Juu, elikkä ajattelin avautua nyt näin myöhään ja kirjotella vähän teidän iloksi. :D
Oon nyt treenaillut tasan vuoden kaikennäkösillä ja karvaisilla ohjelmilla, tulostakin on tullut.
Kuitenkin mua kiinnostaisi ottaa tämä G6 treeniohjelmaksi, kun tällänen vinkuheinä haluaisi sitä massaa, niinkuin iso Ahnuldkin halusi silloin muinoin.
onko tässä vaaraa vetää itsensä ylikuntoon, vai käykö tämä ohjelma pidempään treenanneelle? En nyt sano että vuosi on paljon, mutta on se kuitenkin sen verran kehittänyt kroppaa, että vetäisikö tälläisellä ohjelmalla itsensä ylikuntoon? Olen miettinyt että jos tekisin tätä ohjelmaa niin jaksottaisin sen niin että joka 4 viikko olisi kevennetty.
Voisinko minä tehdä tätä joka toinenpäivä, kunnon painoilla ja loppuun asti vedetyilla sarjoilla, ilman että ylikunto vaanisi?
Olen 15-vuotias kloppi, 165cm pitkä ja aamupaino on 61kg.
Kertokaas mitä olette mieltä?
E. olen myös miettinyt tuota 5x5 ohjelmaa koska siinä olisi tätä "perussettiä" mikä olisi raskasta ja kehittävää, mutta se on vähän enemmän vissiinkin voimapuolta kehittävä kuin massaa tuova ohjelma!?
Olen vähän
Anteeksi.