Deleted member 70276
Itse oon taas käyttäny apinaotetta kun tuntuu että sain juuri sen avulla voimaa nostoihin.. :D Junnasi tulokset kauan paikallaan normiotteella sitten vaihdoin tohon, niin sarjapainot nous 10 kiloa :o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tarkennus: eli se ranteiden kääntyminen taakse syö mahdollisesti voimaa nostosta, ei itse apinaote. apinaotteella näin vaan pääsee helpommin käymään.

Monen näköistä treeniä on tullut tehtyä, mutta tämä tuntuu ylivoimaiselta - kirjaimellisesti. On tässä nyt vähän vikaa palautumisessakin (jahtikausi alkanut), mutta silti. Viime vuonna vedin läpi HST:n ja se toimi erittäin hyvin - tämä tuntuu liian raskaalta. Ei kait se ole kuin miehen heikkoutta, mutta jos useimmat treenit joutuu jättämään kesken ja tuntuu ettei palaudu sekä useammassa paikassa kropassa tuntuu "ei-hyvältä" kivulta treenatessa, niin ymmärrettävä kait se on lopettaa. Sinällään sääli, ajatus tuntuisi loistavalta. Olishan tässä vaihtoehtona ottaa jalat pois ohjelmasta (treenata erikseen) ja vetää G5:llä. Minulla jalat ovat aina kehittyneet muuta kroppaa paremmin ja tuntuu, että on sama mitä treeniä tekee, niin homma toimii (paitsi tällaiset, joissa taju lähtee).
mielummin "liian" kapea ote, kuin liian leveä, säästää olkapäitä pitkällä juoksulla.
hyvä ohjenuora on, että kyynärvarsi on pystysuorassa mahdollisimman ison osan nostosta. eli kyynärpää-ranne-linja osoittaa suoraan ylös. itselläni tämä tarkoittaa pikurillejä merkeissä, mutta olenkin kääpiö.
Samaa pähkäillyt itsekin. Tätä vasta 2 viikkoa takana, jos jatkaa niin pakko keventää - tosin ei kyllä jaksa nytkään millään kummoisilla kalikoilla viedä settiä läpi.Kauan oot ohjelmaa tehny? Vasta, jos ekoja viikkoja teet niin neuvon jatkamaan vaikka vähän kevennetysti, jotta keho tottuu.
Joo o kyllä nyt vitutttaa jos suoraan vois sanoa.. nimittäin tuo helle, ei tullu treenistä hevon paskaa ja motivaatio oli pyöreä 0 ja jaksaminen samaa luokkaa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia helteellä treenaamisesta? Anyway tulisi se helvetin talvi jo niin saisi perkele treenattua kunnolla. Oli pakko avautua.
Leuanveto: 14, 9, 8 olisikohan syytä jo lisäpainolla alkaa tekemään heti kättelyssä?
Pystypunnerrus istuen kp 4x10= 12,5kgx2 ihan hyvää settiä, varmaan kuulailun työntelystä peruja
Hauiskääntö Z tanko 3x10= 27,5kg jos perus Z-tanko painaa sen 7,5kg
Kommentteja viisaammilta, onko joku lihasryhmä pahasti jäljessä? Mitä veikkaatte, mihin tuloksiin meikäläinen vertyy 3 kuukaudessa?
Tosin ihan hyvin linjassa muitten liikkeitten kanssa. Voisit koittaa tehä tota mieluummin tangolla seisten.
Itse vasta salitaivaltani aloittelevana tiedän, että huomenna alkavan salilla käynnin jälkeen paikat on aivan p*skana, kuten täällä on muutamat kertoneetkin.
Suositteletteko, että ensimmäisellä kerralla tekee kunnolla ja hyväksyy paikkojen hajoamisen, minkä jälkeen sitten keventää ja totuttaa lihakset kovempaan treeniin vai pitäisikö heti alusta aloittaa todella kevyesti totuttaen, jotta estäisi tuon paikkojen kipeytymisen?
Aloita vähän pienemmillä painoilla ja siitä nouset.

Elikkä tänään tuli tuolla kuusikolla aloiteltua. Leuat jäi kokonaan tekemättä, koska en saanut yhtäkään (ehkä sitten kun tulee voimaa?) ja niskan takaa punnerrusta en tehnyt, koska pari tuttua varoitteli, että se olisi jollain lailla vaarallinen liike. Pitääkö paikkansa?