Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin pyrit sillä aerobisella? Ihan yleiskuntoa vai rasva pudotusta?
Mihin väliin tässä ohjelmassa voisi laittaa juoksulenkit? Haittaako paljonkin kehitystä jos ma,ke,pe sali ja sitten tiistai ja torstai juoksulenkit tai muu aerobinen? La ja su lepo. Miltä kuulostaa?
Mites tää ohjelma soveltuu sellaiselle, joka on kotona treenaillut (vedellyt leukoja, punnerruksii, kyykkyjä ilman painoja) ?
Muuten ohjelma näyttää kivalta, mut haluaisin korvata niskan takaa punnerruksen jollain ja tehdä 2x leveä otteel leuanvedot + 2x alataljaa. Lisäksi vipunnostot sivuille ja dipit vois kans olla ihan hyviä liikkeit, mut saisinkohan niitä sisällettyä mitenkään?
Haittaako kehitystä, jos tekee peräkkäisiä päiviä? Ajatuksena olisi tehdä KE, LA ja SU.
Mitetin tässä jos ei tekisikään aerobista ettei polville tulisi hittiä liikaa vaan kävisi esim. ti ja to myös salilla. Mitä liikkeitä silloin voisi tehdä ettei ylirasittuisi mikään tiettylihasryhmä liikaa? Tai olisi hyvää että ne liikkeet tukisi itse ohjelmaa tai olisivat muuten vaan hyödyllisiä? Miten olisi maastaveto, rinnalleveto, kulmasoutu tai sivuolkapäät?Kokemuksesta varoitan, että tuolla määrällä on helppo saada polven alue jaloista kipeäksi, jos tekee liian täysillä kaikkea. Tämä tietysti yksilöllistä. Muuten aerobinen liikunta on aina hyvä asia yleiskunnon kannalta.
Kyllähän aerobista voi polvia rasittamatta reenata esim pyöräilemällä tai uimalla.
Jos 1-jakoista teet kolmesti viikkoon niin sillon ei todellakaan ole suositeltavaa käydä välipäivinä salilla heilumassa. Jos enemmän reenikertoja haluat niin suosittelen ihan ohjelman vaihtoa...
Moro.
Miten teidän mielestä toimisi, jos tekisi kuuden sarjoja eikä kympin?
Tavoitteena voiman kasvatus ensisijaisesti.
Vai onko Arskan kutonen nimenomaan bodybuilding only?
Mitetin tässä jos ei tekisikään aerobista ettei polville tulisi hittiä liikaa vaan kävisi esim. ti ja to myös salilla. Mitä liikkeitä silloin voisi tehdä ettei ylirasittuisi mikään tiettylihasryhmä liikaa? Tai olisi hyvää että ne liikkeet tukisi itse ohjelmaa tai olisivat muuten vaan hyödyllisiä? Miten olisi maastaveto, rinnalleveto, kulmasoutu tai sivuolkapäät?
Kuinka paljon toistomäärää saisi kyykyssä tiputtaa, että lihaksen sijaan tulisi pääasiassa voimaa? Omaan isot perse / alaosastogeenit ja ei perseen enempi turpoaminen enää houkuttelisi (kerran esim. kyykkytulos oli noussut edelliskerrasta vaikka en n. kuukauteen ollut treenannut jalkoja). Olen tätä 1-jakoista noudattanut kamppailulajien ohella välillä hieman muunnelleen ja tulokset ovat nousseet helvetisti.
Tää on aina hirveen ristiriitasta. Monet sanovat että SS:ää (3x5) tekemällä pääsee vain t-rex modeen. 90 prosentilla "hyvät 'jalkageenit' 'omaavista'" on toisaalta ihan harhaset käsitykset omista mittasuhteista. Sen reiden pitääkin olla isompi kun sun ranne. "Iso perse" tulee usein hyperlordoosista. Mun neuvo on että lakkaat murehtimasta liian isoja lihaksias ja treenaat niin kuin muutkin normaalit ihmiset.Kuinka paljon toistomäärää saisi kyykyssä tiputtaa, että lihaksen sijaan tulisi pääasiassa voimaa? Omaan isot perse / alaosastogeenit ja ei perseen enempi turpoaminen enää houkuttelisi (kerran esim. kyykkytulos oli noussut edelliskerrasta vaikka en n. kuukauteen ollut treenannut jalkoja). Olen tätä 1-jakoista noudattanut kamppailulajien ohella välillä hieman muunnelleen ja tulokset ovat nousseet helvetisti.

Tässä ohjelmassa ainakin ensimmäisellä sivulla lukee nimenomaan NTP ja sitä olen tehnytkin. Vai pitääkö tehdä normaaleita pystypunnerruksia? Facepulleja tosiaan voisin tehdä. Kiitti.