Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä tossa aina arkisin tulee nukuttua vähän huonommin.. 7 tuntia pitää saada unta et homma toimii ja on sitä ennenkin väsyneenä treenattu, muttei noin väsyneenä kuin eilen..

Tää nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta ajattelin kysyä, kun nyt n 2vko treenannut tällä ohjelmalla, niin yöllä monesti kramppaa/vetää suonta tuosta pohkeen sivusta, melkeempä etupuolelta. Tätä ei ole ollut ennen treeniä, ja syön vitamiinit missä on esim. magnesiumia.

Voiko tuo johtua treenistä jotenkin?

Tää nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta ajattelin kysyä, kun nyt n 2vko treenannut tällä ohjelmalla, niin yöllä monesti kramppaa/vetää suonta tuosta pohkeen sivusta, melkeempä etupuolelta. Tätä ei ole ollut ennen treeniä, ja syön vitamiinit missä on esim. magnesiumia.

Voiko tuo johtua treenistä jotenkin?

Teetkös välipäivinä aerobista miten?

e: jos kyllä niin lisämagn. saattaa jelpata

Leuanvetoon kannattaa ottaa tuo 20 pull ups challenge, aloittaa vaikka aluksi negatiivisia vedellen ja samalla vaikka tehdä ylätaljassa että tulee lisäpotkua selälle; kyllä niitä leukojakin alkaa sitten menemään.
Juu, negatiivisia leukoja on tullut tehtyä välillä, aluksi en saanut yhtäkään leukaa, mutta nyt alkaa menemään jo parikin ihan puhtaasti tehtynä. En oikein tuosta 20 pull ups challengesta tykännyt, joten vetelen vain kotona leukoja yleensä 3-5 x max + salilla ylätaljaa :)

Nonii..Nyt olis Ma alkamassa kuudes viikko. Jonkilaista kehitystä on ollu sarjapainoissa ja nähtävästi jotain pientä jo näkyy ku sisko tokas tossa pari päivää sitte et "sähän oot saanu rintalihakset":hyvä:..(kyykyn alotin tahalleen vähän liian pienillä painoilla ku just saanu polven kuntoon ni täytyy lähtee varovasti liikkeelle)

kyykky 50 kg ---> 80 kg
penkki 50 kg ---> 65 kg
niskan takaa seisten 20 kg ---> 30 kg
leuat(normaali) 19,10,8 ---> 32,17,15
leveäote niskan taakse leuat 13,8,7 --->20,15,14
hauis 15 kg ---> 30 kg

Ensimmäinen kuukausi oli aika perseestä mutta viidennellä viikolla kroppa alko jo pikkuhiljaa tähän reeniin tottumaan ja rauta alko tuntumaa kevyemmältä :dance2:

täällä 11 treeniä takana.. penassa 112,5kg 10-10-9 viimekertasesta 10-9-7:sta.. tänään kattomaa jos sais sen kolmannenki kympin..

Millasella otteella Carni teet penkkiä? Perkele kun mulla junnaa toi penkki.. onneks teen päättötyöksi koulussa penkin, niin pääsee ihan koti oloissakin harjoittelemaan saatana :D

Millasella otteella Carni teet penkkiä? Perkele kun mulla junnaa toi penkki.. onneks teen päättötyöksi koulussa penkin, niin pääsee ihan koti oloissakin harjoittelemaan saatana :D

pikkurillit merkkien päällä.. kyllä se siitä lähtee taas rullaa.. väkisinkin tulee tasanteita sarjapainoissa jos bodityylillä treenailee.. itelläki jumitti 1,5kk paikallaan niin otin voimakauden alle, joka nostiki sit tehoja ihan mukavasti.. ja nyt toimii helvetin hyvin tää simppeli 3x10 monta kertaa viikkoon..

Mitä itte oppinu omista virheistä niin sit ku alkaa tuntuu junnaavalta niin ei jää tekemään sitä samaa rutiinia vaan vaihtaa sitte rohkeesti vähä näkökulmaa siihen treeniin. Mitä erilaisempaa sitä parempi. Ajattelin sit ku tässä ohjelmassa varmaa väkisin pian loppuu kehitys niin alan tekee kolmosia kakkosia pitkillä pausseilla ja nopeuspenkkiä mukaan yms.. koittaa tehdä niitä eri ääripäitä niin hyvä tulloo. tsenppiä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No mulla on tämä ohjelma nyt vasta puolessa välissä että kannattaisko sun mielestä mun vähä muuttaa tota penkki systeemiä jos junnaa? Vai lopettaa koko ohjelma ja aloittaa vaikka uusiksi joskus?

No mulla on tämä ohjelma nyt vasta puolessa välissä että kannattaisko sun mielestä mun vähä muuttaa tota penkki systeemiä jos junnaa? Vai lopettaa koko ohjelma ja aloittaa vaikka uusiksi joskus?

Missä kiloissa kuljet penassa? ja paljo kehittyny tän ohjelman aikana? otaksun et puoli väli = 6vk? riippuu niin paljo kaikesta.. mahdotonta mun täältä oikee tietokonepäätteen takaa ruveta huutelee mitä kannattais tehdä ku ei ole mitään taustatietoja yms.. Tietysti jos ei ohjelma toimi niin sillon sitä on turha tehdä. "kaikki ei sovellu kaikille" on ihan hyvä muistisääntö.. Jos oot pääasiassa aina tehny kymppejä voithan sä kokeilla tehdä vaikka 3x8 tai 3x6 aina penassa ja kattoo saatko revittyä progressioo niillä.. tai vaikka tehä kapealla jonkun aikaa.. mahdollisuuksia on loputtomasti. kokeile eri juttuja - pääkin tykkää ku saa vaihtelua treeneihin.

Voisit kokeilla vaikka tätä tyyliä, jos vaikka tuntuisi paremmalta. Varmaan loppuu se huojuntakin jos se sinä olit jolla se ongelma oli. Ite oon tehny noin jo pitkän aikaa, kun tuntuu jotenkin sopivan paremmin itselle. Voit mielestäni myös vuorotella kp penaa ja normipenaa treeneittäin jos siltä tuntuu. En menisi ohjelmaa vaihtamaan ainakaan jalkojen osalta jos kyykky kulkee.

Juu siis treenitaustaa on vasta alle vuosi, mutta parempia tuloksia tuli keväällä 2 jakoisella yläkroppa/jalat jaolla ja penkkiä tein parhaimmillaan 5x5/70kg, mutta tällä ohjelmalla 3x10/57,5kg( tiedän säälittävää) ja 60kg on ollu tangossa tuossa tän ohjelman alkupuolella ja sillo meni sillä hyvin, muta nyt ollaan pudottu painoissa 2,5kg ja nyt alkaa nekin tekemään jo tiukkaa :D missä mahtaa olla vika? Painoa on tullu 3kk:ssa 8kiloa ettei sen puoleen pitäis syömisissä vikaa olla. Ikä 18v 170/78kg.

E: Ja kyykky tosiaan kulkee hyvin. ( ainoastaan kyykky)

Tee yksi viikko penkissä vaikka 6x3 tjsp, kunnon shokki treeni! Ei se auta kun muuttaa penkin sarjoja hetkeks tuskin se junnaamalla paranee

Tee yksi viikko penkissä vaikka 6x3 tjsp, kunnon shokki treeni! Ei se auta kun muuttaa penkin sarjoja hetkeks tuskin se junnaamalla paranee

juurikin näin, tai vaihda ote leveyttä ja pudota hieman painoja tai kokeile käsipainoilla kuten moni on jo täällä neuvonutkin.

Oteleveyksiä on vaihdeltu ja niistä en oikein vielä tiedä mikä on tehokkain.. samaten apinaote on mulle ollu parempi ku normaaliote, mutta tiedä sitten mistä tuokin johtuu? Kuitenkin ens viikon vielä kattelen tällä ohjelmalla ja jos edelleen suunta on taaksepäin, niin vaihdan takaisin 2 jakoiseen ja täten tulee rinnalle myös pari apuliikettä ja samaten ojentajille..

juurikin näin, tai vaihda ote leveyttä ja pudota hieman painoja tai kokeile käsipainoilla kuten moni on jo täällä neuvonutkin.

Mun mielestä ei oo olemas kuin yksi oikea oteleveys: tanko rinnalla käsivarret on kohtisuoraan lattiaa kohden. Muu vaihtelu on turhaa, vaikkakin leveemmällä otteella voikin tehdä joissain tapauksissa... Mutta kapea penkki on taas erikseen ja sehän on ojentajaliike.

Toi käsipainoilla penkin teko on hyvä vinkki. Samoin sarjapituuksien vaihto, mutta jos aikasemmin teit penkkiä 5x5 niin siitä vaihto 3x10 pitäis olla vain hyvä asia, mutta ei näköjään oo :)

Alottelijalle nua raskaat kolmoset saattaa olla vähä liikaa jänteille, varsinki jos tekniikka ei oo muutenkaan ihan kunnos :S

Mun mielestä ei oo olemas kuin yksi oikea oteleveys: tanko rinnalla käsivarret on kohtisuoraan lattiaa kohden. Muu vaihtelu on turhaa, vaikkakin leveemmällä otteella voikin tehdä joissain tapauksissa... Mutta kapea penkki on taas erikseen ja sehän on ojentajaliike.

Toi käsipainoilla penkin teko on hyvä vinkki. Samoin sarjapituuksien vaihto, mutta jos aikasemmin teit penkkiä 5x5 niin siitä vaihto 3x10 pitäis olla vain hyvä asia, mutta ei näköjään oo :)

Alottelijalle nua raskaat kolmoset saattaa olla vähä liikaa jänteille, varsinki jos tekniikka ei oo muutenkaan ihan kunnos :S

totta puhut, ojentajillehan se sillon tulee kun kapealla vetää, mutta saattaa silti vaikka viikon vaihdolla tuoda lisäpotkua sille normaalille oteleveydelle. Ohjelman sisällä pysyttäessä noita vaihtoehtoja ei tosiaan ole hirveästi olemassa, koska se vie sitten rasitusta eri osa-alueille ja silloin tarvitaan lisäliike korvaamaan esim. kapealla penkillä rinta jää rasituksetta.

Mun mielestä kyllä Rintalalla taitaa olla jonkin mallinen pakkomielle tuolle penkille, että se alkaa syömään intoa muista liikkeistä. (en provosoi, vaan esitän oman mielipiteeni)
Ota vaikka yksi viikko kevyemmin tai pidä vaikka väliviikko, sillä ei minun mielestä ainakaa hyvällä syömisellä ja unella voi tulla tuon tapaista burnouttia. Joskus on ihan hyvä pysähtyä hetkeksi miettimään mistä kiikastaa ja alkaa siitä rakentamaan lisää motiivaatiota.
Itsellä alkaa huomenna viides viikko ohjelmassa ja en ole vielä törmännyt ongelmiin samanlaisella viikkotasolla vaan ajalle on sisältynyt vai yksi tai kaksi huonoa treenikertaa! Voimia jatkolle!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom