Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää ottasin maven ja kulmiksen eri päiville, koska rasittaa aika paljon alaselkää.
Mulla nyt takana juurikin reilut kolme kuukautta kyseistä ohjelmaa ja näppituntumalta voisin sanoa että on aika hyvä ohjelma kaikille puntti pettereille.
Omat statsit:
penkki 60 kg ---> 75 kg
kyykky 65 kg ---> 95 kg
niskan takaa istuen 40 kg ---> 55 kg
leuat 5,3,2 ---> 9,5,3
hauis 25 kg ---> 35 kg
vaikka nuo tulokset nyt ei sairaita ole, niin painon nousu oli aika hurjaa 82 kg ---> 91 kg, kolmessa kuukaudessa ja uskaltaisin väittää ettei kaikki ole läskiä. Pituutta on jotain 187 eli mikään hirveä kaappi en vieläkään ole.
Osaisiko joku sanoa, kuinka usein sitä täytyy salilla pyöriä jos haluaa nämä lihat säilyttää? Riittääkö pelkät oman painon harjoitteet (leuat, vatsat, pistooli kyykyt tms.) Aerobista vedän 3 krt viikko. tarkoitus olisi pudottaa rasvat nyt ihan pohjalukemiin.
Pakkotoiston venyttelyopas 2009 on ollu mulle huikea apu palautumisen kanssa.. tänään oli jalat kun tukit mutta puolen tunnin venyttely ni nyt on taas kun ei mitään :D yksi venytysliike siellä ei mulle kyllä sopinu, se kun levitettään jalat sivuille ja vedetään yläkroppaa maata kohti.. vaikka miten varovasti oon sitä tehny, ni molempii reisiin tullu lievä revähdys siitä ja enpä tee enää :D
Mulla nyt takana juurikin reilut kolme kuukautta kyseistä ohjelmaa ja näppituntumalta voisin sanoa että on aika hyvä ohjelma kaikille puntti pettereille.
Omat statsit:
penkki 60 kg ---> 75 kg
kyykky 65 kg ---> 95 kg
leuat 5,3,2 ---> 9,5,3
hauis 25 kg ---> 35 kg
vaikka nuo tulokset nyt ei sairaita ole, niin painon nousu oli aika hurjaa 82 kg ---> 91 kg, kolmessa kuukaudessa ja uskaltaisin väittää ettei kaikki ole läskiä. Pituutta on jotain 187 eli mikään hirveä kaappi en vieläkään ole.
Osaisiko joku sanoa, kuinka usein sitä täytyy salilla pyöriä jos haluaa nämä lihat säilyttää? Riittääkö pelkät oman painon harjoitteet (leuat, vatsat, pistooli kyykyt tms.) Aerobista vedän 3 krt viikko. tarkoitus olisi pudottaa rasvat nyt ihan pohjalukemiin.
Omat statsit:
penkki 60 kg ---> 75 kg
kyykky 65 kg ---> 95 kg
leuat 5,3,2 ---> 9,5,3
hauis 25 kg ---> 35 kg
Nyt meni kyllä treeni ihan perseelleen.. perkele kun piti mennä treenaamaan vaikka olin viimeyönä nukkunut helvetin huonosti. En tehnyt kun kyykyn ja penkin( sekin meni failureen) ja lähdin kotiin, koska jos olisin jatkanut, niin tiedän että vitutus olisi vaan lisääntynyt, kun oli niin voimaton olo. Penkki mulla tuntuu ottavan edelleen liikaa käsiin vaikka oon koittanu eri oteleveyksiä. Mutta tästä lähin en kyllä mene enää puoli unessa treenaamaan. Ois helvetti pitäny nukkuu nyt hyvin yön yli ja mennä vaikka huomenna.
Jeps luulen että siirrän treenipäivät Ti, To ja La. Onko tämä ok? Tässä on se idea, että nukun parhaiten juuri perjantain ja lauantain välisenä yönä, niin tällöin treeni menisi lauantaina varmaan helvetin hyvin, kun mulla muuten on kyllä ruokailut yms kunnossa. :D
Itse ajattelin tämän kultaisen kuusikon aloittaa parin viikon sisällä, pikku muutoksia ajattelin tehdä. Mahtavatkohan ne paljonkin vaikuttaa?
Eli ajattelin tehdä takakyykyn sijasta etukyykkyä, koska se on omasta mielestäni paljon luonnollisempi liike.
Leukoja en saa vastaotteella kuin pari joten ajattelin korvata leuanvedon ylätaljalla.
Niskan takaa punnerruksen ajattelin korvata ihan pystypunnerruksella edestä, kuulema olkapäät saattavat hajota tuosta niskan takaa punnertamisesta?
Nyt meni kyllä treeni ihan perseelleen.. perkele kun piti mennä treenaamaan vaikka olin viimeyönä nukkunut helvetin huonosti. En tehnyt kun kyykyn ja penkin( sekin meni failureen) ja lähdin kotiin, koska jos olisin jatkanut, niin tiedän että vitutus olisi vaan lisääntynyt, kun oli niin voimaton olo. Penkki mulla tuntuu ottavan edelleen liikaa käsiin vaikka oon koittanu eri oteleveyksiä. Mutta tästä lähin en kyllä mene enää puoli unessa treenaamaan. Ois helvetti pitäny nukkuu nyt hyvin yön yli ja mennä vaikka huomenna.