Päivitystä ja kuulumisia.
Nyt ois puoltoista kuukautta takana. Motivaatio reenata on pysynyt hyvänä ja paljon uutta on tullut opittua. Aika moni on tuskaillut minun tavoin tuon kyykyn kanssa. Toissa kerralla kun olin jumppailemassa, huomasin sattumoisin viiston lankunpätkän ja kokeilin laitttaa sen kantapäiden alle. Se oli siinä. Liike tuntui huomattavasti inhimillisemmältä ja kaikinpuolin terveemmältä. Mihinkään ei särkenyt epämääräisesti, vaan polte tuntui mukavasti eturimpuloissa. Persekin oli kaks päivää hellänä, niin kuin olis sammunut tukholman homobaariin. Joten kannattaa kokeilla tuota lankkua, jospa siitä löytyisi helpotusta. No yhtäpaljon ne raudat painoi, mutta sen oikein tunsi miten jalat ja hanuri teki työn.
Penkkitulokset jatkaa kasvuaan ja prikkat saa lyödä päihin mukavan usein. Huomenna jumppaillaan jo seiskakympillä.
Leuanvetoa oon sitkeesti vaan yrittänyt harrastaa, mutta tulokset eivät ole vielä kummosia. Jotain kuitenkin. Ykkönen ja parit puolikkaat on nousseet 3-2-2 setiksi. Loppuveto on vaikea, eikä rinta nouse tarpeeksi lähelle tankoa, mutta yritetään yritetään..
Hauiskäännössä oli pakko vaihtaa suora tanko mutkatankoon, kun ranteet tuli ihan älyttömän kipeiksi. Saan kyllä mutkatangolla huomattavasti paremman tuntuman ja pumpin aikaan kuin suoralla.
Orjallisesti oon Arskan ohjetta noudattanut, mitään kikkailematta. Satunnaisesti vaan välillä kokeillut kutosen lisäksi muita laitteita ja liikkeitä, lähinnä selälle, reenin päälle, silloin kun paukkuja on jäänyt. Täällä on monet epäilleet saako vaikkapa ojentajat tarpeeksi osumaa. Voin sanoa että kyllä saa. Esim penkin jälkeen, kun on viimesen tiukan sarjan puskenut, niin ojentajat on ihan tulessa. Puhun nyt siis aloittelijan näkökulmasta. Tissit, olkapäät ja selkäkin on hellänä seuraavana päivänä, ja nyt siis myös rimpulat ja perse, kun otin tuon lankun käyttöön.
Kivasti tullut ryhtiä ukkoon ja ehkä jopa vähän lihaa tarttunut tisseihin, olkiin ja ennenkaikkea latseihin. Ja tässä nyt puhun omasta näkökulmasta ja mittareista, mutta suunta on oikea ja usko tekemiseen luja. Ruoka maistuu ja uni maittaa. Pusipusi ja ryhmähali.