The mohkale sanoi:1 dl heraa = ~70 g
Oletko tuosta nyt aivan varma? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The mohkale sanoi:1 dl heraa = ~70 g
Jartze sanoi:Oletko tuosta nyt aivan varma? :D
Jumppaope sanoi:Vielä hiukan ja pilkun viilaamista.
muuntotaulukko
Tuohon 40 g=1 dl en usko, mutta samahan tuo mulle on.
Pentele sanoi:löytyykö Kurre oulusta esim. Raksilan Prismasta? Olen yrittänyt etsiä, mutten ole löytänyt.
Summerboy sanoi:No niin tulipas tossa sitten mutsin kans vähän väsättyä prodepatukoita!
Muuten ihan hyviä, mutta ei oikein maistu millekkään kyllähän noi pähkinät maistuu mutta kaipaisi ehkä maustettua prodea....
Laffer sanoi:Kannattanee lyödä sekaan sitä hunajaa niin saa makua mukaan.
Summerboy sanoi:hain vaan vähän semmosia kevyempiä versioita noista patukoista. tein eilen taas mutta vähän erilailla ja laitoin kaakaojauhetta sekaan mut ei ne oiekin maistu, mut täytyy käydä ostamassa vaikka jotain suklaan makusta prodea.
tarkoitin tuolla kevyemmällä tota ensimmäistä kokeilua mitkä ei maistunu millekkään. Mutta en kyllä laita enää tota kaakaota maistuu niin pahalle kun se on vielä tummaa ja ajattelin että jos löytäisin jostain huvää suklaan makuista prodea nini voisin sitä laittaa, mutta ens kerralla teen noita alkuperäisiä mitä olen tehnyt ja laitan niihin sitten sitä hunajaa laitoin äsken noiden kaakao patukoiden päälle hunajaa ja oli paljon parempia.Laffer sanoi:Ai että kevyempää pitää olla mutta laitoit kuitenkin kaakaota? Tuo suklaanmakuinen prode kyllä varmaan muuttaa makua mutta makeaa se tuskin patukoista tekee, hunaja toimii hyvin siksi että se on raakana niin äklömakeaa. Mutta jos saat tuolla reseptillä toimimaan niin hyvä homma