Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
T.Rintala: Oon ymmärtänyt, että sulla kyykky kulkee kuin vettä vain, mutta muut sitten tökkivät enemmän tai vähemmän - onko näin? Eli ainoa alakropan liike kulkee, mutta yläkropan liikkeet tökkivät... Voisikohan tässä nyt vain olla niin, että yläkroppasi on alakroppaa edellä, jolloin sen kehitys hidastuu, kunnes alakroppa on muun kropan kanssa tasapainossa?

Heitäppä tähän vähän kyykyn ja penkin sarjarautojasi, niin nähdään, onko tässä juuri tästä kyse.

Sulla tais mennä tossa teksti vähä nurinperin :D Mutta siis penkkiä oon tehny 57,5kg 3x10 ja kyykkyä 4x10/75kg ja ens kerralla lisää rautaa ehdottomasti. Luulen että kyykkyyn saa lähitulevaisuudessakin lisätä rautaa ihan toden teolla :) Itse pidän tuosta kyykkäilystä kun se tuntuu sujuvan.

Jihii keskiviikkona mullakin alkaa treeni tällä, huomenna vähä kahtella koska tänään oli kova treeni. Maven ajattelin ottaa kerran viikkoon kyykyn tilal ja kulmasoudun leukojen tilalle, siis kerran viikossa ehkä. Viime talvella treenattiin tällä jonkun aikaa ja tulosta tulee kuha muistaa syödä!

T.Rintala: Oon ymmärtänyt, että sulla kyykky kulkee kuin vettä vain, mutta muut sitten tökkivät enemmän tai vähemmän - onko näin? Eli ainoa alakropan liike kulkee, mutta yläkropan liikkeet tökkivät... Voisikohan tässä nyt vain olla niin, että yläkroppasi on alakroppaa edellä, jolloin sen kehitys hidastuu, kunnes alakroppa on muun kropan kanssa tasapainossa?

Heitäppä tähän vähän kyykyn ja penkin sarjarautojasi, niin nähdään, onko tässä juuri tästä kyse.

en kyllä usko että ala- ja yläkropan lihastasapaino vaikuttaa asiaan kun on kyse kuitenkin kahdesta aivan kehon eriosassa tehtävistä liikkeistä.

edit: Sikäli uskon että tuossa on sen verran perää, että raskas kyykky vie kyllä paljon energiavaroja. Pidemmillä tauoilla liikkeiden välissä ja ottamalla pientä piristettä tuonkin voi välttää.

^Tuo on kyllä totta että kyykky varmasti vie voimia muista liikkeistä, mutta pakkohan siihen kyykkyyn on aina sillon lisätä kun menee suht kepeesti 4x10 ja jos vielä jäi semmonen fiilis, että ois muutamama vielä menny viimisen sarjan jälkeen. Laskeudun tuossa kyykyssä aina niin alas että tanko ottaa turvarautoihin kiinni :D

vedä vaikka yks viikko niin, että otat penkin ensimmäisenä liikkeenä? Joillakuilla myös niskantakaa punnerrus puuduttaa olkapäitä senverran jotta häiritsee penkkaamista, joten vaikka sen yhen viikon ajan vaihda niskantakaapunnerruskin vipareihin sivuille/taakse. ihan vaan mieleen juolahti tällaista. Muutenhan totuus on se, että jos jokin junnaa niin lähestymistapaa on pakko vaihtaa.

Voi rähmä. Nyt tais tulla viikon tauko treenailusta antibioottikuurin takia. Voisko silti rekkitangossa tehä negatiivisia toistoja silloin tällöin, kun leuanveto on mun heikoin lenkki kultaisessa kuusikossa. Ei luulis rasittavan liikaa sairauden aikana, vaikka kroppa on varmaan aika katabolisessa tilassa bakteerin takia. Hjälp!:(

vedä vaikka yks viikko niin, että otat penkin ensimmäisenä liikkeenä? Joillakuilla myös niskantakaa punnerrus puuduttaa olkapäitä senverran jotta häiritsee penkkaamista, joten vaikka sen yhen viikon ajan vaihda niskantakaapunnerruskin vipareihin sivuille/taakse. ihan vaan mieleen juolahti tällaista. Muutenhan totuus on se, että jos jokin junnaa niin lähestymistapaa on pakko vaihtaa.

Oon miettiny kauan tota että vedän penkin ekana, mutta tällä sitä ei susiteltu.. ja niskan takaa punnerrus tehään tässä penkin jälkeen joten se ei haittaa tällöin penkkaamista. Mutta penkin varmaan vaihdan nyt käsipainoilla tehtäväksi.

Huomen lähtee käyntii arskan ohjelma!!! :hyper:

tsemppiä!

T.Rintala, kaikki ovat yksilöllisiä niin joillekkin sopii paremmin nuo liikkeet eri järjestyksessä. Ohjelmaanhan ne on kuitenkin lisätty niin, että treenistä saa juuri optimaalisen hyödyn irti. Mun mielestä tuo kp penkki kyllä kuulostaa todella hyvältä vaihtoehdolta normaalin tilalle ja on varmasti toimiva

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kertokaas viisaammat onko kauheesti väliä tekeekö tota haukkaria ihan perustangolla tai esmes tricep barilla (mikä mahtaa nimi ollakkaan suomeksi) Tuntuu siltä ettei toi tricep käy niin paljon ranteiden päälle kun normaali vaihtoehto.

Kertokaas viisaammat onko kauheesti väliä tekeekö tota haukkaria ihan perustangolla tai esmes tricep barilla (mikä mahtaa nimi ollakkaan suomeksi) Tuntuu siltä ettei toi tricep käy niin paljon ranteiden päälle kun normaali vaihtoehto.

Kulmatanko on aluks parempi kun ei käy niin paljon ranteisiin, mutta kuukauden kun on sillä tehny niin suora tankokaan ei ota enää ranteisiin laisinkaanm ainakaan itelläni. Omistan kummatkin ja suoralla tangolla on parempi tehdä nyt kun ranteet sen kestää. Käytän tuota kulmatankoa nykyään ainaostaan leuanvetotankoa :p

Kolmen kuukauden kesätauon jälkeen alkoi taas salikausi. Lähdetään liikkeelle jo viime syksynä hyväksi koetulla kultaisella kuusikolla.

Varovaiset olivat aloituspainot, mutta tarkoitus onkin lisätä painoja joka kerta ja pitkään... eiköhän ne kuukauden päästä ole jo taas ihan eri lukemissa.
Kyykky 4x10x50 kg
Penkki 3x10x50 kg
Leuat 10+10+8
NT-punnerrus 4x10x20 kg
Hauis 3x10x23 kg

Toimisko hyvin jos tekis toin twentypullups ohjelman aina ennen treeniä vastaotteella ja sitten ton Arskan ohjelman tavallisesti ja leuat myötäotteella?

Jos kunto riittää ja olet tehnyt paljon leukoja niin voi ihan hyvin kokeilla toimiiko, itse en tekisi molempia, tulee aikapaljon rasitusta hauiksille ainakin. Itse tekisin jumman kumman vain. Tietysti voisit vaikka vaihtaa tuon 3x max leuat 4x max ja vuorotellen myötäote/vastaote eli 2 kertaa molempia.

Vaihdoin treenipäivät nyt ti, to ja la ja tänään illalla ois treeni.. helvetin moinen hinku ainakin kyykkäämään kun perjantaina viimeks tehty. Nyt on ainakin hyvin levätty ja syöty 3 päivää + aerobista ja lihashuoltoa ja on semmonen olo että rauta nousee ja kepeesti, mut saa nähdä. Illalla raporttia :)

Ja päivittelyä täältä suunnalta.. 13. treeni takana ja sai punnerrettua 112,5kg:n 10-10-9:stä 10-10-10ks (12. reenissä tein kässäreillä ku ei ollut spottaajaa) Elikkäs taas uutta PR... jäätävää. Torstaina 115kg tankoon.. :thumbs: Alan epäilee et mitä nää kalaöljykapselit oikee sisältää..

Toimisko hyvin jos tekis toin twentypullups ohjelman aina ennen treeniä vastaotteella ja sitten ton Arskan ohjelman tavallisesti ja leuat myötäotteella?

mää luulen että alkaa ilmetä pitemmän päälle ongelmia palautumisen kanssa jos noin alat tekemään. Noissa kummassakin ohjelmassahan on siis tarkoitus tehdä myötäotteella ja jos tästä nyt lasketaan niin sinulle tulisi 15 sarjaa pelkästään twentypullupista ja 9 sarjaa G6:sta elikkä 24 sarjaa yhteensä viikkoa kohti, joka on kyllä jo aika kova treeni. Kokeilemallahan se jaksaminenkin kuitenkin selviää.

Itekki kyllä jättäisin jomman kumman pois suosiolla. Tietenkään eihän kukaan sua voi estää. Saattaa olla, että voi toimiakin sun kohalla, ei voi tietää.

Ei malttanu jättää treenejä tällä viikolla väliin antibioottikuurista huolimatta. Tänään vedin tän viikon ekan treenin ja voi olla että lähiaikoina saan laittaa kyykkyyn, nt-punnerrukseen ja hauiskääntöön lisää painoja. Penkki ja leuat takkuilee tällä hetkellä eniten. Meinasin vaihtaa treeniohjelmaa kun tuossa funtsailin aloittavani dieetin, mut viimeaikoina on ollu nälkä koko ajan ja safka maistunut, joten bulkiks se on kääntyny ja kuusikko pysyy ohjelmassa toistaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom