Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noniin, torstaina otin viimiset arskan kultaset kutoset. Laitetaas tähän et mitä on käyny ja loppumietteet...

Kyykky - 65kg 4 * 10 -> 75kg 4 *9
Penkki - 55kg 3 * 10 -> 62,5kg 10, 10, 11
Leuanvedot - ei juurikaan muutosta, 10, 9, 8 -> 3 * 10
Pystypunnerrus - 30kg 4 * 10 -> 32,5kg 4 * 10
Hauiskääntö tangolla - 25kg 3 * 10 -> 30kg 3 * 10

Vatsoissa vaihtelin liikkeitä niin paljon että vaikea sanoa mitään kehityksestä. Noi alotuspainoiksi merkatut on sellasia mihin ekan kerran pysähdyin, esim. pystypunnerruksessa alotin 20kg ja tiesin sen olevan aivan liian kevyt ja korotin joka kerta 2,5kg kunnes ei mennyt enää tarpeeksi toistoja ja tämä tapahtui 30kg kohdalla, joten merkkasin sen lähtötasoksi. Ymmärrätte? Hyvä.

Painoa tuli pari kiloa lisää, syönyt olen kuin hullu, kaikki ilokin menny jo syömisestä kun on vaan niin mekaaninen suoritus enää :D

Kaks liikettä missä tapahtu jotain edistystä aika kliseisesti penkki ja hauis. Täytyy sanoa että olen vähän pettynyt näihin tuloksiini kun täältä lueskelin kaikenmaailman Pera31 ja Mika-88 hehkutusta tästä ohjelmasta, mutta ehkä näillä mun mitoilla ja nuorella iällä ei nyt voi samanlaista kehitystä olettaa kun 22v kaverilla jolla ei oo minkäänlaista tottumusta saleiluun ja pelkästään sillä et kävelee portaat ylös niin kunto nousee. Nyt kuitenkin viikko taukoa puntista ja sitten kokeilen kaksijakoista ohjelmaa, avaudun varmaan siihenkin liittyvistä ongelmista jossain aiheessa sitten :D

Eihän tämmönen hinkkaus toimi jos ei malta tehdä kevyehköjä reenejä, itse jumitin pitkään tällä sitten aloin kylmästi reenaamaan 3-jakoisesti ja voimapainotteisemmin, ma ke pe, saa reenata paljon lujempaa ja kehitystä tapahtuu

edit. viittaan siis siihen, että palautuminen on vähän niiin ja näin tälläisissä 1-jakoisissa natuna, jos ei malta ottaa rauhassa.

Takana 6 viikkoa, 1-3 treeniä per viikko, eli ihan ei suunnitellussa tahdissa olla pysytty.

Kyykky 45->65kg, välillä prässiä 190kg + selänojentajia lisäpainolla
Penkki 45->60kg
Leuat 12, 10, 8 -> 4x12 menee ja viime aikoina kulmasoutua tehtynä
Kp-pystypunnerrus 12.5->17.5kg + pari sarjaa vipareita sivulle
Hauiskääntö 20->25kg
Vatsoissa aloitettiin omalla painolla 3x20, nyt 5kg limppu niskan takana samat + jalannostoja.

Kuten näkee niin aika pohjalta on lähdetty :D. Hieman tulosta on tullut ja ajatus oli jatkaa vielä kuukausi ja siirtyä toisenlaiseen yksijakoiseen joka koostuisi Maven, kulmasoudun ja vinopenkin ympärille

edit. aamupaino noussut 1.5kg, syöminen on intuitiivista. olkapäissä olen näkeniväni kehitystä ja tuntuma muihinkin lihaksiin tuntuu paremmalta kaikessa ruumiinkulttuurissa

jeps , elikkäs uusi tuttavuus foorumeilla :) salilla käynti suht uusi harrastus mulle, 2-3 kertaa viikossa noin puolen vuoden ajan. Arskan kultainen kuusikko näyttäis ainakin vastauksien perusteella tarjonneen hyvää kehitystä, varsinkin kaltaisilleni aloittelijoille ja ajattelin itse aloittavani sen käytön. Onko suositeltavaa?

jeps , elikkäs uusi tuttavuus foorumeilla :) salilla käynti suht uusi harrastus mulle, 2-3 kertaa viikossa noin puolen vuoden ajan. Arskan kultainen kuusikko näyttäis ainakin vastauksien perusteella tarjonneen hyvää kehitystä, varsinkin kaltaisilleni aloittelijoille ja ajattelin itse aloittavani sen käytön. Onko suositeltavaa?

No, moro! :) Ja on.

Moniko diettailija on tätä käyttänyt? Itse näkisin tämän ihan hyvänä vaihtoehtona kolmijakoiselle, varsinkin kun nyt on kyse jo saadun voimatason ylläpidosta, eikä lihaksen kasvattaminen käytännössä ole mahdollista. Liikkeetkin ovat tuttuja (ja mielestäni todella päteviä) perusliikkeitä :)

mites onko kukaan ottanu millään tapaa mavea mukaan tähän?

Senhän vois tehdä monellakin tapaa, mut tässä yks esimerkki:
Jos treenaat ma-ke-pe, sijoita mave perjantaille, jotta palautumiselle on hyvin aikaa. Jätä perjantain treenissä kaks sarjaa kyykkyä tekemättä ja tee sen tilalla 1-2 tiukahkoa sarjaa mavea. Voit tässä treenissä jättää myös yhden tai kaks leuanvetosarjaa tekemättä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täh? Eikö se vinopenkki juuri ota aika helvetin hyvin rintalihaksiin.

Mikäli korvaat vinopenkillä tee se ehdottomasti säädettävällä penkillä, jolla saat tarpeeksi loivan kulman jotta rasitus isolle rintalihakselle ei jää liian vähäiseksi. Yleensähän ylärinta on porukalla hieman muuta kroppaa jäljessä, mutta jos yksijakoisessa on vain yksi liike rinnalle niin sitä ei kannata kovin rankasti ylempään rintaan painottaa. Kävisi myös mahdollisesti kovin raskaaksi olkapäille.

mitä kannattaa jättä pois jos tekee ranskalaista vaikka kerran viikossa?

ei tarvitse jättää mitään pois, kuhan laitat ranskalaisen vaikkapa viimeiseksi tehtäväksi ja niin että se tulee vaikkapa viimeseen treenikertaan ennen 2pv lepoa siis jos teet 3xvko tätä ohjelmaa

Itellä on nyt tätä ohjelmaa hieman muokattuna 7vko takanapäin.

Kaikissa liikkeissä sarjapainot nousseet vähintään 10kg, ja mitat 188/70--->78, eli painoa tullut mukavasti, ja kehityksen huomaa myös jo peilistä:)
Tällä mennään ainakin viellä jonkun aikaa, kun kerta kehitystä tulee.

Olen tehnyt penkin kp:nä
Leuanvetojen tilalla on ollut ylätalja.

Itellä on nyt tätä ohjelmaa hieman muokattuna 7vko takanapäin.

Kaikissa liikkeissä sarjapainot nousseet vähintään 10kg, ja mitat 188/70--->78, eli painoa tullut mukavasti, ja kehityksen huomaa myös jo peilistä:)
Tällä mennään ainakin viellä jonkun aikaa, kun kerta kehitystä tulee.

Olen tehnyt penkin kp:nä
Leuanvetojen tilalla on ollut ylätalja.

Mitä vit**a! :D 8 kiloa painoa 7 viikossa!! Kunnon sikabulkkia!! xD Mun ekat 10 kiloa tuli 10 kuukaudessa, mutta eipä tullu senttiäkään läskiä mukana ;)

Eikö mee leukoi? Tee negatiivisia sit niin kauan et alkaa meneen.

Hyvin oot massaa keränny :).Itellä enää kaks reenikertaa jälellä golden sixistä ja paino noussu sen 1,5 kg..Selvästikään en syö tarpeeksi :itku:.

Itellä vielä pari viikkoa jäljellä ja paino noussut nyt n. 6kg, mitat nykyään 186/94. Huomaa kyllä että on alkanut maha vähän enemmän pömpöttämään :D Veikkaan että tuossa vaiheessa kun on painokin noin pitkällä miehellä aika matalalla niin keho ottaa uutta massaa helpommin vastaan ja tietenkin siihen vaikuttaa aineenvaihdunta jne.

Vedättekö leuat 3xmax systeemillä niinkun alkuperäisessä ohjeessa? Verottaa hirveästi sarjoista jos ekan vetää tappiin asti. Mennäänkö metsään jos vetelee leukoja niinkun muitakin liikkeitä? Lisäpainot kehiin ja aloitetaan esim 3x7 ja yritetään nostaa 3x10 ja sillon lisää painoa 2.5kg tai vastaavaa. Jotenkin ei toimi toi 3xmax tyyli kun alkuunkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom