinen torspo tietää.
En tiennyt koko merkistä hevon vitun helvettiä ennen tämän threadin lukemista, enkä usko olevani yksin.

Saapas sanoi:
Niinpä! Ei varmaan tarvi miljoonaa viestiä kirjoittaa, joissa perustelee omaa näkemystään? Kaikki sen kuitenkin ensimmäisen viestin jälkeen tietää. :thumbs:
Sun kanssa on varmaan kiva keskustella oikeassa elämässä? "Joo, emmä viitti enää puhua, kerroin mielipiteeni jo hetki sitten ekassa lausessani..." Ai niin, sinähän keskustelit MSN:n välityksellä. ;)

Tomi sanoi:
Niinpä, unohdin taas sen, että jos moderaattori tuo omia mielipiteitään esille, on se automaattisesti "oman ajatusmaailman tuputtamista muille", mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Väitellään vaan mun tavoista, en malta odottaa.
Jos pysytään kuitenkin aiheessa? :) (On niitä kommentteja tullut tuolla ylempänä)
Enkä mitenkään liittänyt moderaattorina olemistasi ja kirjoituksiasi yhteen edellisessä viestissäni.
Tuo "suvaitsevaisuuden mekka" -heitto tarkoitti lähinnä koko forumia.
Jos henkilö ei käytä lisäravinteita, haukkuu hormoni-Heikit pystyyn, boikotoi pakkotoiston kauppaa ja käyttää normaalia kalliimpia vaatteita, hän on selkeästi juntti. :thumbs: (en tee tai käytä mitään noista, olen siis hyväksyttävä henkilö. :) )
Alle kymmenen viestiä ei riitä tuomaan esille mielipidettäsi Burberrystä? Joo, on tää keskustelupalsta. Tarkoitus nyt ei ihan vaan ollut vängätä asiasta, mielipiteitä on erilaisia ja on ihan turha haukkua pystyyn, jos pitää kalliita vaatteita. Tosin on tää mukavaa seurattavaa ollut. :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom