Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka monta kertaa tätä voi tehdä viikossa ettei tule liika tehtyä? Olen ajatellut tehdä joka toinen päivä, onko se jo liikaa kun on kuitenkin raskaita liikkeitä?
Jooh, elikkä olis kysys leuanvedosta. Vedetäänkö leuat myötä- vai vastaotteella ja kuinka kauan taukoa pitäisi pitää suoritusten välissä?
Niskantakaapunnerrusta? En yhden kerran perusteella lähtis mitään säätämään, varsinkaan kun meni hyvin. Tossakin sen verran toistoja et mua hotsittais lisäkilotkin jo, vaikka meniskin sarjat vaikka 10-10-8-7 tai miten sit meniskään. Tuulta päin vaan! :D
Jooh, elikkä olis kysys leuanvedosta. Vedetäänkö leuat myötä- vai vastaotteella ja kuinka kauan taukoa pitäisi pitää suoritusten välissä?
Ihan hyvät treenit oli taas, mutta niskan takaa punnerrus alkaa nyt vuorostaan tökkimään kun muut kulkee ihan hyvin. Eli sarjat meni torstaina 10,10,10 ja 12 ja tänään meni just ja just 10,10,10 ja 11. Mitä siis kannattaisi tehdä seuraavalla kerralla?
en tiedä josko joku jo o kysynykki mutta mites prkl kun mulla kaikki muut liikkeet/sarjapainot noussu MUTTA penkki ei nouse sitte milläään... eli millä saisin korjattua asiaa? jollain apuliikkeellä vaiko vaan jatkamalla vanhoilla maksimeilla ja väkisin liruuttaa kilo kaks aina lissee?
Tänään jouduin tinkimään järjestyksestä kun salilla oli kolme jeppeä tekemässä kyykky-pena-leuat - kuntopiiriä, mutta hyvin silti onnistui. Ensi kerralla penkissä luvassa 3x10 omalla painolla