Vieläkin näyttää jatkuvan tuo agressiivinen oman kannan puolustaminen ja ilman mitään kunnon perusteita.
Olen mielestäni kyllä perustellut kantojani.
Ongelmana sulla on se, ettet osaa hahmottaa kaikkia riskejä. Kyllä, niiden todennäköisyydet on mitättömän pieniä mutta ovat silti mahdollisia toteutua.
Osaan hahmottaa kaikki riskit mutten ota niitä huomioon koska pidän niitä niin olemattomina.
Yliopiston konkurssi ei mun vuokrakämppään vaikuta, oikeasti tulijoita on NIIN paljon. Heitän vielä kerran sen tosiasian että Oikotiellä ei voi vuokrailmoitusta puolta päivää kauempaa pitää koska puhelin soi koko ajan. Mä en ymmärrä mikä tilanne vaikka koko maan tasolla tän kääntäisi päälaelleen. Kertokaa mulle niin osaan ottaa ne huomioon.
Ja oikeasti joku kateuskortti :D Omg omg omg!!
Ei se ollu kateuskortti. Tarkoitin juuri kaltaisiasi ihmisiä jotka ovat harkinneet asuntosijoittamista mutta syystä tai toisesta eivät ole lähteneet leikkiin mukaan. Mä oon sitä mieltä että se ei pelaa joka pelkää ja mä pelaan mieluusti asuntosijoittamisella sillä en näe juuri häviön mahdollisuutta. Edelleen penään sitä sijoitus/säästämismuotoa joka olisi turvallisempi ja jossa 100% velkavivullakin pääoma maksaa itse itsensä joko kokonaan tai hyvin lähelle.
Krusifiksille: Ei tuntunu kivalta noi viiden prossan korot mut ei ollu mitään ongelmia niistä selvitä. Saa mennä siitäkin vielä aika paljon ylöspäin että tarttee alkaa miettimään toimenpiteitä.