- Ikä
- 42
noniin..nyt kk g6:sta takana, reiluilla miinuksilla menty, mutta tulokset nousseet ihan kivasti..lihasta ei nyt silmiinnähden hillittömästi ole tullut, lähinnä sselkä ja hartiat leventyneet.
kyykky 4x54,--> 4x65 (lähes kantapäät perseeseen ja kapealla) kävin jo 72:ssa mutta ylirasitus iski..
pena 4x54--> 4x67,5
leuat 5,4,4--> 7,7,6
ntp 4x18--> 4x35
hanskat: ei voi verrata tuloksia koska liikkeet vaihtelee joka kerralla
samoin vatsoja olen vaihdellut: v-pyörä, rutistukse, istumaan nousut..
keskimmäisenä päivänä olen tehny dippejä ja "laitimmaisina" päivinä kohautukset ja pohkeet..
hyvä ja tehokas ohjelma, mun mielestä sopii myös dietille ainakin muutamaksi viikoksi. Niinkuin jo sanoin , kyykyt tuli takaspäin ja johtunee pitkälti dietistä ja aerobisesta jota tein välipäivinä..
nyt väliviikko jolloin meinaan käydä vain kerran ja teen ehkä kyykyn,maven, leuat ja kohautukset 5x5, lisäksi pari aerobista
kyykky 4x54,--> 4x65 (lähes kantapäät perseeseen ja kapealla) kävin jo 72:ssa mutta ylirasitus iski..
pena 4x54--> 4x67,5
leuat 5,4,4--> 7,7,6
ntp 4x18--> 4x35
hanskat: ei voi verrata tuloksia koska liikkeet vaihtelee joka kerralla
samoin vatsoja olen vaihdellut: v-pyörä, rutistukse, istumaan nousut..
keskimmäisenä päivänä olen tehny dippejä ja "laitimmaisina" päivinä kohautukset ja pohkeet..
hyvä ja tehokas ohjelma, mun mielestä sopii myös dietille ainakin muutamaksi viikoksi. Niinkuin jo sanoin , kyykyt tuli takaspäin ja johtunee pitkälti dietistä ja aerobisesta jota tein välipäivinä..
nyt väliviikko jolloin meinaan käydä vain kerran ja teen ehkä kyykyn,maven, leuat ja kohautukset 5x5, lisäksi pari aerobista