Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
noniin..nyt kk g6:sta takana, reiluilla miinuksilla menty, mutta tulokset nousseet ihan kivasti..lihasta ei nyt silmiinnähden hillittömästi ole tullut, lähinnä sselkä ja hartiat leventyneet.

kyykky 4x54,--> 4x65 (lähes kantapäät perseeseen ja kapealla) kävin jo 72:ssa mutta ylirasitus iski..
pena 4x54--> 4x67,5
leuat 5,4,4--> 7,7,6
ntp 4x18--> 4x35
hanskat: ei voi verrata tuloksia koska liikkeet vaihtelee joka kerralla
samoin vatsoja olen vaihdellut: v-pyörä, rutistukse, istumaan nousut..

keskimmäisenä päivänä olen tehny dippejä ja "laitimmaisina" päivinä kohautukset ja pohkeet..

hyvä ja tehokas ohjelma, mun mielestä sopii myös dietille ainakin muutamaksi viikoksi. Niinkuin jo sanoin , kyykyt tuli takaspäin ja johtunee pitkälti dietistä ja aerobisesta jota tein välipäivinä..
nyt väliviikko jolloin meinaan käydä vain kerran ja teen ehkä kyykyn,maven, leuat ja kohautukset 5x5, lisäksi pari aerobista

^ Jos tekee isol tangol, niin lähinnä on kyse siitä, että se on sit joltain pois ku meet omiin tangon kyykky/penkkipaikalta ku voisit tehä niitä haboja niille tarkoitetuilla tangoilla. Esim. meiän salil on ruuhka-aikaan kaikki paikat varattuna, mutta noita käyrä- ym. tankoja on aina muutamia lojumas vapaana.

Joo, varmaan sitä hauistankoa käytän paitsi siis jos salilla ei ole paljon porukkaa. Otti eilen ainakin ihan kivasti haukkareihin.

olisko tuommosessa ohjelmassa mitään järkeä?

1 pv
takakyykky 4x 6-8 toistoa
penkkipunnerrus 4x 6-8 toistoa
ylätalja eteen 4x 6-8 toistoa
niskantakaa punnerrus tangolla 4x 6-8 toistoa
hauiskääntö tanko 4x 6-8 toistoa
vatsaa 9 sarjaa
2 pv
prässi 2x 6-8 toistoa
takareisi 2x 6-8 toistoa
vinopenkki 4x 6-8 toistoa
kulmasoutu 4x 6-8 toistoa
vipunostot taka olkapäille taljassa 4x 6-8 toistoa
kapea penkki 4x 6-8 toistoa

3 pv
pohkeet 4x 6-8 toistoa
ristiveto taljastossa (rinta) 4x 6-8 toistoa
ylätalja taakse 4x 6-8 toistoa
vipunostot käsipainoilla 4x 6-8 toistoa
hauiskääntö taljassa 2x 6-8 toistoa
ojentajia taljassa 2x 6-8 toistoa
vatsaa 9 sarjaa

Aloitan dieetin toukokuun puolessa välissä, tavoiteena pudottaa painoa n. 83kg --> 79kg, pituus 186,6cm.. aika naruja tässä ollaan ja ei ole ihan kauheasti tota pudotettavaa kertynyt.. kesäksi kuitenki kireämmiksi ja lihaserottuvuus paremmaksi ois bueno.
Mitenkäs salitreenin kanssa kannattaa menetellä? kevyitä/raskaita/keskiraskaita juoksulenkkejä ajattelin vetää 20min-45min 2-3kertaa viikossa, mutta mites salilla käynnit, riittääkö 2 kertaa viikossa esim G6? oisko syytä tehdä muutoksia salitreenailuun dieetin ajaksi?
en ajatellut vetää mitään överimiinuskaloreita, vaan n. 1800-2600kcal päivässä. kaloreita en laske, hieman arvioin ja ainakin proteiinit lasken että saan tarpeeksi päivässä (2g/painokilo)

miksen saa tuloksia yhtään näkymään yläselässä teen kyl leuat mielestäni niinku pitääki.. Muis lihaksis varsinki rinnas näkyy kehitys . Kannattaako lisätä 3sarjaa kulmasoutu?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitenkäs salitreenin kanssa kannattaa menetellä? kevyitä/raskaita/keskiraskaita juoksulenkkejä ajattelin vetää 20min-45min 2-3kertaa viikossa, mutta mites salilla käynnit, riittääkö 2 kertaa viikossa esim G6? oisko syytä tehdä muutoksia salitreenailuun dieetin ajaksi?

Ei kannata ainakaan vähentää salikertoja. Mun käsityksen mukaan dieetillä kannattais tehä lyhyempiä sarjoja (5-6 toistoo), eli enempi voimapainotteisesti et lihat säilyy. Enoo kyl dieettiexpertti (iteki ollu vast kerran dieetillä)... :)

en ajatellut vetää mitään överimiinuskaloreita, vaan n. 1800-2600kcal päivässä. kaloreita en laske, hieman arvioin...

Aika laaja skaala! :hyper:

miksen saa tuloksia yhtään näkymään yläselässä teen kyl leuat mielestäni niinku pitääki.. Muis lihaksis varsinki rinnas näkyy kehitys . Kannattaako lisätä 3sarjaa kulmasoutu?

Kauan oot tehny ohjelmaa? Paljo menee leukoja? Teetkö myötä vai vastaotteella? Ei niitä tuloksia joka paikas aina heti näy. Kulmasoutua ei kannata lisätä, mutta voit koittaa korvata sillä leuat esim. "perjantain" treeneis.

Minä oon nyt tehny parin viikon ajan jokatoisessa treenissä kulmasoutua leukojen tilalla. Ihan on hyvältä tuntunu ja leukasarjatki parantunu nyt(oishan toki muutenki voinu parantua??). Eihän se enää sama ohjelma oo mutta liikkeet on kuitenki samassa järjestyksessä ohjelman mukaan ja muutenkin toteutus palautuksineen golden sixin tapaan..
Painotan rintaa/ojentajaakin jokatoisessa treenissä erilailla.
Sotilaspenkki/pystypunnerrus ja seuraavalla kerralla kapea penkki/ranskalainenpun. Kommenttia tuosta?

En nyt jaksanut lukea lähes 300 sivua läpi kokonaan joten sorry jos tätä asiaa on jo käsitelty, mutta maastavedon puuttuminen ohjelmasta hieman hämää itseäni...Elikkä mahtaisiko ohjelma toimia niinkin, että korvaisi takakyykyn maastavedolla tai vaikka joka toinen kerta takakyykky ja joka toinen kerta maastaveto? Mielipiteitä tai jopa kokemuksia? Kiitos etukäteen :)

teettekö kulmasoudun tangolla vai käsipainolla?

Tanko mielestäni paljon parempi tähän ohjelmaan.(massaliike)

Mitäs mieltä olette kun oon nyt ekan puolentoista kk G6 kohdalla jo toista kertaa 39 asteen kuume kurkkukipu taudissa. Voiko liian kovaa reenaamisella olla vaikutusta tähän?

Hei! Olen aloitteleva saliharrastaja ja haluaisin vihdoin parantaa kuntoani, kun ei oo mitään tullut oikein harrastettua. Tässä mietin, että kun aloitin tänään tällä g6 niin pitäisikö minun vielä pienentää aloituspainoja vai jatkaa näillä kunnes saan tehtyä täydet kaikissa ja vielä yli. Ja minulla on ollut nyt yskää ja nenän tukkoisuutta, voiko se vaikuttaa siihen etten jaksanut tänään niin paljon?

Elikkäs siis kun tein kyykyn 4x10 40kg ja se meni hyvin, eikä ongelmia. Penkissä tein 35kg kolmen sarjan 10, 10, 8 toistoilla. Ja sitten tulee ntp ja hauiskääntö, niin sain ntp:ssä 10,10,7,7 x 20kg ja haiuskäännöissä 10,8,4 x 20kg.. Eli ei kovin hyvin, mutta ei löydy mitään pienempää suoraa tankoa, joten täytyy tehdä tolla 20kg. Miten toimia ntp:ssä ja hauiskäännöissä ja pitääkö pienentää painoa penkissä vai onko vaikuttaako yskä ja nenän tukkoisuus paljonkin?

Voit huoletta alkuun jättää varoja että oppii liikkeet tekemään oikein. Ja muutenkin kyllä siinä tietää treenanneensa vaikka ei tulis hirveen tiukkoja sarjoja ku tulee niin tiheään nuo treenipäivät.

Oon tehny aika pitkään 2-jakosella, omalla sekä pakkikselta kopioidulla (viime ajat reenin määrä ollut liian vähäistäb:( ). Nyt oon miettiny kultaista kuusikkoa ja kysynkin, että onko 2-jakosesta "järkevää" vaihtaa Arnoldin reeniin? Muutaman liikkeen lisäisin kuusikkoon, eli dipin ja pohkeet+ vatsoja tekisin 1-2 liikettä per reenikerta sekä eri variaatiolla kuin pelkkää istumaannousua/rutistusta. Tavoitteena on lihaksen kasvatus, eikä niinkään voiman lisääminen eli olisiko järkevämpää jatkaa 2-jakosella (sitä pystyn nyt kesän tullen taas reenaamaan "täyspäiväisesti" ja tosissaan) vai pitäisikö lähteä kultaisen kuusikon viitoittamalle tielle? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom