Voikos ton niskantakaapunnerruksen vetää istualteen ku ei oikein tila riitä.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voikos ton niskantakaapunnerruksen vetää istualteen ku ei oikein tila riitä.?
No viehän se korkeussuunnassa enemmän tilaa (jos kaverin salilla katto on esim. 180 cm korkeudella)... :Dei kai se sen enempää vie tilaa kuin kyykkykään? mutta voihan sen tehdä.
No viehän se korkeussuunnassa enemmän tilaa (jos kaverin salilla katto on esim. 180 cm korkeudella)... :D
No viehän se korkeussuunnassa enemmän tilaa (jos kaverin salilla katto on esim. 180 cm korkeudella)... :D
Niin ja säästää aikaa kun tekee samanaikaisesti, kyykyn ala-asennossa aina yks punnerrus niskantakaa, painothan on siellä jo valmiina :D Viimeksi kun tein Arskaa, kyykyssä oli 110 kg ja punnerruksessa 45 kg, mutta mulla onkin perse olkapäitä edellä ;)tekee kyykyssä? :D
Ootko syönyt riittävästi? Kai olet pitänyt välipäivän treenien välissä?
Miten mun kannattaisi soveltaa tätä ohjelmaa kun pääsen salille 2x viikossa. Ma ja To. Muut päivät ovat lähinnä kamppailulajeja ja muita kevyempiä treenejä.
Itse meinasin, että vedän just ohjelman mukaan, mutta jokaista liikettä 4 sarjaa kolmen sijasta ja tämän lisäksi ottaisin superina ojentajat hauisten väliin? Käyköhän liian raskaaksi?
Tarkoitus olisi lähinnä ylläpitää ja vähän ehkä takoa pihviä muitten lajien ohella. Miten tekisitte jos vain 2x pääsisitte viikossa salille?
Olisiko muilla vielä vinkkejä jakaa? Miten ite tekisit jos kaks kertaa viikossa vain pääsisit?