Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenaa voimaa, sillä saat kasvatettua samalla sarjapainoja seuraavaa perusvoima jaksoa varten.Aikasemmin puhuin jo vähän tähän suuntaan mutta oisko fiksua pitää g6 kun aloitan dietin tän 3kkn jälkeen vai mikäli sikäli joku 3 jakoinen vai mikä ei ole dietti ohjelmasta hajua
Itse teen dietillä G6:sta. Toistot vain 6-8 liikkeestä riippuen. Treenaa 3x viikkoon koko kropan niin miksihäs sitä vaihtamaan?
Tuo on kiva kuulla sillä sit jatkan varmaan oisko vaikka näin
kyykky 3 x 6
penkki 3 x 6
leuat 3 x 8
pystypunnerrus kp 4 x 8
hauistangolla 3 x 8
Kolmatta viikkoa on Golden Six käytössä. Mukavasti lähtenyt liikkeelle. Kaikissa tullut edistystä jo nyt.
Tuloksia vois tossa kuukauden jälkeen kirjotella paremmin.
Nyt lähinnä kyselen vatsoihin liittyvää settiä. Eli vatsat atm parhain/helpoin liike itselle näistä kuudesta henk koht. Aluks tein iha 4x20 perus vatsoja. Sitten 4x20 5kg paino niskan takana(Jolla normaalisti ennen golden sixiä tein), ja nyt viikon tehny 4x20 (10kg) paino niskan takana.
Tuntuu, että noiki alkaa menee aika helposti pikku hiljaa. Jotain vinkkejä miten lisätä rasittavuutta muuten, kuin tunkemalla lisää rautaa niskan taakse tai lisäämällä muutenkin suurta toisto määrää? :o
Mutta takareidet vaakatasossa on puolikyykky. Etureidet vaakatasossa on suunnilleen "keskisyvä" ja perse pohkeisiin on sitten kokonainen.
Näitä lueskellessani katsastin itsekin kyykkyni ja huomasin, että perkele eihän se mene niin alas kuin pitäisi.
Suoraan sanottuna kyykky on sellainen hieman pyllistystä alemmas menevä. No siinä sitten kokeilin ihan alas asti menemistä huomattavasti pienemmällä painolla, mutta tekniikka oli silloin todella vaikea pitää kasassa.. Mistä mahtaa johtua? Miten voisi ''korjata'', että tekniikka ei hajoaisi..
Huono homma tässä nyt on vain se, että kuusikkoa jäljellä enää kaksi salikertaa..
Ehkä vetoan myös tähän, että mitä pidempi niin sen vaikeampi kyykätä 8D 194cm.
Toi katse ylävistoon on tosi hyvä vinkki, koska se auttaa pitää selkää tiukkana.Itselläni paketti pysyy kasassa parhaiten ku ottaa sellaisen vähän hartioita leveämmän asennon jaloille, ja vetää keuhkot noin 3/4 osaa täyteen ja jännittää kunnolla pakkia ja katsoo hieman yläviistoon kyykätessä.
Joo siis nyt vetelin tolla "syvällä" ja yleensä oon tehny tuota "puolisyvää"
Näitä lueskellessani katsastin itsekin kyykkyni ja huomasin, että perkele eihän se mene niin alas kuin pitäisi.
Suoraan sanottuna kyykky on sellainen hieman pyllistystä alemmas menevä. No siinä sitten kokeilin ihan alas asti menemistä huomattavasti pienemmällä painolla, mutta tekniikka oli silloin todella vaikea pitää kasassa.. Mistä mahtaa johtua? Miten voisi ''korjata'', että tekniikka ei hajoaisi..
Huono homma tässä nyt on vain se, että kuusikkoa jäljellä enää kaksi salikertaa..
Ehkä vetoan myös tähän, että mitä pidempi niin sen vaikeampi kyykätä 8D 194cm.
On nyt tullut itsekin tahkottua tätä joulukuun lopusta suurinpiirtein.
Aloittelin maltillisesti siten että varmasti sain sarjat loppuun, nämä eivät siis ole todellista kehitystä.
Oma paino on kokoajan ollut 73-74kg, ruokaa on mennyt enemmän kuin ennen mutta tuskin vieläkään tarpeeksi, proteiinin pitäisi kuitenkin olla likipitäen kondiksessa. Kutosessa olen leuvat joutunut vaihtamaan kulmasoutuun joka nyt ei ole sitä mitä haetaan mutta omalla kellarisalilla ei oikein ole muita optioita, jos joku liike tangolla tai käsipainoilla olisi parempi saa ehdottaa.
Tulokset:
Joulukuu:
Kyykky 4x10x50
penkki 3x10x60
kulmas 3x10x50
niskant 4x10x20
hauis 3x10x28kg
vatsat 4x20 vatsapenkissä
Nyt
Kyykky 4x10x77,5 ens kerralla 80
penkki 3x10x75 meni ekan kerran viimeksi
kulmasoutu 3x10x60 enemmän jaksaisi mutta sormet ei pidä eikä tekniikka kestä
niskantakaapunn 3x10x30
hauis 3x10x30,5kg
vatsat 4x20 +10kg levy vatsapenkissä.
Oisi kiva jos joku vähän kommentoisi. Kyykky ei varmasti alussa ollut lähelläkään sitä mitä olisin jaksanut joten sen voisi arvioida kehittyneen joku 15kg, lähdin varovasti liikkeelle. Salitaustaa on sekalaista sekoilua muutama vuosi ilman mainittavaa tulosta mutta voi vittu tätä on ollut siisti tehdä ja jaksaa motivoida. Nyt olen joka toinen viikko tehnyt tätä ja joka toinen vähän kevyempää, vähän erilaisia liikkeitä koska tuntuu melko raskaalta. Kuitenkin paidat ovat alkaneet kiristää ja peilistäkin näkee että tulosta on tullut, myöskin kehuja sekä samalta että vieraalta sukupuoleltaKyllähän se mieltä kysyy tämä mutta palkitsee kyllä mukavasti.
Minäkin olen nyt aloittanut tämän Golden sixin veivaamisen. Salilla on tullut käytyä 3kk aktiivisesti, mutta kovin järkevää ohjelmaa ei ole ollut. Nyt oli 5 treeni tällä ohjelmalla takana. Ikää löytyy 16wee.
Tässä painot:
Kyykky 4x10x35kg
Penkki 3x10x47,5kg
Leuat 5,3,3
Niskantakaapunnerrus 4x10x25kg
Hauikset seisten mutkatangolla. Tangon painoa en tiedä mutta olettaisin sen olevan 8-10kg. Molempiin päihin laitan 6,25kg.
Vatsoja olen tehnyt vatsapenkissä 3x10 normaalisti ja 3x10 kiertäen.
Itseäni mietityttää tuo kyykyn surkea tulos muihin nähden. Olen kumminkin ollut aina sitä mieltä et jalat minulla on ollut hyvässä kunnossa, sillä jalkapalloa olen pelannut about 10vuotta, mutta nyt lopettanut. Kyykky tekniikka on ihan siedettävässä kunnossa, näin aloittelevalle kynikselle. Vähän reilu hartioiden levyinen asento, siitä vähän persettä taakse ja siitä sitten kyykkyyn selkä suorana ja katse yläviistoon, niin alas että takareidet hipoo pohkeita. Joskus on ne varmistus raudat tuossa kyykkytelineessä, niin välillä tanko kolahtaa niihin alasmentäessä, että mielestäni kyykkään ainakin tarpeeksi syvälle.
Hemmetti, luin väärin, katsoin että olisit nyt tehnyt puolikasta tai keskisyvää ja aiemmin vielä vajaampaa. Mutta jos syvältä pistät 90:llä kymppejä iisisti niin kyllähän sieltä jaloista poweria löytyy. Itselläni menisi 1*10 syvältä ehkä juuri ja juuri 80kg:lla... no, kyllähän tässä kehitytään!
Minäkin olen nyt aloittanut tämän Golden sixin veivaamisen. Salilla on tullut käytyä 3kk aktiivisesti, mutta kovin järkevää ohjelmaa ei ole ollut. Nyt oli 5 treeni tällä ohjelmalla takana. Ikää löytyy 16wee.
Tässä painot:
Kyykky 4x10x35kg
Penkki 3x10x47,5kg
Leuat 5,3,3
Niskantakaapunnerrus 4x10x25kg
Hauikset seisten mutkatangolla. Tangon painoa en tiedä mutta olettaisin sen olevan 8-10kg. Molempiin päihin laitan 6,25kg.
Vatsoja olen tehnyt vatsapenkissä 3x10 normaalisti ja 3x10 kiertäen.
Itseäni mietityttää tuo kyykyn surkea tulos muihin nähden. Olen kumminkin ollut aina sitä mieltä et jalat minulla on ollut hyvässä kunnossa, sillä jalkapalloa olen pelannut about 10vuotta, mutta nyt lopettanut. Kyykky tekniikka on ihan siedettävässä kunnossa, näin aloittelevalle kynikselle. Vähän reilu hartioiden levyinen asento, siitä vähän persettä taakse ja siitä sitten kyykkyyn selkä suorana ja katse yläviistoon, niin alas että takareidet hipoo pohkeita. Joskus on ne varmistus raudat tuossa kyykkytelineessä, niin välillä tanko kolahtaa niihin alasmentäessä, että mielestäni kyykkään ainakin tarpeeksi syvälle.