Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Meta title: 🔥 ARNOLDIN KULTAINEN KUUSIKKO – GOLDEN SIX 🔥

Meta description: Legendaarinen koko kropan perusohjelma, kuusi liikettä jotka rakensivat Arnoldin pohjan.

Keskivartalon lihasten kunnolla ja selän asennolla nostossa on paljon oleellisempi merkitys. Usein tuntuu, että tällaiset pikkujutut yritetään kylmästi ohittaa vyö-nimisen taikakalun avulla.

Kuinka monta kertaa tätä voi tehdä viikossa ettei tule liika tehtyä? Olen ajatellut tehdä joka toinen päivä, onko se jo liikaa kun on kuitenkin raskaita liikkeitä?

Kokeilemallahan se selviää.
Mitä on kuitenkin muiden juttuja tullut luettua, niin kyllä toi 3 kertaa viikkoon on monella ollut aivan riittävästi.

Kuinka monta kertaa tätä voi tehdä viikossa ettei tule liika tehtyä? Olen ajatellut tehdä joka toinen päivä, onko se jo liikaa kun on kuitenkin raskaita liikkeitä?

Niin jos tekee joka toinen päivä tulee siinä 7 treeniä 2 viikossa. Itse tein juuri noin tuossa viime talvena ja ihan hyvin toimi. Pitää vaan muistaa venytellä välipäivinä.

Oon ny viikon tehny 4-jakoista G6 jälkeen ja täytyy sanoa että kroppa ei (tietenkään) ole vielä tottunut uuteen ohjelmaan. Tuli vaan mieleen että jos mulla ois hinku palata takas kuusikon pariin, niin kauan tota pystyis hinkkaamaan? Eli voiko 1-jakosilla vedellä ympäri vuoden, pitääkö muutella liikkeitä ja sarjapituuksia välillä tms.? Oisko joku 2-jakonen ollu parempi vaihtoehto 4-jakosen sijaan, kun siirrytään 1-jakosista muihin?

Ihan hyvät treenit oli taas, mutta niskan takaa punnerrus alkaa nyt vuorostaan tökkimään kun muut kulkee ihan hyvin. Eli sarjat meni torstaina 10,10,10 ja 12 ja tänään meni just ja just 10,10,10 ja 11. Mitä siis kannattaisi tehdä seuraavalla kerralla?

Niskantakaapunnerrusta? En yhden kerran perusteella lähtis mitään säätämään, varsinkaan kun meni hyvin. Tossakin sen verran toistoja et mua hotsittais lisäkilotkin jo, vaikka meniskin sarjat vaikka 10-10-8-7 tai miten sit meniskään. Tuulta päin vaan! :D

Jooh, elikkä olis kysys leuanvedosta. Vedetäänkö leuat myötä- vai vastaotteella ja kuinka kauan taukoa pitäisi pitää suoritusten välissä?

Jooh, elikkä olis kysys leuanvedosta. Vedetäänkö leuat myötä- vai vastaotteella ja kuinka kauan taukoa pitäisi pitää suoritusten välissä?

myötäotteella ja tauoista pitäisi olla puhetta jo ensimmäisessä viestissä. pienellä tutkiskelulla vastaukset löytyy kysymättäkin.

Niskantakaapunnerrusta? En yhden kerran perusteella lähtis mitään säätämään, varsinkaan kun meni hyvin. Tossakin sen verran toistoja et mua hotsittais lisäkilotkin jo, vaikka meniskin sarjat vaikka 10-10-8-7 tai miten sit meniskään. Tuulta päin vaan! :D

Nii oon miettiny samaa et lisäis rautaa ja jättäis noita sarjoja vajaaks ettei vetäis failureen ja siitä sitte progressiota sarjoihin pikkuhiljaa, mutta koitan nyt vielä ens treenin samoilla painoilla.

Ihan hyvät treenit oli taas, mutta niskan takaa punnerrus alkaa nyt vuorostaan tökkimään kun muut kulkee ihan hyvin. Eli sarjat meni torstaina 10,10,10 ja 12 ja tänään meni just ja just 10,10,10 ja 11. Mitä siis kannattaisi tehdä seuraavalla kerralla?

No ei nyt yhden toiston ero meinaa yhtään mitään. Itelläni voi heitellä penkissä hyvän ja huonon päivän välillä sarjapainot jopa 7,5kg :D

Nii ja mitä tekisit seuraavalla kerralla, tee samalla painolla vaan ja varmaankin sen jälkeen voi jo lisätä painoa.

en tiedä josko joku jo o kysynykki mutta mites prkl kun mulla kaikki muut liikkeet/sarjapainot noussu MUTTA penkki ei nouse sitte milläään... eli millä saisin korjattua asiaa? jollain apuliikkeellä vaiko vaan jatkamalla vanhoilla maksimeilla ja väkisin liruuttaa kilo kaks aina lissee?

en tiedä josko joku jo o kysynykki mutta mites prkl kun mulla kaikki muut liikkeet/sarjapainot noussu MUTTA penkki ei nouse sitte milläään... eli millä saisin korjattua asiaa? jollain apuliikkeellä vaiko vaan jatkamalla vanhoilla maksimeilla ja väkisin liruuttaa kilo kaks aina lissee?

Tässä ohjelmassa kun on se penkki joka toinen päivä niin pidä kevyempi viikko välissä ja sen jälkeen lisää 2,5 kg penkkiin.

Mulla oli silleen jos meni 4 treeniä samoilla toistoilla niin kevensin 5 kg ja otin lämmittelysarjaan viisi toistoa lisää ja sen jälkeen meni heittämällä ohi vanhasta jumituskohdasta. Ja katsoin että en sillä kerralla lisännyt kyykkyyn painoa, kun halusin päästä penkissä eteenpäin.

Tänään jouduin tinkimään järjestyksestä kun salilla oli kolme jeppeä tekemässä kyykky-pena-leuat - kuntopiiriä, mutta hyvin silti onnistui. Ensi kerralla penkissä luvassa 3x10 omalla painolla

Joka meni sitten päin hanuria, mutta tänään 5kg pois ja toistoja tuli 10, 10, 13. Ehkä ensi kerralla. Niskantakaapunnerrus tuntuu niin ikävästi vihlovan että olen tehnyt nyt pystäriä käsipainoilla. Tulisiko käsien olla suorassa, eli siis kuin leuanvedon myötäotteessa, vai haittaako pieni kaartuminen niin että käden ulkosyrjä (pikkusormi) on aavituksen edessä? Entäs onko syytä säätää penkkiä lähelle 90-kulmaa kun tätäkin näkee tehtävän vai penkillä istuen ilman mitään tukia? Olisiko tämän vaihdoksen myötä syytä tehdä esim. kerran viikossa myös vipareita taakse?

Täällä vähän karsastetaan aloittelijoiden modifiointia ohjelmasta, mutta tietämättömänä kysäisen; Eikö alaselällekin olisi hyvä saada jonkinlaista rutistustyyppistä liikettä kuten vatsallekin? Esim. 3x 10-20 selänojennusta.

Tiedän että tässä aletaan jo muotoilla tyystin erilaista ohjelmaa mutta tuntuu silti olevan paras threadi kysellä.:hyper:

Reilu viikko takana golden sixiä ja kehityssuunta hyvä. Aloitin samalla krea-kuurin. Pemalauta jurkele tässä on tullu viikossa 3 kiloa massaa, että hyvä on ohjelma! Haha! Kevyt kreatiiniturvotus päällä :]:wtf:

oikeen :D ite ajattelin tän jäläkee pittää pienet pauset ja puottaa läskit pois vai olisko vinkkejä millaaseal ohjelmalla sais poltettua kalooria poijjes ja massaa/mahaa pois tai siis läskiä vittuun

Back
Ylös Bottom