Ca$h
Rimpula
kolmas viikko alkoi G6:sta ja olen kyllä todella tyytyväinen! Kyykky sujuu moitteitta, aloitettu todella pienillä sarjapainoilla. Viimeisen viikon aikana lisätty 5kg aina kyykkyyn lisää joka treenikerta ja tänään oli 70kg, jossa sinänsä yllätyin jaksamisesta kun en ole jalkoja treenannut yli puoleen vuoteen. Nyt alkaa tuntumaan että kaikissa liikkeissä on ns. max sarjapainot joista on hyvä lähteä kehittymään eteenpäin. Vaihdoin tänään myös leuanveto tekniikkaa leveästä vastaotteesta leveään myötäotteeseen ja yllätyksenä huomasin että samanlaiset toistomäärät menee silläkin, keskiviikkona aloitan 20 pullups challengen vetämisen eli saa nähdä miten kehityn.
Missään vaiheessa ei ole alkanut ns. "vituttamaan" eikä epätoivo tai epäilys ohjelmaa kohtaa ole ilmestynyt kuvioihin kuten olen lukenut T.Rintalalle niin käyneen, tsemppiä kaikille!
Missään vaiheessa ei ole alkanut ns. "vituttamaan" eikä epätoivo tai epäilys ohjelmaa kohtaa ole ilmestynyt kuvioihin kuten olen lukenut T.Rintalalle niin käyneen, tsemppiä kaikille!

Se on ihan sama kuinka "pienet" painot kelläkin on tangos, jos vaan noudattaa sitä omaa nousujohteista ohjelmaa oman kehityksen mukaan. Noista syömisistä vielä sen verran, et jos haluu vähä rasvaakin voimaillessaan sulatella ni noin pari tuntii ennen treeniä ei mitään hiilaria naamaan, mut 15 gramman prodedrinkin voi kyl ottaa ennen salil lähtöö. Mutta kukin tehköön niin kuin parhaaksi näkee