Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aattelin että jos sais niskan takaa punnerruksen ja hauiskäännön nousemaan tällä ohjelmalla ees sen 5kiloa kumpikin niin oisin jo ihan tyytyväinen.. eniten panostan kyykkyyn, penkkiin ja leukoihin.

Mitä eroa tuolla otteen leveydellä on? Käytetäänkö toisessa enemmän käsien lihaksia ja toisessa enemmän selkää vai? Ite oon vedelly tähän tyylin: http://www.strengthtrainingexercise.co.uk/images/pullupbar.jpg

Eli kädet noin hartioiden leveydellä. 2 sarjaa myötä ja 2 sarjaa vastaotteella.

Joo olisi kiva saada vastaus tähän, ite ymmärsin vaan "leveällä otteella" et se olis viel leveempi. Noh, varmaan kuitenkin tärkeintä että latsit rasittuu?

No niin... Selän lukot on vihdoin avattu. Huomenna vois mennä taas kokeilemaan. Olin viimeks salilla 3.8! Joutuu varmaan parikertaa ottaa kevyemmin ennen kun pystyn jatkaan siitä mihin jäin. Kyykky 87.5 penkki 67.5 niskantakaapunnerrus 42.5 haukka 37.5 maveakin olen aina yhtenä päivänä tehnyt siin olis seuraavaks 100kg

Selkäänhän tuo on kun sille ei muutakaan liikettä tuossa ole ja haukkareille on kuitenkin oma liikkeensä. Leveä ja myötäote niin käy paremmin selkään.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Enemmän selkää, koska ohjelman ainut selkäliike ja suht leveä myötäote on paras tähän. Vastaotteella ottaa enemmän hauiksiin..

Mitä eroa tuolla otteen leveydellä on? Käytetäänkö toisessa enemmän käsien lihaksia ja toisessa enemmän selkää vai? Ite oon vedelly tähän tyylin: http://www.strengthtrainingexercise.co.uk/images/pullupbar.jpg

Eli kädet noin hartioiden leveydellä. 2 sarjaa myötä ja 2 sarjaa vastaotteella.

Tossa linkissä on normi vastaote. Myötäote on yleensä defaultisti leveä, koska se ottaa enemmän selkään niin kuin Crrc tossa jo toteskin. Vastaote menee tosi paljon hauiksille. Ite oon saanu habaneerot pumppiin 3x10 sarjoilla :whip: (Tosin mun paras sarja oli tyyliin 10-9-9 tai jotain...)

Joo olisi kiva saada vastaus tähän, ite ymmärsin vaan "leveällä otteella" et se olis viel leveempi. Noh, varmaan kuitenkin tärkeintä että latsit rasittuu?

Ei se leveä ote paljon leveämpi voi olla kuin tossa sun linkissä :)

Vertasin vaan sitä tohon nedvedin vaihtoehtoon, missä oli just toi normaali. Kiitos selvennyksestä :). Täytyy pysyä ylätaljassa jonkun aikaa kun ei voimat riitä leuanvetoon.

jepjep.. kolme viikkoa on kulunut tällä ja taidan jo lopettaa koko paskan, tulokset ei nouse ja kokoajan saa hakata päätään seinään että mitäs helvettiä teen väärin. Tuntuu ettei paikat palaudu yhdellä välipäivällä ja sain kyllä paljon parempia tuloksia 2 jakoisella yläkroppa/jalat jaolla. Kyykyn jälkeinen penkki on edelleenkin yhtä helvettiä ja siihen tämä homma kyllä oikeestaan kaatuikin. Samaten leuat myötäotteella ei luista eikä niskan takaa punnerrukseen eikä hauiskääntöön saa laittaa ollenkaan painoja lisää, vaan päinvastoin tulokset vaan laskee.

E: Eli siis onko vaan mahdollista ettei tämä sitten vaan sovi kaikille? Oon yrittäny syödä niin paljon kuin mahdollista, mutta ei..

jepjep.. kolme viikkoa on kulunut tällä ja taidan jo lopettaa koko paskan, tulokset ei nouse ja kokoajan saa hakata päätään seinään että mitäs helvettiä teen väärin. Tuntuu ettei paikat palaudu yhdellä välipäivällä ja sain kyllä paljon parempia tuloksia 2 jakoisella yläkroppa/jalat jaolla. Kyykyn jälkeinen penkki on edelleenkin yhtä helvettiä ja siihen tämä homma kyllä oikeestaan kaatuikin. Samaten leuat myötäotteella ei luista eikä niskan takaa punnerrukseen eikä hauiskääntöön saa laittaa ollenkaan painoja lisää, vaan päinvastoin tulokset vaan laskee.

E: Eli siis onko vaan mahdollista ettei tämä sitten vaan sovi kaikille? Oon yrittäny syödä niin paljon kuin mahdollista, mutta ei..

Mitä nyt olen tästä threadista treeneistäsi lukenut niin en nyt näkisi treeniohjelmassa olevan vikaa. Ratkaisuna itse suosittelisin tässä kohtaa, että pidät pari päivää suosiolla taukoa, pudotat joka liikkeestä 5 kiloa painoa pois ja lähdet sitä kautta rakentamaan uutta nousua. Vaikuttaa vähän jo siltä, että rakennat itse omassa päässäsi tästä ohjelmasta sellaista muuria jonka yli ei voi päästä.

Miten sulla yöt menee, nukutko ihan normaalisti? Onko minkälainen olo kun painelet salille? En nyt usko, että 3 viikossa itseään ylikuntoon ajaa, mutta kannattaa ainakin tuon pään leviämisen välttämiseksi pitää vähän taukoa ennen seuraavaa treeniä. Ei kannata kuitenkaan antaa periksi, kyllä tämä hyvä ohjelma on.

Nyt on tullu nukuttua hyvin kun pääsi taas rytmiin kun koulut alkoi.. salille menee aina mielellään, mutta kyykyn jälkeen kun pitäsi ryhtyä penkkaamaan, niin vitutusmomentti taas nousee ja tuntuu ettei tuu hevon paskaa ja tulokset laskee niin penkissä, leuoissa, nt punnerruksessa, hauiskäännössä.

Nyt on tullu nukuttua hyvin kun pääsi taas rytmiin kun koulut alkoi.. salille menee aina mielellään, mutta kyykyn jälkeen kun pitäsi ryhtyä penkkaamaan, niin vitutusmomentti taas nousee ja tuntuu ettei tuu hevon paskaa ja tulokset laskee niin penkissä, leuoissa, nt punnerruksessa, hauiskäännössä.

kyykkyyn pienemmät painot. Teen kyykyn aina joskus ihan loppuun ja se on kyllä suoraa pois muista liikkeistä

Nojaa enpä mä tuota ihan loppuun oo vetänytkään tai toki helvetin raskasta on ollut tolla 70kg: lla syvään kyykkääminen, mutta oisi kyllä vikalla sarjalla menny se 2-3 toistoa silti yli..

Edit: Ja vielä nyt näistä sarjapainoista

Kyykky: 70kg
penkki: 60kg
leuat: 3kpl myötäotteella ( perseestä kun ei suju)
niskan takaa punnerrus: 25kg ollu koko ajan ei nouse painot.
hauiskääntö: 20kg ollu myös koko ajan.

E2:

Pitäiskö sitä sitten vaan kuunnella Spideyta ja ottaa vaan joka liikkeestä sen 5 kiloa pois? Ei vaan kehtaisi :(

Mietippä Rintala siltä kannalta, että jos jumitat tuota samaa kaavaa kun ylpeys ei anna periksi lähteä pudottamaan painoja alemmas niin kehitys hidastuu huomattavasti. Kyllähän tuo itseluottamuskin siitä lähtee nousuun kun tekee pari treeniä niin, että tuntuu kevyeltä. Taidettu jo aikasemmin sanoa, että kannattaa pitää pidempi tauko kyykyn jälkeen kun menet penkkiä tekemään ja jos haluat että muut liikkeet sujuu niin mikä estää vaikkapa pudottamasta painoja pelkästään kyykyssä? Tai olla tekemättä kyykkyä pariin treeniin ollenkaan? Ei näitä hommia nyt niin orjallisesti tarvitse tehdä, tärkeintähän se on, että on itse tyytyväinen omaan tekemiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom