Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kalmiron sanoi:Aika fiksu muuten toi peili sheikin maggarissa sängyn yläpuolella... Varmaankin joku hikinen, pervo pohatta! Puhelinnumeroa, anyone? :D
Sumu sanoi:Kieltämättä, retee toi peili. Mulle kans heti nyt tollanen!
Timba79 sanoi:Tässä teille varma keino saada akka huutamaan sänkypuuhissa. Ota se huivi ja pyyhi qlli nainnin jälkeen siihe, jos ei sitten huuda niin ei koskaan.
Joo oli :wanha:
fish sanoi:Ootko Mike kuitenkin poistanu ton laukun kaupan valikoimista, kun en löytänyt sitä mistään..?
fish sanoi:Ootko Mike kuitenkin poistanu ton laukun kaupan valikoimista, kun en löytänyt sitä mistään..?
Myytiin heti loppuun!fish sanoi:Ootko Mike kuitenkin poistanu ton laukun kaupan valikoimista, kun en löytänyt sitä mistään..?
Puhumattakaan siitä takista.Aimotarmo sanoi:Ok, pitäkää kiinni tuolinnojista. Nyt tulee tunnustus. Olen pahnan pohjimmainen, eroan kirkosta, salilta, pakkikselta ja etenkin vaimokkeestani tällä päivämäärällä.
Eilen tajusin koiraa autosta kassissa kantaessani, että voi kimalainen. Mähän retuutan koirua just Burberryn koirankantokassissa. En mä voinut tajuta tavatessani nykyisen eukon, että se on yli 75 vuotias leski...
Tätä en ole tietääkseni itse maksanut...
Mike sanoi:Puhumattakaan siitä takista.
Saapas sanoi:En mä nyt sitten ostanutkaan sitä huivia likkakaverille..
Se vaan jostain sai päähänsä ilmaista erittäin painokkaasti, että ei tosiaan halua sen hintaista huivia.
(Niin en sitten uskaltanut ostaa) :D