Deleted member 70276
Kyllä tossa aina arkisin tulee nukuttua vähän huonommin.. 7 tuntia pitää saada unta et homma toimii ja on sitä ennenkin väsyneenä treenattu, muttei noin väsyneenä kuin eilen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta ajattelin kysyä, kun nyt n 2vko treenannut tällä ohjelmalla, niin yöllä monesti kramppaa/vetää suonta tuosta pohkeen sivusta, melkeempä etupuolelta. Tätä ei ole ollut ennen treeniä, ja syön vitamiinit missä on esim. magnesiumia.
Voiko tuo johtua treenistä jotenkin?
Juu, negatiivisia leukoja on tullut tehtyä välillä, aluksi en saanut yhtäkään leukaa, mutta nyt alkaa menemään jo parikin ihan puhtaasti tehtynä. En oikein tuosta 20 pull ups challengesta tykännyt, joten vetelen vain kotona leukoja yleensä 3-5 x max + salilla ylätaljaaLeuanvetoon kannattaa ottaa tuo 20 pull ups challenge, aloittaa vaikka aluksi negatiivisia vedellen ja samalla vaikka tehdä ylätaljassa että tulee lisäpotkua selälle; kyllä niitä leukojakin alkaa sitten menemään.
Teetkös välipäivinä aerobista miten?
e: jos kyllä niin lisämagn. saattaa jelpata
Millasella otteella Carni teet penkkiä? Perkele kun mulla junnaa toi penkki.. onneks teen päättötyöksi koulussa penkin, niin pääsee ihan koti oloissakin harjoittelemaan saatana :D
No mulla on tämä ohjelma nyt vasta puolessa välissä että kannattaisko sun mielestä mun vähä muuttaa tota penkki systeemiä jos junnaa? Vai lopettaa koko ohjelma ja aloittaa vaikka uusiksi joskus?
Tee yksi viikko penkissä vaikka 6x3 tjsp, kunnon shokki treeni! Ei se auta kun muuttaa penkin sarjoja hetkeks tuskin se junnaamalla paranee
juurikin näin, tai vaihda ote leveyttä ja pudota hieman painoja tai kokeile käsipainoilla kuten moni on jo täällä neuvonutkin.
Tee yksi viikko penkissä vaikka 6x3 tjsp, kunnon shokki treeni! Ei se auta kun muuttaa penkin sarjoja hetkeks tuskin se junnaamalla paranee
Mun mielestä ei oo olemas kuin yksi oikea oteleveys: tanko rinnalla käsivarret on kohtisuoraan lattiaa kohden. Muu vaihtelu on turhaa, vaikkakin leveemmällä otteella voikin tehdä joissain tapauksissa... Mutta kapea penkki on taas erikseen ja sehän on ojentajaliike.
Toi käsipainoilla penkin teko on hyvä vinkki. Samoin sarjapituuksien vaihto, mutta jos aikasemmin teit penkkiä 5x5 niin siitä vaihto 3x10 pitäis olla vain hyvä asia, mutta ei näköjään oo
Alottelijalle nua raskaat kolmoset saattaa olla vähä liikaa jänteille, varsinki jos tekniikka ei oo muutenkaan ihan kunnos :S