"Pyri joka kerta lisäämään painoa liikeeseen, kun pystyt tekemään 2 tai 3 toistoa yli suositellun määrän."
Jos jätetään aina tuo 1 toisto varastoon, niin täytyykö sitte vaikka viikottain kokeilla, joko voisi laittaa lisää rautaa?
Mä laitoin aina lisää malmia tankoon, kun viimenen sarja tuli loppuun asti ilman hampaat irvessä pusertamista. Seuraavalla kerralla sarjat saattoivat olla 10, 10, 8 tjsp. mutta sitä seuraavalla kerralla tuli kaikista aina kympit. Itellä siis sellanen politiikka, että aina kun siltä tuntui niin lisäsin painoa enkä ottanut paineita jos ei ekalla kerralla tullut viimeset sarjat loppuun asti ylös. Kehitystä tuli silti IMO tosi hyvin kaikissa liikkeissä.
Tätäkin on varmaan kysytty se milijoona kertaa mutta eniweis....
Olen -96 ja alotin varsinaisesti salilla säännöllisesti käynnin viime tiistain eli about viikko sitten ja käytän tätä kutosta mutta vähän tuntuu liian löysältä jalkojen ja selän osalta. Oisko liian rankka treeni jos lisäisin vielä jalkaprässin 3x10 ja maven 3x10? JA millasilla painolla kannattais mavee tehdä ku maximi on se 100kg? Penkki maxi oli viimeks kokeiltuna(ennen salil käymisen alottamist) 60kg ja kyykky 70kg. Oon sen 182/70-72kg ja yritän nyt lisätä massaa... Kiitos etukäteen ja anteeks hasselihoffelimaisuuttani
^^Turhaan alat tosiaan lisäilemään mitään liikkeitä tähän, ainakaan kun olet vasta viikon ohjelmaa tehnyt. Lisää rautaa vaan tankoon niin kyllä se ohjelma alkaa tuntua pikkuhiljaa aika pirun raskaalta. Jos välttämättä mavea halajaa tehdä, niin vedä se perjantaina kyykyn tilalla. Näin alaselkä saa maanantaihin asti aikaa palautua.