Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon nyt tehny G6:ta viisi viikkoa (ja ylipäänsä käynyt salilla n. saman ajan), ja dieetillä ollu n. 3 kk. Pitäisikö tähän väliin ottaa kevyttä viikkoa vai jatkaa samalla tavalla koko sen kolme kuukautta? Vai odottaa kunnes kehitys tyssää kaikissa liikkeissä? Dieettiä tarkoitus jatkaa varmaan sellanen kuukausi suunnilleen, jos siitä tiedosta on apua.
Salilla ei valitettavasti ole kyykkytelinettä, joten kelpaisiko askelkyykky käsipainoilla (ja ehkäpä joku etureisiliike) kyykkäämisen tilalle?
Eikö ihan perus selänojennuksella saa alaselkää harjoitettua?
- En ollenkaa pidä niskan takaa punnerruksesta -> onko korvaavia liikkeitä?
Eikö ihan perus selänojennuksella saa alaselkää harjoitettua?
Pari kyssää vielä;
- Onko ok tehdä välillä vasarakääntöjä haukkareiden kaverina, jotta saisi brachialis -lihasta treenattua?
- En ollenkaa pidä niskan takaa punnerruksesta -> onko korvaavia liikkeitä?
Miten tän vois sovittaa hyvin lenkkeilyn kanssa? Olen aloittelija salihommissa, niin mikä olis järkevin tapa tehdä tätä lenkkeilyn ohella? Voiko saman päivänä käydä lenkillä ja rykäsemässä tän kultasen kuusikon?
Samaa olen miettinyt !Mitäs mieltä ootte sellaisesta että pyrkisi lisäämään painoja aina kun on saanut 3x10 ylös ja lähtee sitten seuraavassa reenissä hakemaan joko 3x6 tai 3x8 ja sitä kautta taas 3x10. jääkö sarjat liian "lyhyiksi" jos ottaa noita 3x6, alkuperäsessä ohjelmassahan tarkoitus on lisätä painoja kun menee muutama toisto yli tuon kymmenen.
Mitäs mieltä ootte sellaisesta että pyrkisi lisäämään painoja aina kun on saanut 3x10 ylös ja lähtee sitten seuraavassa reenissä hakemaan joko 3x6 tai 3x8 ja sitä kautta taas 3x10. jääkö sarjat liian "lyhyiksi" jos ottaa noita 3x6, alkuperäsessä ohjelmassahan tarkoitus on lisätä painoja kun menee muutama toisto yli tuon kymmenen.
Itse ajattelin lähteä toteuttamaan tuota ohjelmaa sillein, että lisään tuohon vain pohkeet vielä lisäksi sekä teen joka toisessa treenissä jonkun ojentajaliikkeen, kuten ranskalaisen punnerruksen, koska en kehtaa tehdä sitä joka treenissä, kun pystypunn. ja penkki antavat ojentajille kuitenkin epäsuoraa rasitusta. Sitten vielä toistomääriä ajattelin vaihdella sillein, että teen 3 treeniä 10 toiston sarjoja, seuraavat 3 treeniä 8 toiston sarjoja ja seuraavat 3 treeniä 6 toiston sarjoja (lukuunottamatta leuanvetoa ja istumaannousua), ja sitten aloitan taas alusta 10 toiston sarjoilla. Ideana tässä se, jos en saa nostettua esim. 10 toiston sarjoissa sarjapainoja, niin viimeistään kolmannen treenin jälkeen kun siirrytään pari toistoa lyhyempiin sarjoihin voi laittaa rautaa lisää tankoon hitusen verran enemmän, koska toistomäärä laskee. Näin saa myös mukavaa vaihtelua ja luulisi sarjapainojen ja lihaksien kasvavan ihan mukavasti Kommentteja tästä ideasta?