Big Brother 2006

Mitä se Hanne anto Kakille pisteitä? Sano, että neuvoo koko ajan itsestään selvistä asioista... En oo kyllä tollasta huomannukaan.

Voittajasuosikki:

Nomitäpäluulet!?`

MONKEY Mika!
:rock: :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tatu ja Kaki taistelee voitosta, Mika ja Sari pysyy talossa pitkään.
Hena saattaa yllättää, jos katsojat pitää sen sisällä muitten kiusaksi.

Aika kevyesti heidin lähtö oli perusteltu. En sanois viikkon takaista baari hoitoo seurusteluksi.

en kyllä ymmärrä miks porukka kannattaa tuota tatua...sehän on ihan spede äijä...ja sellanen marmattajan ja vittuuntuneen olonen. se on miesten "mira" :D

Aika kevyesti heidin lähtö oli perusteltu. En sanois viikkon takaista baari hoitoo seurusteluksi.

siis mun mielestä se oli ainoa oikea ratkaisu. jos se niinku ois sanonu sen että seukkaa niin ei sitä olis valittu ollenkaan taloon vaan tilalle ois otettu joku joka on oikeasti sinkku tai niinku silleen...

Kari :rock: Ärsytti aluksi, kuten niin monia muitakin, mutta nyt noussut suosikiksi rennolla asenteella ja hyväsydämisyydellä, mitä välillä on näkynyt. Mun hyvien tyyppien listalle pääsevät lisäksi Jenni ja Sari.

Finaaliin veikkaan kuitenkin ainakin Mikaa - teinityttöjen suosikkia. Käykääpä vaikka piruuttanne ihmettelemässä niitä kuolahymiöiden ja ihqilujen määrää virallisella BB-foorumilla... :rolleyes:

Suosikit : Kari ja Kaarlo.

Inhokit : Hena (JUNTTI JUMALAUTA, miten voi olla noin vastenmielinen jätkä. Kummeli-imitaatiotkin ihan perseestä. Voin kuvitella sen vaivaantuneen ilmapiirin niillä "keikoilla" kun Hena on imitoinut hahmoja samalla tavalla kuin jokainen känninen pulliainen pystyisi imitoimaan vähän puhumalla nenäänsä. Yli 200 hoitoa, niin varmasti Eiköhän tuo kerro miehestä kaiken jos tuommosta menee paskaa boustaa telkkarissa ja silti kourii naisia kun pienikin mahis. Ei perkele mikä nakki. ), Mira. (WHINE WHINE WHINE WHINE, Ootko varma? Ei kai niin? Ootko ihan varma? Mä en usko.. jne jne.. TURPA KIINNI!!)

Aika hyvin nuo kaikista vittumaisimmat on pudonnu tuolta (Mirka ja Heidi) joten toivotaan että Hena ja Mira seuraavana. Jompikumpihan niistä onneksi putoaa jo seuraavana. :whip:

Kari ois muuten aikalailla ykkösjätkä mutta se murre vituttaa niin pahasti että jo sen takia Kaarlo yltää aika lähelle. Tatu kanssa ihan ok. Monkey välillä vittumainen mutta joskus ihan huvittava.

en kyllä ymmärrä miks porukka kannattaa tuota tatua...sehän on ihan spede äijä...ja sellanen marmattajan ja vittuuntuneen olonen. se on miesten "mira" :D

hyviä källejä tekee välillä , sen takia hyvä. lisäksi se on vähän äijjän roolissa tuolla talossa. pitää muunmuassa pikku nilkkiä aisoissa:D

mua taas kiinnostas mikä tuossa kaarlossa kiehtoo. todella neutraali kaveri ja kuiva. ok sälli mielestäni, mutta jos noin kuiva kaveri tämän skaban voittaa niin harmi :(

Kaki on hyvä voittajaehdokas. Tatu tulee hyvänä kakkosena. Muijista Sari, muut tosiaan on supertylsiä.

Muijista Sari, muut tosiaan on supertylsiä.

Anteeks mutta mitä hohdokasta se SARI on siellä duunaillu? Istuu/meikkaa/röökaa.. Mitä muuta? Eihän se puhu ees juuri mitään, ainakaan en mitään kunnon läppää oo kuullu sen heittävän vielä kertaakaan.

Sarin ulkonäkö ehkä vetoaa tiettyihin miehiin? Ei se kyllä erikoisemmin ole mitään tehnyt, ei huonoa eikä hyvää :)

Kaki kyllä vie ton kisan :rock: , Mika tuntuu myös ihan fiksulta tyypiltä. Hena, Tatu ja Kaarlo pilasivat eilisellä käytöksellään mahdollisuudet voitosta

mun mielestä nää 3muuta naista kuuluu niin sanottuun "nörtti" kategoriaan ja sellaisista en pidä:). sen takia itse vastasin sarin.

On se vaan mukava katsoa tuollaista peruspositiivista ilopilleriä kuten Mira. Sinne se jää mutruilemaan ja Henri lähtee kotiin aiheuttamasta jänniä tilanteita.

Suositut

Back
Ylös Bottom