Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Voi olla, että ei pysty kunnolla kyykkäämään, kun on noin pitkä. Entä ootko kokeillu etukyykkyä, jos ei sitäkään pysty tekee niin sitten vaa prässiä. Itse en ole noin pitkä joten kyykyssä ei mitään ongelmaa, mutta olen kuullut, jos on hirveän pitkä niin ei oikein ole oikeat välitykset välttämättä kyykkäämiseen.

No tähän asti on kuitenkin tulokset noussut ja jalat kasvanut niin hyvällä vauhdilla, että en mä kanna huolta tekniikasta ja muista asioista, kunhan van kehitystä tulee ja paikat kestää!

No hyvältähän tuo sun touhuaminen vaikuttaa, käyppä ostamassa vetoremmit niin rupeaa se ote pitämään tuossa kulmasoudussa. Ja tuo kulmasoutu on ihan hyvä liike korvaamaan leuat.

Nimenomaan. Remmit on tosi hyvä olla, kun raudat menee sinne +120 niin menee taatusti kaikki energia siihen tangon puristamiseen itse nostojen sijaan.
Remmien kanssa sitten saakin vetää ihan huoletta.

Tänään potki treeni aivan helvetisti :rock: kyykkyyn lisäsin 5kg ja mietin että mitähän tästä tulee.. mutta nousi helpomman tuntusesti kun edellisellä kerralla :wtf: Rupee pikkuhiljaa kyykky kirimään penkkiä kiinni :D

Nimenomaan. Remmit on tosi hyvä olla, kun raudat menee sinne +120 niin menee taatusti kaikki energia siihen tangon puristamiseen itse nostojen sijaan.
Remmien kanssa sitten saakin vetää ihan huoletta.

Teetkö kulmasoutua vai yates-soutua? Meinaan +120kg raudat ovat aika hyviä kulmasoutuun.

Arnold's

Itse aloitin tämän 1.3 ja 30.6 lopetan, katsotaan paljonko tulokset nousee modifioidulla ohjelmalla :)

Tämän hetkiset toistot/painot:

Kyykky:
2x10x50kg, 2x8x60kg

Penkki:
2x10x60kg, 2x6x70kg

Ylätalja rinnalle leveällä otteella:
2x10x50kg, 2x6x60kg

Niskan takaa punnerrus:
2x10x25kg, 2x6x35kg

Hauiskääntö tangolla:
2x10x30kg, 2x6x35kg

Vatsat:
4x20 (helvetin vaivalloisesti)

Proteiinia aamuin ja illoin, enskuussa tulee kreatiinit mukaan.

e: pitäiskö vaihtaa ylätalja <kulmasoutu?

Voithan sä vaihdella tuota ylätaljaa ja kulmasoutua :) Teet aina sitä mikä tuntuu hyvältä, jos tuntuu et ei mee eteenpäi, niin vaihdat vaa toiseen :)

Laitetaanpa tähän ny taas vähän omia kokemuksia. Alottelin siis tällä ohjelmalla 12.12 ja ensimmäisten viiden viikon aikana tulokset nousi seuraavasti:

kyykky 80 -> 95
penkki 60 -> 75
niskantakaapunn. 30 -> 47,5
leuat koheni muutamalla toistolla
hauis 25 -> 30
vatsoissa en ole huomannut suurtakaan eroa.

No joo tässä oltiin siis menossa tammikuun lopulla ja alkoi vähän tuntuun, että tarvis kevennystä, joten viikon vedin kevyesti. Kyseisen viikon jälkeen sain vielä joka liikkeeseen pistää 2,5 kiloa lisää, mut sit tossa helmikuun alussa-puolessa välissä tuli pakollinen kahden viikon tauko salilta. Tämän jälkeen kun palasin salille nii kaikista on saanut ottaa sen 2,5 - 5 kiloa painoa pois ja siinä ne ovat nyt junnanneet siitä asti. Omapaino nousi tän ohjelman aikana noin 5 kiloa.

Tietysti kehitystä saattaa nakertaa fyysisesti raskas rakennustyö, mut kyllä osaltani taitaa nyt tämä ohjelma olla nähty ja siirtyminen takaisin 2-jakoiseen. Motivaation kannaltakin ehkä parasta, kun päivästä toiseen samat liikkeet ja kehitystä ei tällä hetkellä laisinkaan.

Nakataanpa tähän vielä esimerkkinä normaali aamuvuoropäivän ruokailut

aamiainen: maitorahka+desi kaurahiutaleita, banaani tai ananaspurkki, 3-4 rkl rypsiöljyä
tauko: kaksi juustokinkku ruisleipää+ kahvit
ruokatunti: atrian tai saarioisten joku mikroruoka, yleensä makaroonilaatikko tai lihaperuna(sose)laatikko 400g
tauko: kaksi juustokinkku ruisleipää, banaani, 1 dl heraa, kahvi
välipala: pari kinkkuvoileipää ja raejuustopurkki
päivällinen: 6-7 perunaa ja jotain hirvenlihakastiketta tai pihvejä
tässä vaiheessa sali: palautusjuoma 1 dl heraa + 1 dl maltoa
salin jälkeen: makaroonilaatikkoa 400 g tai 7-8 munan munakas
ennen nukkumaanmenoa ehkä purkki rahkaa

Itse aloitin tämän 1.3 ja 30.6 lopetan, katsotaan paljonko tulokset nousee modifioidulla ohjelmalla :)

Tämän hetkiset toistot/painot:

Kyykky:
2x10x50kg, 2x8x60kg

Penkki:
2x10x60kg, 2x6x70kg

Ylätalja rinnalle leveällä otteella:
2x10x50kg, 2x6x60kg

Niskan takaa punnerrus:
2x10x25kg, 2x6x35kg

Hauiskääntö tangolla:
2x10x30kg, 2x6x35kg

Vatsat:
4x20 (helvetin vaivalloisesti)

Proteiinia aamuin ja illoin, enskuussa tulee kreatiinit mukaan.

Voiko tätä enää edes sanoa kultaiseksi kuusikoksi :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hiihtoloma viikko kutakuinki itellä takana.. Alotin bulkkaamaan n. viikko sitten sillon oli painoa 76kg. Söin siis n. 3500-4000 kcal per päivä ja paino oli tänään punnitessa 77kg !
Kyllä se paino vaan nousee kun on vaan tarpeeksi plussalla !

edit: G6 takana 2vk...

Hiihtoloma viikko kutakuinki itellä takana.. Alotin bulkkaamaan n. viikko sitten sillon oli painoa 76kg. Söin siis n. 3500-4000 kcal per päivä ja paino oli tänään punnitessa 77kg !
Kyllä se paino vaan nousee kun on vaan tarpeeksi plussalla ![/QUOTE

no kyllähä se paino heittellee aina pari kiloa riippuen päivästä, ei kannata innostua liikaa :)

Ite tekisin ainaki ton kulmasoudun ennemmin, jos ei ole mahdollisuutta tehdä leukoja. Huom. jos ei ole mahdollisuutta, jos pystyt tekemään edes muutaman leuan niin leukoja. Toi kulmasoutu on kuitenkin 1-jakoseen ohjelmaan parempi kuin ylätalja vemputus.

Kyllä se paino vaan nousee kun on vaan tarpeeksi plussalla ![/QUOTE

no kyllähä se paino heittellee aina pari kiloa riippuen päivästä, ei kannata innostua liikaa :)
Oon aika tarkka nois punnituksis muutenki, et aamulla ja illalla punnitten ja niiden k-a, ja kun puntari ei ole koskaan edes tsäkällä näyttänyt tuota 77kg.

Ja jos syö ihan liikaa plussalla niin kyllä se paino nousee, ja läskiä kertyy.
Eikö se oo ihan normaali käytäntö että bulkilla tuota rasvaa kertyy ?
Mistä tiedät kuinka paljon harrastelen muuta liikuntaa, kuluuhan siihenkin energiaa, että olishan se ihan hyvä että sitä energiaa jäis myös tuohon lihaksen kasvuun.

Ite tekisin ainaki ton kulmasoudun ennemmin, jos ei ole mahdollisuutta tehdä leukoja. Huom. jos ei ole mahdollisuutta, jos pystyt tekemään edes muutaman leuan niin leukoja. Toi kulmasoutu on kuitenkin 1-jakoseen ohjelmaan parempi kuin ylätalja vemputus.

Jos tarkoitus on vetää leukoja niin kyllä se ylätalja ne paremmin korvaa kuin kulmasoutu, vaikka kulmis yleisesti parempi liike olisikin.

Scamyel,

Kalorilaskuri.fi on aika näppärä työkalu. Ja joo tuleehan rasvaa tietysti kun plussakaloreita syö, mutta ei lihakset sen enempää kasva oli sitten 1000kcal plussalla tahi 4000kcal plussalla.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom